מבלי שנרגיש, לאט לאט משנים לנו את המדינה

יוליקה

Member
מנהל
מבלי שנרגיש, לאט לאט משנים לנו את המדינה

מואשם בשלושה כתבי אישום יהיה אחראי על ביצוע החוק!!
 

acamolit

New member
קורונה

קצת קשה לקרוא והבין סג של היתממות. כן, הקורונה - כאן (לצערנו). כן, כל הנפגשים - גם לפני שבת - בלי מסיכות, עם חיבוקים, עם נגיעות, עם הליכה במרחב הציבורי ללא מסיכה ובפחות מ- 2 מטר ...... הם הגורם להתפשטות. כל אחד ואחת מאיתנו הוא הגורם להתפשטות. כדאי שנקח זאת לתשומת הלב במיוחד המשתתפים כאן שחלקם הגדול נמנה עם אלה המאוד מסכנים את בריאותם. רק בריאות לכולם.
 

הדסהש1

New member
עכשיו בחדשות של 6 ביבי הרגיע

שכל מה שנאמר לא יהיה.אז בשביל מה היה צורך לפרסם את התקנות לשעת חירום ולהפחיד את האזרחים.הוא ממש יורד מהפסים.דעתו השתבשה.גם הידיעה על.השתלת חיישנים לילדים היא לא יהיה.אז למה לומר לפני שחושבים .סתם בלבול ביצים.או שמשעמם לו...
 

tamarsharoni

New member
ואת , הדסה ,מאמינה למה שביבי אומר ?

ואם את עדין מאמינה לו , לאיזה ביבי את מאמינה , לזה שאמר שאפשר לשבב את כל האוכלוסיה בארץ , או לזה שאמר שלא ישובבו אותנו ?
 

יוליקה

Member
מנהל
לא חשוב איזה... אי אפשר להאמין לאף מילה שלו

כל אמירה שלו מתוכננת לפי מה שחשוב לו באותו רגע... הדגש הוא על לו ולא על לנו!!!
 

נימה3

New member
בהתחלה חשבתי שזו בדיחה גרועה

אבל אחרי קריאת התגובות הבינותי שיש פה כוונה רצינית . אני לא יודעת אם לבכות או לצחוק אם זו בדיחה היא מעלה דמעות לאן הגענו , האם כולנו פושעים? האם אי חבישת מסיכה מצדיקה פלישה של שוטר לביתנו אולי יעשה חיפוש בארונות. אולי יאסור באזיקים. הכל אפשרי אני כבר לא יודעת מה לחשוב. צמרמורת אוחזת בי לעצם המחשבה על מישהו שהעלה בדעתו לחוקק חוקים כאלה ואין פוצה ומצפצף.
 

הני16

New member
שר הבטחון בני גנץ אמר שיחולו שינויים
בחוקי הקורונה,,שוטרים לא יוכלו להכנס להתפרץ לבתים באופן שרירותי
 

tamarsharoni

New member
אנלא מאמינה שהחוקים ישארו כמו שהם כרגע .

כי זה בדיוק הדפוס של מדינת משטרה , ועלול להדרדר ל "קיסרות נתניהו הראשון" כשהשני יושב על המדרגות , רגל על רגל וממתין בקוצר רוח לתורו . [קצת מזכיר את שלטון שושלת אסעד בסוריה .
 
למעלה