חג שמח ויום הולדת שמח ליהודית

יוליקה

Member
מנהל
חג שמח ויום הולדת שמח ליהודית

מזל טוב ליהודית עדנה חברתנו שיהיה לך יום שמח ומאושר!!
 

שרון א77

New member
כתבה מעיתון כלכליסט על תקציב הזוי שירד מהפרק :

העברת 66 מיליון שקל למימון מטוס ראש הממשלה בנימין נתניהו קורקעה,לאחר שהח"כ מיקי לוי (כחול לבן), המתפקד כחבר בוועדת -הכספים, מתח ביקורת על הגדלת התקציב למטוס ראש הממשלה, כשאמר כי "מערכת הבריאות קורסת תחת מחסור בתקציבים, הרשויות המקומיות לפני צמצום שירותים, הפעימה הנוספת להעלאת קצבאות הנכים לא נראית באופק, סבסוד הצהרונים מקוצץ ולצד כל אלו התקציבים למטוס ראש הממשלה ממשיכים לזרום כאילו אין גירעון, כאילו אין משבר במערכת הבריאות, כאילו אנחנו לא נמצאים ערב מערכת בחירות שלישית עם ראש ממשלה שמכהן מבלי שקיבל את אמון הכנסת או הציבור
"ראש הממשלה לא רק נאחז בכיסא אלא במטוס שהפך לאבן שואבת של תקציבים ציבוריים. נראה כי מעולם לא כיהן במדינת ישראל ראש ממשלה מנותק כל כך מחיים עצמם.
לא אתן שהתקציב הזה יעבור הפעם, ואת סכומי העתק שראש -הממשלה רוצה להזרים ל-בניית בית ראש ממשלה חדש ,ולטובת המטוס שלו ,שעלה כבר מעל חצי מליארד שקל נעבירם אל מערכת הבריאות ולסל התרופות במיידי".
דברי הביקורת אכן הועילו והיום בכלכליסט נכתב כי קורקעה העברת 66 מיליון שקל למטוס ראש הממשלה.
 
נותנים לו לעשות הכל, ואחר כך מתפלאים

הנאשם המפורסם מתנהג כמו נירון קיסר: רומא בוערת והוא חוגג.

מי אשם?
כל האספסוף שבוחר בו.
זה האספסוף שעיקרו ממקומות מרוחקים מהמרכז, ואחר מתלוננים על חודשים להמתין לרופא מומחה, על חינוך קלוקל, משקים נסגרים , נכים ונזקקים מתבוססים בבוץ, יוקר המחיה מטפס לגבהים - והם ממשיכים לבחור בו במסע התאבדות משותף.

אז מה הפלא שהוא ממשיך להתנהג כמטורף - חצי מליון מיטה במטוס, מטוס פרטי ב-800.000.000 ארמון פרטי ב- 700.000.000 , כל שבוע טיסות לחו"ל וחיי פאר במלונות פאר וכל מה שסביבו , נותן מיליארדים לחרדים שלא מכירים בחוקי המדינה ומסרבים לשרת את המדינה ולא מצייתים לחוקיה ("ייהרג ולא יעבור לשרת בצבא", נותן מיליארדים למתנחלים שבכלל לא גרים בישראל- העיקר שיצביעו בעדו.

ואחר כך יש לו את החוצפה לאמר שהעם בחר בו (הבוחרים בו 12.5% מאזרחי המדינה בלבד) וכל זה על חשבוני כאשר אני צריך לשקול כל גרוש, כאשר לי הירקות והפירות עולים ביוקר, כאשר אני ממתין בתור שעות לטיפול רפואי וכו וכו

זה לא מטורף ? מתי היה פעם אחד כזה ?
כעת הוא תוקע את המדינה ומטריף את כולם כבר שנה שלמה וזה ממשיך רק כיוון שהוא רוצה להתחמק מאחריות על פשעיו שהוא מואשם בהם, והורס לשם כך מדינה שלמה, וכל מלחכי הפינכה שלו מחרים-מחזיקים אחריו מפחד שיצטרכו להיפרד מכיסאותיהם. כיוון שאין לא שום עכבה מלפטר מי שאיננו מלחך את פינכתו

הוא הורס את המדינה וכל הזמן מתבכיין "אכלו לי שתו לי", תוקף את מוסדות הממשלה והחוק, אלו שהוא אמור להיות הראש שלהם, עושה הכל לקעקע את מה שכבר נשאר מהדמוקרטיה, העיקר שיהיה פריץ ודיקטטור יחד עם משפחתו המטורללת, ובשיתוף עם הדתיים שואף לממשל דיקטטורי-תיאוקרטי כמו ספרד בימי האינקויזיציה.

איפה נשמע שעבריינית מורשעת מנהלת את המדינה מאחורי הקלעים? זאת שאמרה שהמדינה קטנה עליו והם ירדו לאר"הב ושנמדינה תישרף !!!
איפה נשמע שאדם בהיותו שר הורשע בפשע בקלון ונשלח למאסר, וכעת הוא שר הפנים ?
איפה נשמע שאדם שצהל סרב לתת לו את הרמט"כלות בגלל עבירות פליליות הוא מתמנה לשר. ?
איפה נשמע שמי שחשוד בפלילים ממשיך להיות שר. ?
איפה נשמע שמי שחשוד בפלילים ממשיך להיות השופר של הממשל ?
איפה נשמע ששרה בממשלה אומרת ששלטון החוק איננו מעל החוק...
איפה נשמע ששר משפטים תוקף את משרד המשפטים והשופטים והתביעה, ואומר שאין חובה לציית לפיקת בית המשפט...?
ועוד היד רחבה על חשבוננו.
כולם השתגעו תחת המטריה של הנאשם המפורסם.....

מי שאשם בכל הם האספסוף המתלהם שבוחר בו, צועק "ביבי המלך", מקלל כמו עבריין או זונה נחותה, ומשתמש באלימות ונושא שלטים כמו שנושאת האשה המבוגרת: "שמאלני הגבר הוא שמאלני בקבר ואמא שלהם זונה",
או:"שומרים על המדינה, עוצרים את ההפיכה השלטונית" (מה קרה? קם מרד בצבא נגד הממשלה, כבשו את ארונו של הנאשם? טנקים ברחובות? - מה זה "הפיכה שלטונית"...)
ועוד כהנה וכהנה.....

וכך הוא מרשה לעצמו להתנהג כפריץ, לשקר ולרמות ללא הרף, ואז להפיץ פוטומונטאז' שיקרי ועוד ועוד.

הבעיה המרכזית היא שמי שרוצה להחליף אותו הוא לא יותר טוב ממנו, וגם המפלגה שכנגד, אמרה דבר אחד ובמצע שלה דברים אחרים
ואנחנו נשארים עם כל הפוליטיקאים השקרנים רמאים נוכלים וגנבים.

 

הדסהש1

New member
ליהודית ליום הולדתה.

תאריך שקשה לשכוח
.מאחלת לה ולמשפחתה בריאות...והמשך חיים מעניינים...
 
יומולדת שמייח


לחברתי היקרה וחברתינו יהודית. שתזכי לחיים ארוכים ומאושרים, עם הרבה בריאות.

 

אפרת10511

New member
מזל טוב לך יהודית


ליום הולדתך
מאחלת לך את כל הטוב שבעולם בבריאות טובה
 
למעלה