בוקר טוב ליום שני.יש ממדלה ענקית

הדסהש1

New member
בוקר טוב ליום שני.יש ממדלה ענקית

דלא כל שר יודע מה יהיה תפקידו.ברב המקירים פיצלו משרד לשניים כשי שיהיו מרוצים.אנני יודעת אם עשו בירור כמה תעלה עוד מערכת בחירות או הגדלת הממשלה לגודל שכזה.ועוד היבי נראה בזמנו לועג לאולמרט על גודל ממשלתו.והנה הוא עבר את זה בעצמו. וכבר רואים ניצנים של הסגר.אנשים התחרפנו וכבר יש רציחות על ימין ושמאל.נראה מי ימנה כבר מפכ"ל שתפקיד ו יהיה הין השאר למגר את הפשיעה שגובה חיי אדם לחינם. היום השרב ימשך.שימו לב לילדים אלתשאירו ילד אפילו לדקה במכונית זה כבשן במקום סגור.והקיץ רק החל.
 

שרון א77

New member
מזג אויר הקשה יימשך עד לסופ"ש.

השבוע החם והלוהט במיוחד,הזכיר לי את אותם הילדים שנשכחו ברכב בעונות הקיץ הקודמות, ודווחו במד"א על הצלת 5 תינוקות בממוצע מדי שבוע,שנשכחו ברכב הוריהם . אתמול נזכרתי בזה ,וקיוויתי שבתקופה חמה זו ,כבר לא יהיו עוד אסונות שכאלה . היום כבר התברר על ילד שניצל בנס לאחר שנשכח ברכב וגם עוד 2 תינוקות אחרים שנשכחו ברכב אחד אתמול אחה"צ, ואשר - למזלם הגדול לאחר כמה רגעים האימא שלהם נזכרה בכך שיצאה מהרכב ללא הוצאת התינוקות ,,וחזרה להוציאם - ובכך נמנע אסון. למרות כול הטכנולוגיות שהומצאו והאפשרות לצייד את הרכב במערכת אלקטרונית שמזכירה לנהג שיש ילדים ברכב, עדיין לא כולם דואגים להצטייד בזה למען ילדיהם, אולי מתוך מחשבה : "לי זה לא יקרה" ,שנובעת מחוסר אחריות וגורמת למוות מיותר,ששומעים עליו יותר מדי פעמים בכול קיץ. תמוה בעיניי כול העניין של חוסר תשומת -הלב של ההורה לילדיו שברכב.הרי בעבר,כשעוד לא היו בכלל מזגנים ברכבים, איך אז לא הייתה קיימת התופעה של שכיחת ילדינו ברכב,כשנסענו עם הילדים הפעוטים לים בשעות הבוקר ,השגחנו עליהם כעל בבת- עיננו ,במשך כול הנסיעה, ובעת היציאה מהרכב - ועד שחזרנו איתם . בנוסף לכך,בשנים האחרונות ,לא פעם נתקלתי בהורים שטיילו על חוף הים כשאוחזים בתינוק בן כמה חודשים שחשוף לשמש והוא ללא כובע שיגן עליו מחום השמש -בשעות החמות. זה נראה כי אין להם מושג איך להתנהג בחום הקיץ עם התינוקות בפרט שהם בחוף -הים בשעות החמות, ובעיניי זה מאוד תמוה. מי ייתן ויותר לא ישכחו תינוקות ברכב,ושתהיה להורים יותר תשומת -לב לנושא, ובכך ימנעו השנה אסונות שכאלה.
 

שרון א77

New member
בשישי תהיה הקלה בחום ,בשבת כבר נעים וביום ראשון יגיע גשם.

יש למה לצפות.
 

שרון א77

New member
למרות החום המוגזם ,במהלך כול השבוע החלטתי -

לצאת ל-"חילוץ-עצמות" חייבת לצאת המבית להתאוורר בחוץ מדי ערב ,בשעה שמונה, וזה מעולה וגם חשוב לי להיות בתנועה (למרות החום) ועד כה הצלחתי בזה. (מדובר בסך הכול על מרחק של 3 ק"מ הליכה.) ישנם מקומות בהם שטחים פתוחים ללא בתים,וקצת רוח נושבת בשמונה בערב, כך שזה אפשרי עבורי. בעוד יום יומיים מזג האויר ישתפר,ובסופ"ש כבר יהיה נעים, והגשם שאמור להגיע ביום ראשון, נקוה שגם ישטוף את כול האבק ויהיה לנו סוף סוף אויר נקי ונעים לכבוד השבוע החדש. &nbsp
 
למעלה