פחד לצאת מהבית....

יוליקה

Member
מנהל
פחד לצאת מהבית....

משקיעים יותר מ-80 מיליון בחברה לבטיחות בדרכים...
וכל יום נהרגים יותר ויותר אנשים... לא במלחמות!!! בכבישים!!!
 
הנהג המצוי הישראלי אשם בכל הבעיות

פעם אמרו:"הקוף לא יודע לרקוד ומאשים את הרצפה העקומה".

הנהג הישראלי המצוי מצפצף על החוקים, התירוץ הקבוע "תשתיות", אבל הנהג ממשיך לדבר בטלפון בעת הנהיגה, עסוק בכל מיני דברים, אפילו בקריאת עיתון או מסמכים.

אנשים מתייחסים בזילזול להתנהגות בכביש כאשר בידיהם כלי רב עוצמה קטלני והם מחפפים כל הזמן. תשומת הלב לנהיגה מגיעה לכל היותר ל-80% מזמן הנהיגה ואף פחות.

נהג שמתווכח עם מי שנמצא ברכב, או משוחח בטלפון (גם אם זה באמצעות רמקול) איננו נותן את מלוא תשומת הלב לדרך ולמתרחש בה.

אני לא עונה לטלפון בעת נהיגה בשום מקרה ויהי מה, לא מפעיל את הרדיו כי זה מפריע לשמוע את המנוע, משתדל שחלון יהיה מעט פתוח אם אפשר כדי לשמוע היטב קולות מבחוץ.
בעת הנהיגה אני מודע לנהיגה ומרוכז בה ובה בעת גם למה שמתרחש בסביבת הרכב.

אני לא "משתגע" עם הרכב כמו להתפתל בין מכוניות אחרות או לנסוע במהירויות מטורפות. אני בוגר הקורס לנהגים מבצעיים האמריקאי שנערך בארץ לפני שנים רבות, והוכח שניתן במקרה חירום לנסוע מהר מאוד ובכל זאת בזהירות, ויש לי מספיק נסיון בנהיגה כזו עם סירנה, ומעולם לא הייתי מעורב בתאונה כתוצאה מנהיגה מהירה.

פעם היינו אומר שבמרדף:"סע מהר אבל לאט".....

זה שיש מקום לשיפור בתשתיות זה נכון, אבל זו איננה סיבה לתאונות. הכביש גרוע? סע לאט ובזהירות מודגשת, אבל הנהג המצוי לא מתנהג כך , הוא כמו מצת סקוטית תמיד יכול להצביע על אשמים אחרים, לא הוא.

מה קרה עם האוטובוס ? איך זה שתשומת לבו לא היתה עם הנהיגה בעוד הוא מסיע אנשים רבים? אני לא יודע, אבל התירוץ של "איבד את השליטה על ההגה" היא פשוט התייחסות בזילזול להגיון.
איך איבד שליטה ? בכלים כבדים בניגוד לרכב פרטי מערכת הנהיגה הידראולית, ולכן הרבה יויתר קל לשלוט בהגה מאשר ברכב פרטים.
אז אני לא יודע את הפרטים, ואיך שהוא פגע בתחנה, אבל לי ברור שאם הנהג לא חטף התקף לב או עבר על החוק ולא נח מספיק לפני הנסיעה , אין שום סיבה שתאונה כזו תקרה.....
 

הניה 8

New member
אני מתמצת בכמה מילים,נוהגים מסוממים ומלאים עם אלכוהול

במקום שיעלה באוטובוס כל תחנה עובד חברת אוטובוסים ויבדוק את כרטיסי הרב קו
אם שולם או לא , שיעלו ויבדקו את מצבי הנהגים שמדברים ומסמסים בעת נהיגה

כמו כן שילמדו לתת עונשים כמו שנותנים ברוסיה אולי זה יעזור,
 
גם אלו שלא מסוממים/שיכורים, פשוט מצפצפים על כולם.

אני ממש שמח לגלות שנהג מאלו שאוהב לעבור מטור לטור כל הנסיעה. הוא רואה שהטור הימני נוסע מהר והוא נדחף לטור הימני, ואז השמאלי נוסע מהר יותר (זה עיקרון מרפי) ואז הוא חוזר שמאלה, וכך בנסיעה עצבנית כל הדרך, ונהגים כאלו מעורבים יותר בתאונות או גורמים לאחרים לבצע תאונות.

או שנוסעים בגליל ופתאום ללא אזהרה הנהג שלפנייך מבצע פניית פרסה ואתה נאלץ לבלום בלימת חירום כדי למנוע התנגשות , וזה תמיד מתפוצה ידועה...

או מי שעובר נתיב מבלי לאותת על כוונתו ומבלי לתת זכות קדימה, ועוד ועוד.

הבדל עצום בין נהיגה בארץ ובח"ול.
בארץ אני כל הזמן בכוננות מה הולך הנהג שלפני או מצדדי לעשות, בחו"ל הנהיגה רגועה יותר ואתה יודע שאם יש תמרור עצור, הנהג יעצור וימתין שתעבור בכל מקרה, בארץ זו לרוב רק המלצה לחלק מהנוהגים.

ואין לזה סוף.....
אגב, שיכור או מסומם , לפי החוק אין זו "טענת צידוק" , אף שיכור לא יכול להתגונן מפני אשמה על מעשה או מחדל בטענה שהיה שיכור או מסומם ("צידוק"- סעיפים 34ו-34כ בחוק העונשין 1977).
 

הדסהש1

New member
תגובת שר התחבורה לא נשמע

והיום כבר דיברו נהגים שעבדו בקוו
שאמרו שזה קוו קשה ומאסף שעורך כמעט 3 שעות ויותר ללא אפשרות של חילוץ עצמות.או ללכת להתפנות.האוטובוס עבר בדיקות קפדניות לפני חודש.אדם שניגש לנהג אמר שהוא לא היה מרוכז ולא השתמש
בפלאפון.יתכן ונרדם על ההגה.הוא לא זוכר מאומה.
 
משגע אותי השימוש השיקרי של הפוליטיקאים:"העם"

לאן שלא תלכו תשמעו את הפוליטיקאים המושחתים אומרים שהעם בחר בנאשם המפורסם, "העם רוצה", "העם יקבע, העם....."

וכל הזמן זה שקר מוחלט.
גם אלו שמשתמשים במילים אחרות, כמו גברת אפס ששמה מרים רגב שטוענת שהכל בידי "הריבון" וכי הריבון הוא העם ברוך השם.
טיפשה ללא גבולות. ריבון זה הכינוי של הדתיים לחבר הדמיוני לא לעם.

בשורה התחתונה:

1. לא "העם" בחר בנירוןתניהו, הוא וחבריו משקרים ללא הרף, כיוון שבחרו בו רק 12.5% מהעם (25% מבעלי זכות הבחירה) , שזה בהחלט רחוק מאוד מ-100% "עם".

2. הבחירה שלו לראש ממשלה נובעת מקומבינות שבהם מפלגות תמכו בו אחרי שמכר להם את המיליארדים את המדינה העיקר שהוא יהיה ראש ממשלה.

וזה מתחיל בחרדים פרזיטים שמקבלים כסף בלי לעבוד על חשבון משלם המיסים, ומסרבים ללכת לצבא ולא מקבלים את חוקי המדינה, ועובדה שעבריינים מורשעים או לא חברים בממשלה ובכנסת ויש להם טענות ודרישות, וזה לא נגמר גם במתנחלים שבכלל לא גרים בארץ.

רק תראו כמה שרים וחברי כנסת מהליכוד הלכו לבית סוהר או נחשדים בפלילים או שהצליחו להתחמק מעונש בזכות קשרים.
כמובן שהבולט מכולם הוא שר הפנים העבריין דרעי שלא שהוא רק עבריין בקלון ואסיר לשעבר, אלא שגם היום הוא חשוד בפלילים.

וכמובן בראש הוא הנאשם המפורסם שממשיך לשלוט במדינה ובכל המריונטות שלו, אפילו שהוא נאשם בפלילים, כשזו סתירה שנאשם בפלילים מנהל מדינה, כאשר הוא לא באמת מנהל מדינה אלא מנהל את עניניו כי המדינה לא מעניינת אותו (כמאמר מיס פיגי: "שתישרף המדינה") , עובדה שמערכות הבריאות הסעד החקלאות החינוך וכן הלאה מתמוטטות, וזה לא מזיז לו, ואם מישהי התקוממה נגד זה, הוא קרא לה משעממת ולא מעניינת אף אחד.....
 
למעלה