בוקר אור לימים האחרונים של מערכת הבחירות.

הדסהש1

New member
בוקר אור לימים האחרונים של מערכת הבחירות.

אני לא רואה את התעצולה שעושים זה מעלה לי את לחץ הדם ואני לא צריכה את זה בתקופה הזאת.לראות את הנמיכות שיורדים הבוז והלעג שביבי מראה כלפי מי דהוא מינה לתפקידים חשובים.אז מה זה אומר עליו.זה מי שאומר שהוא לא מתכוון לזוז מתפקידו.נדבק לכיסא בלי רצון ללכת למשפט ולעשות הכל כדי שיאמר מה שיש לו על האשמות.הוא מסוגל עוד לכשות משהו שהמשפט לא יתקיים.הרי הוא "קוסם".הוא כבר הורה למדענים לחפש את הגן שימגר את הקורונה? זה הזוי.מתי הוא ביקר בבתי החולים לראות מה יש לשפר.כבר דואג לבטל את הרדום הפלילי למעשני הקאנביס.קודם שימלא את הבטחתו שמי שזקוק יקבל את הקאנביס.ולא יטורטר חודשים כדי לקבל את הרשיון.אני כבר לא חושבת שיש משהו שאכפת לו .ועוד לפני קבלת הרשיון משלמים מראש מאות שקלים על התהליך.ואם לא מקבלים הכסף לא מוחזר.זה לא אומרים.מקוה ומתפללת לשינוי שיהייה למען כל תושבי המדינה.אך לצערי רוב הדרום הסובל מצבחע למי דלא סופר אותם ממטר...
 

tamarsharoni

New member
זה ממש לא ברור לי ,

עם כל מי שאני מדברת איתו מתנגד לביפי, ובכל זאת יש לו רוב . זה לא מסתדר לי .ובכלל , כל הטריקים , השטיקים והדרקים שהוא עושה בחודשיים האחרונים , זה מעבר לכל בקורת . העלאת 40 יוצאי אתיופיה , [40 מתוך 20.000] , זה אפילו לא טיפה בים . התוכנית עם טראמפ , השקרים שמפיץ על אנשי כחול לבן והעומדים בראשם. כל ההתנהגות שלו כל כך זולה ושקופה , ורק העוורים שנוהים אחריו לא רואים זאת .או יותר נכון יש להם ראיה סלקטיבית , מסונוורים מציפוי הזהב שמצפה את הכתר , אבל את הזבל שממנו עשוי הכתר אינם רואים. בושה וחרפה , בא לי להקיא.
 

יוליקה

Member
מנהל
שכל אחד ידאג שהחברים והמשפחה יצביעו נגדו

אולי עם אחוז הצבעה גבוה נצליח להביא את השינוי
אם כל אחד יגיד "בלאו הכי ביבי זוכה" אז זה יקרה לדאבוננו!!
 

pri2

New member
לבוחרי נתניהו אין אפשרות לשנות את הדעה

לדעתם הוא מלך או מלאך משמים וזהו.
 

נימה3

New member
ת מר זה ששאת לא נ פגשת עם אנשים תומכי ביבי זה

מוכיח באיזו חברה את מסתובבת. גם אני כמוך לא פוגשת כמעט תומכי ביבי אבל בעובדה הם ישנם במקמות אחרים שאליהם אני לא מגיעה וכנראה גם את לא מגיעה לשם.
בעיניהם נראים הזויים עיוורים שלא רואים א מה שלפניהם אבל כנראה שלאדם יש את היכולת לשים מסך ולראות רק מה שהוא רוצה או לתת פרשנות שממש מוצאת חן בעיניו.
 

הניה 8

New member
אני לא יודעת מה החברים שלי בוחרים,אפילו לא במשפחתי, היום

זה מסוכן, כי כל צד חושב שהשני לא רואה נכון , ולפי זה שופטים אותך
ומתיחסים אליך,בפורומים במידה ואתה חושב אחרת גם בחוץ ,זה יכול להגיע
עד כדי החרמה,ולא להיות מקובל, גם תגובות ניתנות בהתאם אלה שלא חושבים כמוך, לא זוכים לתשובות ותגובות ואתה לא מקובל, לא התיחסתי לפורם זה אבל בכללי זה כך,אני רואה מעוד פורומים
אני בכלל לא אלך לבחור,וגם אם אי הליכה הקול שלי ילך לצד אחר , לא איכפת לי
כי לדעתי כל מי שיהיה יהיה אותו דבר
אם יהיו בפנים ,יראו שלא כל כך קל לבצע מה שהבטיחו,
 

יוליקה

Member
מנהל
אצלנו המשפחה ממש מפולגת

כל הצד שלי בוחר כחול לבן
והצד של בעלי שהם דתיים לאומיים מצביעים ביבי...
כל הויכוחים בין בעלי לאחיו לא עוזרים הם נעולים!!
 

הדסהש1

New member
סליחה על מספר שגיאות כתיב.אני כתבתי

מהפאלפון וזאת התוצאה..המחשב נמצא בחדר אחר ונכדי שנמצא
ברגילה אצלינו ישן בו...
 

נימה3

New member
בעיני לא ללכת להצביע זה גובל בפשע.

אולי פשע זה מוגזם אבל לפחות זה גובל בחוסר אחריות ציבורית ואזרחית זו אחת הדרכים היחידות שאזרח פשוט יכול להשפיע גם אם נדמה שאין לזה השפעה.
מספיק שיש המון אזרחים שחיים בחו"ל ולא מצביעים יש אנשים שמטילים ולא לוקחים בחשבון את מועד הבחירות לכן כל מי שבארץ חייב להצביע. אני מכירה אישית לפחות עשרה כאלה שקולם אובד והיו יכולים להצביע נכון - לפי השקפת עולמי.
 

judithedna

New member
פעם שלישית... ורבים חוזים גם פעם רביעית

בגלל היצור ההוא שרוצה להימלט מהמשפט...
 
למעלה