אירוח-יעקב אחימאיר
שרשור שאלות

חיניה

New member
יעקב אחימאיר ברכות לקבלת הפרס.

ערוץ 1 הולך והופך לערוץ אינפורמטיבי. מרובות בו תכניות כמו מבט ,מבט שני וכו. מאחר שאינו תלוי ברייטינג למה שלא יהפוך לערוץ של גימלאים ויביא תכניות המקובלות עלינו לכל אורך היממה?לרובנו אין ענין בתכניות כמו כוכב נולד או תחרויות ריקודים או פסטיגלים למיניהם ותכנית ראיונות אחת ביממה לא מספיקה. איני מתכוונת להמלצה על בתי אבות או ויטמינים לזקנים וכיוב אלא תכניות על רמה כולל סרטים (כמו התכנית היפה שהיתה לכם בשם אהבה בשלכת) קטעים הסטוריים ולפעמים גם יומנים ישנים.מי לדעתך אמור להרים כפפה זו?
 

לין41

New member
אחת אחרונה

האם ישנה אישיות אותה תסרב לראיין? מהם הקווים האדומים שלך?
 

bimbo.

New member
רציתי לשאול שאלה נוספת, ברשותך...

מה הביאך להחלטה להיות עיתונאי? האם זה מ"בית אבא"? תודה
 

maxima

New member
ברוך בואך אלינו יעקב אחימאיר

שאלתי היא מדוע התקשורת מדווחת ודשה אך ורק במקרים וארועים שליליים בחיינו, לדעתי זה גורם להתגברות האלימות, חוסר היושרה, ועוד..... מדוע לא לחשוף בתקשורת גם את הצדדים החיוביים הרבים שיש בחיינו לדוש בהם ולהלל ולשבח את הקשורים בהם. מודה לך על תשובתך
 

sitvaniyot

New member
ברכות ומחדדת את שאלתה של חיניה

מאחר וגם אתה לפי חישובי בן גילנו, מדוע שלא תנצל את השפעתך, (שלנו אין) ותעזור ליזום תוכנית טלביזיה שתעסוק בעניני הציבור המבוגר? ככה, סתם, כדי לשנות את התדמית. מה לעשות, 70% מאיתנו, בריאים, לא זקוקים לרופאים, ויטמינים ובתי אבות. כמו כל הבריאים אנו רוצים לעבוד, להינות ולבלות. אבל האופציות שלנו בארץ, כל כך מוגבלות. התדמית של המבוגר כל כך נחותה, רואים אותנו כמי שעבר זמנו. ראו את ההתנפלות על מועמדות לראש הממשלה בשל גילו וארוע קטנטן. ובני כמה היו אדנהאור, וצ'רצ'יל ודה גול וגם גולדה, והזקן? בארה"ב אפשר לעבוד עד שרוצים לפרוש. ואצלינו? בעולם, זקנים בני 70 מטפסים על האוורסט. אותנו בגיל 60 שולחים לבית אבות. ובמקרה הטוב מרשים לנו להיות הבייבי סיטר של הנכדים. ממש כמו בסין. נותנים הנחה באגד, למה לא במלונות? לעוזי ברעם יש אתר באינטרנט. מגיע לנו שהגברדיה ה"זקנה" של רשות השידור תעשה משהו גם עבורינו.
 

beky1

New member
../images/Emo24.gif שלום יעקב

אני אולי מייצגת את דור הביניים, בין דור ההורים לבין דור הילדים איך אתה רואה את השינויי הדורות בכל מה שקשור לערכים אנושיים אוניברסלים כמו כיבוד הזולת אז והיום. מדוע לדעתך פשטה המדינה את הרגל בכל הנושא של ערכים הומניטריים של בין האדם לחברו. מה ניתן לדעתך לעשות כדי לשפר את המצב הנ"ל תודה
 
לין שלום - הייתי מסרב לראיין את

יאסר עראפת לו הוטלה עלי המשימה הזאת . בשעתו סירבתי לראיין את יאסר עבד ראבו שהיה מראשי הרשות הפלשתינית,. העיתוי היה יום לאחר פיגוע באוטובוס בחיפה ו-5 מן הקורבנות עוד לא הובאו לקבורה. אמרתי כי ביום זה לא אראיין אישיות פלשתינית בכירה, אבל ראיינתי פעמים רבות אישים פלשתינים. בשהותי בוושינגטון , בהזדמנות אחת , ניצב יאסר עראפת לידי, בכניסה לאולם של מסיבת עיתונאים והתרשמתי כי ציפה ללחיצת יד . לא לחצתי את ידו.
 

הלנה

New member
ליעקב היקר

במקרה ראיתי את הודעת הארוח שלך בפורום אחר ובאתי כדי לברך אותך על קבלת הפרס ולמסור ד"ש. הלנה קושמרו (לשעבר מוושינגטון)
 
שלום רב יעקב

רציתי לשאול אותך שאלה על התקשורת. אתה חושב שהתקשורת מסקרת נכון את כל ההתרחשויות הפוליטיות בזמן האחרון? אתה לא מרגיש שהתקשורת מאדירה את שרון, ולא שואלת אותו שאלות נוקבות? תודה רבה.
 

p a l o m a

New member
שאלה נוספת - מחדדת את שאלתה

של חיניה. אחרי התרחשות, כמו חלילה וחס פיגוע, התקשורת מתגייסת ומתחילה לשדר לפעמים במשך שעות רבות את אותן התמונות, של הפיגוע עצמו, ראיונות של נפגעים קלים יותר שיכולים לדווח על המקרה.. שוב ושוב וחוזר חלילה, ואז מגיעה מהדורת החדשות בלילה ושוב אותן תמונות ואותם ראיונות. בקיצור יש הרגשה שהתקשורת מזינה את עצמה - לא מחדשים דבר בנושא הספיציפי, ומראים שוב ושוב את אותן התמונות "בשביל למלא את הזמן".כמובן שהדבר משפיע עוד יותר על "מצב רוח האומה" באותו היום.. מה דעתך על כך?
 
תודה על האירוח

שמחתי להענות להזמנת הפורום להתארח ולהשיב על שאלות ואשתדל לענות ככל יכולתי. אשתדל גם להיות גלוי לב בהנחה שאינטרנט הוא רשת סודית לחלוטין.
 

שירז7

New member
ליעקב אחימאיר שלום וברכות

אולי תגלה לנו טפח ממה שאתה שומע במסדרונות שמסתובבים שם כל החשובים, מדוע מניחים לנו להישאר במצב של הפריירים של הפלסטינים מרצועת עזה, ולספוג ללא הפסק את הקסאמים שלהם, ככל העולה על רוחם. מה קורה איתנו, האם עלינו להמשיך לחיות ברוח הגלות ולכוף את ראשנו בפני כל מחבל פלסטיני מהרצועה? ולצבא החזק ביותר במזרח התיכון, אין מענה?
 

סמיאגול

New member
שלום יעקב

כיצד זה שאתר אינטרנט "תיק דבקה" מקדים את ערוצי החדשות הטלביזיונים בחודשים? האם יתכן שאתם מסתירים מידע מהציבור? אם אינכם מסוגלים להגיע לידיעות חדשות בעצמכם תוכלו לקחת ידיעות משם ולתת קרדיט. אם אינך מכיר את האתר אז לידיעתך הוא זכה בכמה פרסים בינ"ל.
 

GayasMomy

New member
תודה

כל מוצאי שבת אני משתיקה את הבית ומחייבת להגביר את הווליום כדי לשמוע אותך אומר "ערב טוב ושבוע טוב". בהמשך, אני כמובן מתרשמת מהכתבות שאתה מביא לשידור (במיוחד אלו של 60 דקות), ונהנית מהגשת החדשות בצורה נינוחה ומקסימה. חבל שאתה לא מגיש את החדש/ות כל השבוע בכל הערוצים. בכל מקרה, רציתי להגיד לך תודה על מה שאתה משדר בטלביזייזה.
 

GayasMomy

New member
הפורום הזה הוא הוכחה

נוספת למה שאתה. אתה פונה לכל אחד בשמו וזה פשוט מקסים בעיניי(אמא של גאיה).
 
../images/Emo140.gif../images/Emo41.gifמפאת קוצר הזמן לא אוכל להשיב

לכל השאלות . אני מאוד מודה על ההתענינות . שיהיה לכולנו יום טוב.
 
למעלה