לחיים ביידיש לperhay בספרדית

לחיים ביידיש לperhay בספרדית

לאחר בגרמנית - כל אחד והויקיפדיה שלו שפות עיקריות (ויקיפדיות עם יותר מ-10,000 מאמרים) English (אנגלית) Deutsch (גרמנית) 日本語 (יפנית) Français (צרפתית) Svenska (שוודית) Polski (פולנית) Nederlands (הולנדית) Español (ספרדית) Italiano (איטלקית) Português (פורטוגזית) Dansk (דנית) Esperanto (אספרנטו) סינית Български (בולגרית) Suomeksi (פינית) Norsk (נורווגית) [עריכה] ויקיפדיות פופולריות לדוברי עברית ‮العربية ‬ (ערבית) Русский (רוסית) Simple English (אנגלית בסיסית) יידיש [עריכה] שפות נוספות Shqip (אלבנית) Armâneashti (Aromanian) Euskara (בסקית) Bosanski (בוסנית) Català (קטלונית) ᏣᎳᎩ (צ'רוקי) Hrvatski (קרואטית) Čeština (צ'כית) Eesti (אסטונית) Frysk (פריזית) Galego (גליציאנית) Ελληνικά (יוונית) हिन्दी (הינדית) Magyar (הונגרית) Íslenska (איסלנדית) Bahasa Indonesia (אינדונזית) אינטלינגווה) Gaeilge (אירית) Kaszëbsczi (קשובית) 한국어 (קוריאנית) Kurdî (כורדית) Latina (לטינית) Latviešu (לטבית) Lietuvių (ליטאית) Bahasa Melayu (מלאית) മലയാളം (מלאיאלם) מאורית) Nahuatl) אוקיטנית) فارسی (פרסית) Plattdüütsch) Română (רומנית) Slovenčina (סלובקית) Slovenščina (סלובנית) Српски (סרבית) Kiswahili (סווהילית) தமிழ் (טמילית) Tatarça (Tatar) ไทย (תאית) Toki Pona Tok Pisin Türkçe (טורקית) اردو (אורדו) Tiếng Việt (ויאטנאמית) Volapük) Walon (Waloon) Cymraeg (וולשית)
 

חייםלוי

Member
מנהל
ביידיש יש כבר למעלה מ-1000 ערכים

נכון שהיידיש שם לא ממש משובחת. אבל זה מה שיש. אם יהיה קצת זמן אעבור על הערכים ואתקן.
 

perhay

New member
לזכותה של ויקיפדיה יאמר...../images/Emo91.gif

אני מודעת שחלק מציבור הספרנים ומציבור המשתמשים אינו סומך במאה אחוזים על ויקיפדיה, אך מנסיוני זהו מפעל בהחלט מכובד ושימושי. יש לנו בספרייה מנוי דרך משרד החינוך לאנציקלופדיה ynet. אני מוכרחה לציין שברוב הפעמים, ויקיפדיה מנצחת. לקראת הבחירות תלמידים בכתה ח' התבקשו לחפש חומר על קואליציה ואופוזיציה. בויקיפדיה היה ערך נפרד לכל אחד. ב-ynet, זה היה מוחבא בערכים אחרים. וכך קרה לי עם עוד ערכים. למי שחושש, שמעתי מבן אדם מאד מוסמך, שעשה נסיון לכתוב בויקיפידה משהו שגוי ובתוך פחות מ-24 שעות, המידע תוקן. הוא אמר שהוא סומך על אנציקלופדיה זאת בעיניים עצומות (אין לו קשר לויקיפדיה, הוא קשור לאנציקלופדיה אחרת).
 

חייםלוי

Member
מנהל
לגבי המהימנות של האנציקלופדיה

בזמנו ציטטתי מאמר שתוקף את המהימנות שלה. בינתיים שמעתי דעות אחרות והיא נחשבת (לפחות הגירסה האנגלית) מהמנה כמו הבריטניקה. לגבי מהירות הבדיקה. לפני כמה שבועות עדכנתי ערך בויקיפדיה ביידיש. תוך 10 דקות קיבלתי תגובה שביררה מי אני ושאלו מה המומחיות שלי באותו עניין.
 

בתיה4

New member
הם שינו את הכללים

לאחר הביקורת שהיתה ציטוט: בעקבות פרשה זו הודיע מייסד האנציקלופדיה החופשית, ג'ימי וויילס, כי מעתה ניתן יהיה לפרסם ערכים חדשים באתר רק לאחר הרשמה מוקדמת. המטרה: להפחית את מספר הפרסומים היומיים ולהקל על המתנדבים המפקחים על איכות ואמינות הקטעים מתוך http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3232253,00.html
 

rotemliss

New member
בוויקיפדיה ביידיש? אפשר לשנות שם

ערכים גם בלי להירשם. ובעצם, גם בכל הוויקיפדיות, כולל האנגלית - שם ההגבלה היא רק על יצירת דפים חדשים.
 

rotemliss

New member
לא בדיוק

זה היה שינוי נסיוני בוויקיפדיה באנגלית בלבד, ולא שינוי מדיניות כללי. בכל אופן הוחלט ברוב גדול לא לקבלו בוויקיפדיה בעברית, וככל הידוע לי, גם בכל שאר המיזמים.
 
למעלה