התייעצות

התייעצות

היי,
ביום חמישי בערב לי ולבעלי הייתה אי הבנה על איזשהיא שיחת טלפ ששכח לספר לי שקיבל, כשהגיע הבייתה שפכתי עליו מים והוא שפך עליי בחזרה , מתוך כעס צלצלתי בתום לב למשטרה ואמרתי להם שבעלי הרביץ לי, ומיד לאחר מכן ביקשתי לבטל.
אנחנו עוד באותו ערב התפייסנו, התחבקנו והשלמנו ולקחנו את זה בצחוק , אבל... שוטר דפק לנו בדלת ולקח את בעלי לחקירה והיה 3 ימים בצו הרחקה.
אני גם הייתי בחקירה אמרתי להם שאני מעוניינת לבטל, שהכל נעשה ברוח טובה, שאנחנו אוהבים מאוד ושכבר כל זה מאחורינו..
אמרו שהתיק מועבר לתביעות ושם יחליטו.. הייתי מעוניינת לדעת מה קורה במצב כזה? אני צלצלתי למשטרה ולא ידעתי שזה יגיע ככה , רק רציתי להבהיל ואחכ מיד התחרטתי
 

yf50

New member
יש דברים שלא משחקים איתם...

כל פניה למוקד 100 בנושא אלמ"ב (אלימות במשפחה) מטופלת ונבדקת גם אם מגיעה קריאת ביטול, כי חוששים שהביטול נעשה תוך הפעלת לחץ או איומים מהצד התוקף לצד הנתקף.
לא יודע איך זה יגמר, אבל עשית טעות טפשית....
 
המשך

אבל הודיתי באמת , אמרתי שהתנסחתי לא נכון והוא לא הרביץ לי אלא רק שפכנו מים אחד על השני.. אמרתי שאנחנו התפייסנו, ושהכל בסדר גמור , ושאנחנו רוצים לסגור את התיק..
מה יכול להיות מזה?
 
תגידי תודה שזה בארץ בחו"ל היית הולכת לכלא

אבל בארץ יש חוקי גזע נגד גברים - רק הגברים אשמים והנשים פטורות. לכן גם אם אשה משקרת לא תובעים אותה. למה? כי היא אשה...ככה זה שנשיאת בית המשפט העליון היא פמיניסטית קיצונית (עדנה ארבל) שהצדק אינו מנחה אותה אלא השנאה נגד גברים.
 
למעלה