בוקר טוב לסוף השבוע

יוליקה

Member
מנהל
בוקר טוב לסוף השבוע

מקווה שיהיה גשום!!
15 לחודש אני אוהבת... זהו יום החיוב בכרטיסי האשראי...
עכשיו אפשר שוב לחגוג....
קיבלתי אתמול חשבון חשמל, 1000 ש"ח פחות מהחשבון הקודם!
לא הדלקנו מזגן כבר חודש... פתחנו חלונות!!
 

tamarsharoni

New member
שפירא, יש לי פתרון לגבר המסכן שחייב לממש את הכתובה .

ליד חתימתו על הכתובה , שיוסיף בכתב ידו , "נחתם תחת לחץ". ויצרף תמונה שלו עם הרב מצד אחד ואבי הכלה מצד שני במעמד החתימה . אם זה לא לחץ , מה כן ?
 
צודקת, אבל לא מעשי

יש לי כמובן תמונות בחדר עם הרב וההורים ובלי הכלה,
אבל ברגע כזה אתה מאמין לכל מה שאומרים, ולא חושב על כך שמרמים אותך ואתה צריך להכין הגנה. ואם הייתי כותב שזה תחת לחץ הרב לא היה מאשר את הנישואין, זה ברור, אחרת זה מרשיע אותו.

גם אני הייתי תמים כזה שהאמנתי להם (מה, רב ישקר???) ולא ראיתי ולא הבנתי את המסמך רק האמנתי להם לתומי (או לטימטומי) כי הרי התחתנתי מאהבה (ממבט ראשון כולל הצעת נישואין והסכמה בו ביום) ואפילו לא רצינו לערוך מסיבת רווקים כיוון ששנינו הלכנו לנישואין אלו בנפש חפצה ועם מבט חיובי על העתיד (עובדה, אנחנו נשואים כבר כמעט 51 שנים) ולא ראינו את שינוי המעמד מרווקים לנשואים כעונש אלא כפרס ולא נפרדנו מהחיים הקודמים אלא רק עם הפנים לעתיד משותף.

ואנשים מתוחכמים ככל שיהיו , עד היום באירוע כזה מרגש עם לחץ נפשי ברור, לא מנסים לברר מה באמת כתוב בכתובה שהיא מסמך חד-צדדי לחלוטין.
 
כבר טוב.....


אבל אם הייתי יודע אז מה שאני יודע היום, היינו הולכים לעו"ד נוטריון, עורכים חוזה נישואין ועם זה הולך למשרד הפנים לקבל תעודת נישואין ועידכון המעמד האישי.

הבעיה שלא משנה איך מתחתנים, ע"פ החוק הגירושין רק ברבנות, זה החוק שנכתב ע"י ממשלה כנועה לדתיים (ולא רק בזה), וכך מליוני ישראלים הם בני ערובה של הרבנות.....
 
למעלה