שבוע טןב ומבורך.אני מרגישה טוב יותר.

הדסהש1

New member
שבוע טןב ומבורך.אני מרגישה טוב יותר.

חוץ מלקום וחכבס לנכדי החייל שהגיע אלינו לבוף שבוע
הייתי במיטה.הבוקר בעלי הלך להתחסן.כי הרופאים הכריחו
אותו בגלל מצבו הבריאותי.אני בנתיים לא מתחסנת.כם לא נשארו כמעט חיסונים בקופת חולים.גם יש מחסור בכמה סוגי תרופות.אמרו שזה בגלל סוף השנה....
 

יוליקה

Member
מנהל
אחה"צ טובים, כולם עייפים מהחג...

עסוקים עדין עם נכדים?
חג שמח לנר שמיני של חנוכה!!
אצלנו ביישוב אזלו החיסונים... עד שכבר השתכנעתי להתחסן....
 

שרון א77

New member
חנוכה ונכדים השילוב המרנין:

הנכד הפעוט בילה את כול שבוע -החנוכה בגן הפרטי,כך שהוריו יכלו לעבוד ברוגע ושלווה.
לרגל החנוכה,הגן נסגר רק ליום אחד בלבד, וזה היה היום,
ולכן הבוקר,הנכד החמוד הגיע אלינו בשמחה רבה.
שיחק בסביבונים מאירים המזמרים את שירי -החנוכה, צחק המון ,שר את שירי- החנוכה ,
הכנתי לו לביבות בטטות ,ונהנה מאוד.
נהנה לשחק בהרכבת לגו ,בנה ארמונות מקוביות,שיחק בפאזלים והיה מאושר עד הגג.
עבד בריכוז רב במשך 4 שעות.
לאחר ארוחת -הצהריים התעייף מאוד ,ונרדם לשעתיים.
לאחר שהתעורר ביקש להכין ביחד איתי פשטידה טעימה,ותוך שניות החמוד עלה על שרפרף שהיה בצמוד לשייש, ועירבב יפה בכף -עץ את כול המצרכים לפשטידה שהכנסתי לקערה,ותוך כדי עירבוב הוא שר:
"חנוכה חנוכה, חג יפה כול כך ,אור חביב מסביב, גיל לילד רך ".
&nbsp
בשעות אחה"צ, כשאימו הגיע מעבודתה ,החמוד משך את ידה והוביל אותה לכיוון המטבח, ואמר: "אמא בואי ,תראי מה הכנתי בשבילך"..
לבסוף,לקח איתו מה"שלל" הריחני שבתבנית, ונסע בשמחה עם אימו ,חזרה לביתו.
&nbsp
היה לנו יום יצירתי שכולו הנאה וכיף,
יום מקסים שחלף לו כהרף עין.
&nbsp
 
אלו היתרונות של סבסבתא


 

שרון א77

New member
דברים קטנים ומעצבנים,,

נחשו מאיזה מערכון לקוחים הדברים הבאים:
ביום ראשון לפני שבוע הזמנו מכונת -כביסה חדשה ,(במקום קודמתה שהלכה לעולמה טרם זמנה,לאחר 4 שנות עבודה בלבד.)

למעשה,היינו צריכים היום להתחיל בשבוע חדש עם מכונת -כביסה איכותית ותקינה ,אבל לא רק שהחומר הגולמי של מוצרי החשמל יורד פלאים באיכותו,אלא גם השירות של הטכנאים התדרדר לתחתית הנמוכה ביותר:
הטכנאי שאמור היה להגיע ביום חמישי האחרון לא הגיע ,וזאת לאחר שחיכינו לו מבוקר עד ערב,למחרת כשהודענו על אי הגעתו, לחברת השרות לא הזיז המצב ,זה רגיל ויומיומי שיש עיכוב כזה, תקבעו למועד לעוד 3 ימים,, אין ברירה אז קבענו.
ומשהגיע המועד, ועוד חצי יום חלף עלינו בהמתנה כשלפתע צילצל הטלפון מ"השרות" .
הם התקשרו והודיעו שנמשיך ונמתין כי הטכנאי יגיע במקום בתשע בבוקר ,רק בשעות אחה"צ, אז חיכינו וחיכינו לא זזנו מטר מהבית, וסוף סוף הגיע בשעה ארבע וחצי אחה"צ הטכנאי .

בהתחלה נראה אדם רציני גדול שרירי וחזק, אך לאחר דקה הוא אמר שאין זה תפקידו להזיז את מכונות -כביסה מדלת הכניסה אל המרפסת, וזה תפקיד המוביל.
אלא ,,שבשבוע הקודם המוביל אמר ,שהוא משאיר בכניסה לבית את המוצר ,כי זוהי עבודת -הטכנאי להזיזה אל מקומה הקבוע.

וכך חלף לו עוד יום, וכך שבוע ימים שעומדת לה מכונת -הכביסה ליד דלת הכניסה -כשומרת הסף, ואין אפשרות להשתמש בה -אלא לראותה בלבד ,בדיוק כמו נרות החנוכה.
עד כאן העובדות העגומות ,אבל איפה החוק במדינה ,
ואיפה המועצה לצרכנות ?אמנם היא קיימת למקרים כאלה בכדי לעזור ,,אך זהו תהליך ארוך ומייגע :
מילוי -טפסים והתכתבויות של הלקוח איתם, והם יתכתבו עם משרד השרות ושוב ישלחו מכתב אלינו ,(כאילו שהדואר מהיר במדינה.)
התכתבויות שהם מבטיחים יימשכו כחודש וחצי -עד חודשיים ימים,
או קצת יותר ,נתון בידי זריזות הדוורים שמעבירים את הדואר ..
והכביסה שמצטברת מיום ליום ,מה יהא עליה?
הכי קל שאת הכביסה תיאלצו לשלוח בחודשים הקרובים למכבסה הקרובה,שהיא ממוקמת כ -40 דקות נסיעה בפקקים במקרה הטוב .

מה לעשות קיבלתם עונש כפוי על כך שהחלפתם את מכונת הכביסה הישנה - בחדשה.
אומנם בעבר אפריים קישון האיש הדגול ,כתב סיפור שלם על התלעות עם מכונת הכביסה שהתקלקלה בביתו, וזה היה מבדח,
אך לצערי השבוע זה הפך אצלינו למציאות עגומה ,
אין אם מי להזיז דברים פשוטים שעד כה היו תקינים ,וכיום הפכו לכול כך מעצבנים.
אגב מכונות כביסה "בוש" ועוד מוצרים איכותיים מקבלים היום שירות אומלל זה ,בחסות משרד היבואן "תמוז" ,שאן להם כמעט כוח אדם,מעסיקים שם כנראה טכנאי אחד שעובד ,והטכנאי השני בתפקיד תגבור,שסובל לדבריו מכאבי גב.
במשרד השרות "תמוז",יושבת פקידה צעירה שבקושי עונה לטלפון, כי רוב שיחות מתנתקות באופן מפתיע, וזאת לאחר 20 דקות המתנה על המענה בקולי,המנווט על איזה כפתור ללחוץ,בכדי להגיע לעובדי שרות וירטואליים בהמתנות עם רקע מוסיקאלי שמתנגן כבר במשך שבוע ימים.
"שרות -תמוז",זו מילה גדולה שרחוקה מהם כמזרח ממערב,
וכך ציבור שלם שכיום רוכש מוצרי -חשמל, הופך למשחק בידיהם.

לסיום,תודו שאם זה לא הייתה המציאות,של התדרדרות נותני שרות לצרכנים, הרי היה יכול היה מערכון מצחיק.
 
אלו בהחלט דברים מעצבנים, אבל לא קטנים בכלל.

הפתרון? לשים קצוץ על החברה ולפנות אל "מידרג", זה שינה את כל הבעיות שלי.

מידרג הוא שירות לסיוע למצוא בעל מקצוע מהימן.
אתם מחפשים מי שיתאים לכם, אם הוא עונה תשובה לא חד משמעית (אני יכול רק מחרתיים, אני צריך להתרשם קודם וכו תירוצים שונים) לעבור לבא בתור.

בדרך כלל הם מגיעים מיד תוך זמן קצר, עושים את העבודה בלי טובות, וגובים מחיר סביר לגמרי. אני מזמין רק דרכם (חשמלאי מהם ואינסטלטור הפכו אצלנו לאנשי קבע) שלשום הייתי צריך משהו במזגן, האיש ענה שהוא מתנצל אבל הוא מתקן ברמת גן ויוכל להגיע אלינו רק עוד 3 שעות, הגיע בזמן, תיקן את התקלה וגבה 150 שקל שזה מחיר יותר מסביר.

מספר שעות אחרי קבלת השירות מקבלים מחברת מידרג טלפון לברר אם הייתם מרוצים או שהיו בעיות, וכך נרשמת חוות דעת אמיתית לאותו נותן שירות.

האתר
www.midrag.co.il
 

יוליקה

Member
מנהל
הטכנאי צודק!! זה לא תפקידו!!

האם המוביל לא לקח את המכונה הישנה???
זה קבוע היום בחוק שהמוביל חייב לפנות את המכונה הישנה!!
וכשהוא מפנה, אז מכניס את החדשה במקומה!!
 

הדסהש1

New member
לכל חברה יש את החוקים משלה..לא תמיד הם מפנים את המכונה הישנה

אתמול שמעתי שמשפחה הזמינה משופרסל מכונת כביסה הם תושבי העוטף.
ומסתבר שהטכנאים לא נוסעים לעוטף וזה לא נאמר לזוג.בסופו של עניין
הזמינו טכנאי מרהט..צריך לבדוק הכל מראש ושיהיה בחוזה.
 
תגובה כזו איננה חוקית

בחוק אין הגדרה לאן כן ולאן לא.

מאידך, נכון תמיד בעת ביצוע הקניה להדגיש את הצורך בפינוי וכמובן שזה ללא תמורה.
ע"פ החוק הפריט המפונה צריך להיות חשמלי ובסדר גודל של המוצר החדש. למשל מקרר תמורת מקרר מכונת כביסה תמורת מכונת כביסה וכדומה.

אין לכל חברה חוקים משלה. יש חוק ברור ואפשר להתלונן. אני כבר עשיתי זאת בעבר.
חברה שלא עושה זאת משתמשת בשיטת "מצליח".
רק לא ברור לי למה, הרי הוא מקבל כסף עבור זה.
 

שרון א77

New member
בודאי שהמוביל לקח את המכונה הישנה,אבל מהחברה

יש הוראה שעל המוביל להניח את המכונה החדשה ליד דלת הכניסה ,
ולמחרת כשהטכנאי יגיע ,תפקידו להניח את מכונת -הכביסה במקום החיבור הקבוע שבמרפסת.
אבל מכיוון שטכנאי שהגיע לא רצה להוציא את המכונה מהקרטון ולהזיזה למקום המיועד,
כשהוא טוען שיש לו כאבי -גב, התקשר למנהל השרות והחליט ללכת לדרכו.
אז למה בכלל שלחו אותו במצבו,שאלתי את המנהל של החברה,(קישר אותי אליו הטכנאי,)
- "כי אין מספיק עובדים בחברה" הוא אמר,והוסיף שרצוי שיהיה במקום אדם חזק ,שיוכל לתת יד ולעזור לטכנאי במשימה.
כן,זו הייתה תשובתו של המנהל האחראי,וברוב חוצפתו ,לאחר שסיים לומר את המשפט האומלל,מיהר לטרוק את הטלפון.
לאחר מכן, קראתי חוות דעת של עשרות לקוחות שמתלוננים על "שרות תמוז " כאשר כולם דירגו אותו :השרות- הגרוע ביותר .
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 

הניה 8

New member
כשאני קונה דבר חדש מצינת בחוזה את כל התנאים יש לשלם

למובילים יש שהם מתקינים ויש שלמחרת בא טכנאי מתקין ומסביר כיצד זה פועל ,כן אני מצינת בכתב, שעליהם לקחת ולהוריד את המוצר הישן במידה ולא מוסכם אני לא קונה אצלהם יש עוד חנויות,
 

שרון א77

New member
את צודקת! אלא שהבעייה בטכנאים שמתחכמים,ולמרות מה מה שכתוב .

אם מנהל החברה אומר לך בפירוש בטלפון ,שאין לו טכנאי אחר ,
ואם זה שהגיע עם גב כואב שיילך הבייתה,ולא מעניין מה שכתוב,
וטורק לך את הטלפון כדי לא לתת לך את פרטיו, אז מה תעשי לו ?
השכנה שלי קנתה תנור אפיה עם דלת שבורה ,לא רצו להחליף לה טענו שהיא שברה את הדלת,היא הייתה צריכה להתעמת עם החברה כמעט 3 חודשים
עד שלקחו אליהם בחזרה את המוצר ,וזיכו אותה רק בחלק מהסכום ששילמה.
מצב עגום .
תברר שהיום זה כבר לא השרות הטוב שהיה פעם .
 
נירוןתניהו יורד עוד מדרגה......

חשבתם שכבר אין לאן לרדת ? טעות.

מראים בחדשות שהוא מגיע למשרד ואיזה עיתונאי אומר הנה: "הוא הפציע".
התגובה? נירוןתניהו מחייך ואומר "שמש העמים"......

למה אני לא מתפלא?
אין לי ספק שבספריה יש לו את מיין קאמפ, האמירות של טראמפ איש ה-KKK , וספר על סטאלין.

שלושה עריצים, שהם דוגמא למנהיגים דיקטטורים רצחנים או בדרך להיות כאלו - הם הדוגמא שלו.
 
למעלה