בוקר טוב לשבוע חדש וחודש חדש....

יוליקה

Member
מנהל
בוקר טוב לשבוע חדש וחודש חדש....

בוקר טוב לשבוע חדש... מתחילים שוב עם הפחדות... בשלושה חודשים הרסו מדינה שניבנתה ב-72 שנה.... ממשלה כזאת צריכה להתפטר... וגם אם נבחרה רק כעת, כל מי שאחראי להרס, אסור שיכהן בממשלה החדשה!!!
 

הדסהש1

New member
שבוע טוב ממש פחדתי ששובב לא נתראה עם הנכדים

אתמול היה לנו מפגש ראשון עם הבנות ו 10 הנכדים..והיה ממש רגע שחשבתי שהכל יתבטל בגלל האיסור להתקרב לסבא וסבתא.. נקווה שיתעשתו כולם ויתנו הוראות שפויות ולא ישימו את הקשישים בהסגר.. אולי יתחילו בבדיקות של אלה שבסיכון ונראה כמה בינהם נושאים את הנגיף .ואת החולים יבודדו עד להחלמתם.עכשיו מאות תלמידים בבידוד עם צוות של מורים.עד לסוף שנת הלימודים יש חודש בערך.נראה מה יהיו עם תלמידים שצריכים להבחן לבגרויות.הרבה זמן אין להם כי הגיוס בפתח..
 

tamarsharoni

New member
אלינו הגיע אתמול אחה"צ השבט הכאר שבעי .

שמנו מחסום בין הדשא למרפסת ומחסום נוסף בין המדרגות לכניסה למטבח , כך שהילדים לא נכנסו בכלל לקומה שלנו , לשרותים עלו למעלה . בהזדמנות זו שהיו פה ניצלתי אותם להעלות לקומה השניה 3 אדניות עם פיטוס ששתלתי לאחרונה , ושיאספו את שפע המישמישים שצנחו לקרקע עם התולעים, [ לנו כבר קשה להתכופף ולאסוף אותם . היה שפע של מעדני חג וכיף לפגוש את הנכדים , ולשמוע חוויות על השיבה לבית הספר . אני מחכה כבר הרבה זמן לפדיקוריסטית שלי , שחזרה לפני שבוע מארה"ב . טסה לבקר את בתה לפני כל הבלגן ונתקעה שם . כעת במעצר בית , ואני עם ציפורן חודרנית מודלקת .שגם לכם יהיה יום בכיף , והרבה בריאות .
 

יוליקה

Member
מנהל
אנחנו עשינו ביום ששי מפגש בלי מחסומים

ועם חיבוקים ונשיקות.... האפליקציה בטלפון, שמרה עלינו...
 

tamarsharoni

New member
יוליקה , ההנחיות מתחלפות במהירות , ממש כמו מזג האויר .

ביום שישי עוד היה היתר לפגישות משפחתיות , בשבת כבר לא . &nbsp
 

נימה3

New member
בקר טוב לחברים

הבקר אני ממתינה לפדיקוריסטית חברה המליצה עליה מקוה שתהיינה תוצאות טובות היא מגיעה הביתה וזה יתרון גדול מבחינתי כי אני לא ממש ניידת. כלומר ניידת בלי רכב. סיפורי הקורונה ממשיכים לזרום מכל הכיוונים ומכל הצדדים והזוויות אבל את המחלה עדיין לא מצליחים להדביר עד שיהיה חיסון עוד רבים יחלו ועוד יותר רבים יאבדו את עבודתם. גם הרגלי הצריכה עוברים שינוי . ראו מה וירוס אחד קטן בלתי נראה עושה לאנושות. חומר למחשבה.
 

נימה3

New member
הפדיקוריסטית כבר היתה. טיפול מצוין ממליצה

היא גרה בנס ציונה מגיעה לבתים. אני מוכנה למסור פרטים בפרטי למי שמעונינת
 
נימה
ימית,


יש לי חברה, בפ"ת שאת מכירה אותה והיא מעוניינת לקבוע עם הפדיקוריסטית, אני מנסה להזכר בשם האמיתי שלך ולא מצליחה, בבקשה צרי איתי קשר בצ'ט ונדבר.
 

הני16

New member
אז איך תסבירי כששמרו על הסגר והכללים אחוז הנדבקים
היה נמוך ,וכשלא שמרו על הכללים אחוז הנדבקים קפץ??
ואיך זה שבבני ברק ובירושלים ששמה הצפיפות רבה היו בה אחוז החולים והנדבקים גבוה יותר משאר המקומות, אני באמת שואלת מתוך רצון להבין
 

הני16

New member
יוליקה כתבתי את שאלתי למעלה בהתיחס אליך ,והפוסט
קפץ למטה ,,גם לזה אין לי הסבר,
 

הני16

New member
יוליקה לא היתה שום תגובה ,אבל לא משנה פשוט רציתי לדעת למה
כי אני תמד רואה שיש תגובה אחרי תגובה אבל אם צריך להיות ככה אז שיהיה
רק לא תמיד מבחינים בתגובה למי שהיתה מיועדת
 
למעלה