בוקר טוב לשבוע חדש

יוליקה

Member
מנהל
בוקר טוב לשבוע חדש

שבוע עם בשורות טובות נקווה...
בני גנץ "הביא אותה בהפוכה" כך מדברים ברחוב, נכון??
לימד את ביבי פרק בפוליטיקה שהקוסם עוד לא למד!!
 

יוליקה

Member
מנהל
נגמרים הטריקים...שירת הברבור...

פרסום ראשון - שגריר ישראל בארה"ב, רון דרמר, איש סודו של נתניהו, פעל לטרפד את פגישת גנץ-טראמפ בשל קרבתו לנתניהו.
הפגישה התאפשרה בסופו של דבר בשל קשריו האישיים של גנץ עם בכירי ממשל טראמפ ובתוך כך קשריו האישיים עם ג'ארד קושנר, חתנו של טראמפ.
נתניהו חצה היום קו אדום נוסף בעודו מפעיל את שגרירי ישראל בעולם כנגד יריביו הפוליטים ותוך פגיעה באינטרסים של מדינת ישראל.
נתניהו בוחר פעם אחר פעם את טובתו האישית על פני טובתה של המדינה,
זוהי שירת הברבור של נתניהו... והוא יודע זאת!!
 

הדסהש1

New member
גנץ יפגש ראשון עם טראמפ ביום שני

ולביבי יש פעמיים פגישות עם טראמפ.מקווה שלא ילכלך כמו שהוא יודע.או ילעג לו על אופן דיבורו.נוא מסוגל לרדת מתחת לחגורה כדי לנצח.
אלואי ונתבדה.
 

יוליקה

Member
מנהל
למה ביבי הגיע לטקסים עם חליפה שקטנה עליו ב-2 מספרים

להגיע בלי בני זוג?! - לא אצל משפחת נתניהו
מאת: טל שניידר ״גלובס״ 23.1.2020
להגיע, בלי בני זוג ?
(ולהביא את ״הילד״)
לא אצל משפחת. נתניהו.
————
כצפוי באירוע מן הסוג הזה,
אי אפשר שהכל יעבור חלק,
בלי מתחים ולחצים מאחורי הקלעים. הציבור הישראלי, התרגל לשמוע על התסכולים שמגיעים מהבית ברחוב בלפור, בכל פעם שיש טקס רם דרג, ובני הזוג נתניהו אינם ניצבים במרכז הבמה.
בבית הנשיא עבדו קשה מאוד, כדי שהאירוע המורכב יתקתק וצלחו את המשימה בצורה מרשימה. מדובר היה במשימה לא פשוטה, צריך היה להכיל באולם אחד, קטן יחסית, מקומות ישיבה בארוחת ערב לכ-45 מנהיגים. לשכת בית הנשיא הקפידה להזמין את דרג א', שכולל את ראש הממשלה, שר החוץ, יו"ר הכנסת יולי אדלשטיין, הרמטכ"ל אביב כוכבי, נשיאת ביהמ"ש העליון אסתר חיות, ח"כ בני גנץ (אף כי אינו נושא בתפקיד יו"ר האופוזיציה).
לפני כמה חודשים, כאשר בבית הנשיא קיבלו אישור השתתפות מכעשרה מנהיגים, תכננו את המפגש בנוכחות בנות הזוג של המנהיגים. אולם עם הצטברות התשובות חיוביות, החלו להבין שיאלצו לבקש בנימוס מהמנהיגים הזרים להגיע לארוחת הערב החגיגית בגפם. אין מספיק מקום לכולם.
במקביל, פנו בבית הנשיא והודיעו לכל מוזמני דרג א' הישראלים, שגם בנות ובני הזוג של של כ"ץ, חיות, כוכבי, גנץ, אדלשטיין ואפילו נתניהו - מתבקשות ומתבקשים לא לבוא. אף אחד, לא ערער על החלטת בית הנשיא, למעט לשכה אחת. לשכת ראש הממשלה.
אנשים שנכחו אתמול בבית הנשיא, ויודגש שלא מעובדי בית הנשיא, סיפרו ל"גלובס" על דרמות, מתיחות ואף צעקות בין הלשכות, שעלו לטונים רמים, עד כדי איום ממשי מצד לשכת ראש הממשלה, שהארוחה החגיגית תוחרם.
הסיבה לכך הייתה, הכעס בסביבת נתניהו על כך שלא אושרה השתתפותה של אשת ראש הממשלה, שרה נתניהו. הדברים הגיעו עד כדי כך, שחלק מן המעורבים חשבו, שבבית הנשיא החליטו לצמצם את נוכחות בנות/בני הזוג בארוחה בכוונה, כדי שגם שרה נתניהו תהיה מחוץ להפקה.
השיח האגרסיבי הגיע עד כדי כך, שחלק מן האנשים הכינו את אנשי בית הנשיא לכך שהיא פשוט תופיע שם, צמודה לנתניהו, למרות שהיא מבינה שנשות מנהיגים אחרים התבקשו שלא לבוא. בין הלשכות נערך "משא ומתן". כדי להוריד לחצים אחד מן הצדדים הציע ששרה נתניהו תארח פורום נשות מנהיגים, שייערך במקביל לארוחת הערב. אך הדבר לא נרקם, בסופו של דבר
 
למעלה