בנושא לחצן מצוקה :

שרון א77

New member
בנושא לחצן מצוקה :

האם יש ברשותכם לחצן מצוקה לשעת חירום ? בעת מצוקה - הוא יעיל ביותר ומציל חיים. ידוע לי שבמשרד האוצר החליטו לפני כמה שנים ,לעשות מעשה ולממן לחצן מצוקה עבור כול הקשישים ניצולי -השואה, בכדי שיוכלו בעת מצוקה להיעזר בשירות זה. הבוקר שמעתי בחדשות על מקרה שקרה לניצולת -שואה לאחר שנפלה בביתה ושברה את הירך. והמקרה קרה לפני כמה ימים, אך איש לא הצליח לשמוע אותה ולכן לא קיבלה עזרה מאף אחד,ולאחר כמה ימים היא נפטרה. היא התגוררה בביתה לבד,ובמצבה לחצן המצוקה יכול היה להועיל בקריאה לעזרה, ולהציל את חייה.(לא נאמר בחדשות אם היה ברשותה לחצן כזה, או לא.) למבוגרים חשוב ביותר שיהיה לחצן כזה בבית, ובפרט לאנשים המתגוררים לבדם, ויוכלו בלחיצת כפתור לקבל עזרה בעת צרה.
 

שרון א77

New member
כולם פה הלכו לים ? איפה כולכם ?

מאתמול הפורם השתתק ונדם. או אולי זה החום שמעייף ,ומצמיד אתכם ביומיים אלה למזגנים?
 

יוליקה

Member
מנהל
מצטערת שאינני מגיבה מהר

אני במצב בריאותי קשה מאד... אני מציצה אבל קשה לי להגיב... הזרועות שלי כואבות תופת!! בנוסף אתמול שבק המסך שלי ורק בערב הביאו לי מסך מחליף...
 

שרון א77

New member
יוליקה תרגישי טוב במהרה, ובמצבך ,,

כשיש כאבים עזים כול כך אז למה לחכות לסבול ? במצב כזה כדאי להגיע לבי"ח לקבלת טיפול דחוף ,ולצאת מזה במהרה. יוליקה ,החלמה מהירה ובשורות טובות.
 

נימה3

New member
בענין לחצן מצוקה

הכי יעיל זה לענוד כל הזמן את הלחצן על היד אבל זה מאד לא נוח לכן אנשים מוותרים ובשעת מצוקה לא מגיעים ללחצן.זה מה שקרה לי.בסופו של דבר התקשרתי לבתי שהגיעה והתקשרו ליד שרה ששם אני מבוטחת אבל למעשה לא עזרו. הזמנו אמבולנס בעצמנו והגעתי למיון . יוליקה שמרי על עצמך
 

יוליקה

Member
מנהל
תודה חברות


 

שרון א77

New member
לנימה :

לקרוב משפחה קרה בדיוק ההיפך ממה שקרה לך: מדובר על קרוב משפחה ,אדם בן 75 שעבר אירוע מוחי קטן, ולמזלו לאחר תקופה קצרה התאושש ,והוא היה משתמש כול הזמן בלחצן המצוקה. ערב אחד בשעת השינה לפתע כפתור הלחצן נלחץ כאשר הוא שהסתובב על צידו -מתוך שינה ,אך הוא עייף והמשיך לישון שינה- עמוקה, ואז לפתע,תוך כמה דקות הגיע לפתח ביתו אמבולנס (לאחר שקיבל את הקריאה.) הם הגיעו, והעירו אותו בצלצול טלפון,והוא לא הבין למה יש אמבולנס בפתח ביתו.. אח"כ התברר לו ,כי תוך כדי שינה זה קרה שנלחץ כפתור הלחצן והזעיק אותם,, אז למרות שלא היה צריך אותם,הם הגיעו אליו ממש במהירות. והם אמרו לו : "טוב שיש לך את לחצן המצוקה, והלוואי שלא תצטרך להשתמש בו".
 

tamarsharoni

New member
שרון , בקשר לאותה קשישה ז"ל .

אם היה ברשותה לחצן , קרוב לודאי שלא השתמשה בו , [אולי לא יכלה להגיע אליו] . ברגע שמפעילים את הלחצן , אנשי המוקד עונים ומדברים עם הקשיש . אם הלקוח לא עונה ואין אפשרות לתקשר איתו , הם מידעים קרובי משפחה קרובים או שולחים אמבולנס עם רופא . גם אם יש בעיות בריאותיות באמצע הלילה נשלח רופא או אמבולנס לפי המצב , אלא שאם זה לא מקרה חרום ההמתנה לרופא יכולה לארוך עד 3 שעות ,[כמו ההמתנה במיון , רק בבית יותר נח ] . בקור רופא עולה כ25 ש"ח , אמבולנס חינם . שלא נדע והרבה בריאות לכולנו .
 
למעלה