בוקר טוב מקווה ליום שקט

יוליקה

Member
מנהל
בוקר טוב מקווה ליום שקט

אמש היתה התייעצות עם ילדי, איך להביא אותם אלינו...
בתי הקטנה, אמרנ שהיא מעדיפה לחכות לבוקר לראות מה יהיה...
והיא צדקה... כולם לומדים היום גם בגבעתיים וגם בניר צבי...
 

יוליקה

Member
מנהל
רוצה להזכיר לכם את דבריו של דביר קריב

דביר קריב, היה איש השב"כ הראשון שחקר את יגאל עמיר מיד אחרי הרצח.
ביבי נתיהו שמנסה ללא הרף לשנות ולעוות את ההסטוריה כי אינו יכול למחוק
את עמידתו על המרפסת בככר ציון ומעודד בזרועותיו את המפגינים!
דביר קריב מעמיד אותו על שקריו:
Dvir Kariv shared ‎Benjamin Netanyahu - בנימין נתניהו‎'s video.
11 hrs ·
אדוני ראש הממשלה – אתה משקר !
כשמנהיג לא אומר לא הוא בעצם אומר כן !!
שוב, ולא בפעם הראשונה אתה מעצב את ההיסטוריה כרצונך !!!
לומר ש "ישנם ניסיונות מתמשכים לעוות את האמת ההיסטורית ולייחס לי את ההסתה שקדמה לרצח" פשוט אינו נכון. לא מנסים לייחס לך את ההסתה שקדמה לרצח אלא את זה שלא מנעת אותה !
אתה לא מנעת את ההסתה וזו הייתה חובתך!
אתה, היית אז מנהיג מחנה הימין, ראש המחנה. לראש מחנה יש אחריות !
להביא את הסרטון הקצר מרמת הגולן בפני כמות מפגינים קטנה שם אכן אמרת שהוא לא בוגד (7 חודשים לפני הרצח) ועוד קטע קצר שרואיינת בטלוויזיה זה פתטי. בקלות אפשר להביא דוגמאות רבות מאוד המעידות ההפך, ולא רק את הסרטון מ 4 מרץ 95 בצומת רעננה כשאתה הולך בראש תהלוכה כשמאחוריך ארון קבורה עליו כתוב "רבין קובר את הציונות" כשלצד ארון הקבורה הולך תליין עם חבל תלייה ! ולא רק את הצילומים שעשרות אלפי אנשים עומדים מתחת למרפסת ב 5 אוק' 95 וצורחים "רבין בוגד" ו"רבין רוצח" תוך כדי שמציתים את תמונתו ואתה עומד, רואה, שומע ושותק !
אתה היית ראש המחנה, המנהיג! למנהיג יש אחריות! כשמנהיג לא אומר לא הוא בעצם אומר כן !
כשראש ממשלה למשל לא מגנה ואומר לא על קריאות כלפי עיתונאי הקוראות למותו ומייחלות לשרפתו הוא, מעצם שתיקתו, כאילו נותן לגיטימציה לאמירות שכאלה, כשמנהיג מחנה הימין לא מוריד את גבוה הלהבות יש לו אחריות לשרפה. מנהיג זה לא רק זכויות, יש גם הרבה חובות.
ועכשיו שאלה (לא שאני מאמין שתענה את התשובה הנכונה): בסוף יוני 95 הפיץ שרות הביטחון הכללי התרעה אסטרטגית, הערכת מצב חמורה ביותר- הדברים שנאמרו בה היו קשים – אילו ההסתה בשטח תמשך מה שעלול להתרחש זה רצח פוליטי! ראש הממשלה ושר הביטחון יצחק רבין סומנו בהערכת המצב כיעד להתנקשות הפוליטית! הערכת המצב הזו הועברה גם אליך ע"י ראש שרות הביטחון הכללי כרמי גילון (להבנתי באוג' 95) באישורו של ראש הממשלה. בשיחה איתך טוען כרמי גילון שאמר לך את פרטי ההתרעה האסטרטגית כולל החשש שראש הממשלה רבין ירצח ברצח פוליטי ולכן מבקש ממך כמנהיג מחנה הימין להוריד את גובה הלהבות.
ועכשיו לשאלה – למה לא עשית את זה ?????? זאת האשמה! למה לא עשית את זה ??????? אני לא זוכר ולו פעם אחת מאוג' 95 ועד הרצח שאתה מנמיך את גובה הלהבות, שאתה אומר את מה שאמרת בסרטון מול מעטים אל מול רבים, לא בככר ציון ולא בכלל !
האם אתה זוכר שב 5 לאוק' 95 פנה אליך פואד (לעזור לך להיזכר..? עמד לידך חנן פורת בכנסת במסדרון) ואמר לך "עליך לרסן את אנשיך אחרת זה ייגמר ברצח", זוכר? זה בדיוק מה שאמר לך ראש השבכ שעלול לקרות... לא אציין דוגמאות ומעשים נוספים הגם שקימים דוגמאות נוספות.
כשהרוצח אמר בחקירתו "לא רק אני לחצתי על ההדק אלא כל עם ישראל" הוא התכון לרוח הגבית שקיבל מהמחנה- המחנה שאתה הנהגת...
אגב, חשוב לציין שהרוצח עצמו החל לנסות לרצוח את רבין כבר ב 22 לינואר 95 ויתכן מאוד שגם אם היית מנסה (מה שלא עשית ועל זה הטענה כנגדך! לא על זה שאתה הסתת!) להנמיך את גובה הלהבות את הרוצח הזה זה לא היה מרשים במיוחד אבל חשוב שתזכור- הרוצח לא היה היחיד שחשב ותכנן לרצוח את רבין.
אילו היית מנהיג למתינות את המחנה הייתה פחות הסתה, העם היה פחות מצולק ואתה היית גם ישן יותר טוב בלילה כבר 21 שנה על אי העשייה שלך.
אדוני ראש הממשלה – אל תעוות שוב את ההיסטוריה. לו היית מנהיג אמיתי וראוי היית מוצא את הדרך ללכד כאן שוב מחדש את העם המפולג הזה, יש לך עדין יכולת לעשות את זה – זה דורש ממך להיות איש אמת המעוניין לאחות את השסעים בחברה הישראלית. ולצערי זה לא המצב.
דביר קריב - בוחרים דמוקרטיה
 

judithedna

New member
כל עוד הדברים לא מגיעים אל נתניהו

אין בהם כל ערך . וגם כשהם מגיעים...
 
לא משנה מה יאמרו לו, הוא פוליטיקאי מלוכלך מטבע בריאתו.

שום דבר לא מפריע לו, להיפך , זה נותן לו מוטיבציה להמשיך ולהתעלל במדינה, בדיוק כמו התנהגות ערבית.
 
מי שיודע מה יש בכתובה, שיקום.

חשבתם שחוק הלאום הוא מטורף ? נכון, הוא לא דמוקרטי אלא רק יהודי, וזכויות בישראל יש רק ליהודים, כל האחרים חסרי זכויות.

אז הנה, עשרות רבות של שנים מוליכים את הציבור בהונאה, כאשר לא משנה איך אדם מתחתן, להתגרש אפשר רק ברבנות לפי החוק.

הנשים בכלל לא רואות את הכתובה , אלא החתן, וגם הוא נלקח ממש לפני החופה לחדר צדדי עם הוריו והרב, שם הרב פורס את טופס הכתובה, ממלא בו פרטים (לא בהכרח את כולם) ומחתים את החתן.

זו השאה בלתי חוקית, כאשר החתן למעשה מאולץ לחתום על מסמך שמחייב רק אותו כלפי האשה, ואילו היא לא חייבת שום דבר (ואחר כך מתפלאים מדוע בית הדין הרבני הוא בעד הנשים).

יתרה מזו, כדי להכשיל את החתן, הכתובה כתובה בארמית בלבד שאף אדם סביר לא יכול לקרוא.

 
ובואו נוסיף את תרגום הכתובה לעברית מעשית.

מסתבר שהכתובה היא מיסמך עיסקי בו הגבר מתחייב הכל לטובת האשה, אולם היא לא צד בענין והיא לא מתחייבת לשום דבר, אלא רק להביא את הנדוניה שלה שהם בגדיה ותכשיטיה לשימושה האישי.

וכך עשרות רבות של שנים מרמים את כל הזוגות הנישאים, באמצעות החוזה הבלתי חוקי הזה.

 

יוליקה

Member
מנהל
מרמים?? כמה רשמת בכתובה שתשלם לאשתך במקרה של גירושין??

 
למה מרמים ?

ראשית מדובר בהשאה (ייצור הזדמנות להונות את האדם שנמצא במצב בו הוא לא מחליט באופן חופשי), וזאת ברור לגמרי אם מביאים אותך ברגע של מצב נפשי קריטי, דקה לפני החופה לחתום על מסמך שלא ראית מעולם ושאתה לא יכול לקרוא בו מילה, זו הונאה פאר אקסלנס.
ועד היום אנשים חותמים על מסמכים בלי לדעת מה כתוב בהם, ואחר כך מתלוננים שמרמים אותם. שלא כבמקרה הזה שהגבר חותם בנסיבות מיוחדות ולא יכול לקרוא את המסמך.
היית חותמת על מסמך המחייב אותך לכל החיים אילו היה כתוב קונגולזית ???
לחתום "על עיוור"? - בכל בית משפט המסמך היה נפסל מיד.

אחרי החתונה חשבתי על זה אבל לא היו לי כלים אפילו לדעת מה כתוב במסמך (עוד לא היה גוגל...) כמובן שלא הייתי שובר את הכלים, הרי התחתנתי מאהבה ולא מתוך יחסים מסחריים/עיסקיים - אבל למדתי לקח, ומאז אני לא חותם על שום מסמך ויהא בן 100 עמודים אלא רק אחרי שקראתי את כולו והבנתי והסכמתי על הסעיפים, גם אם זה מעצבן את הצד השני...

שנית, לגבי הסכומים.
מדובר במסמך עיסקי נטו העורך סיכום של הרכוש המובא בידי החתן וזה המובא בידי הכלה והחתן מתחייב לפרעון הכתובה בין אם בחייו ובין אחרי מותו.
הסכום הסופי הכתוב הוא סך כל הרכוש שהובא לנישואין בידי שני בני הזוג.

שלישית
לא כתוב למתי חל הפירעון, ובאיזה מצב. זהו סעיף סתום שהערפל שלו מציג מסמך חסר ערך.

רביעית
הגבר מלא התחייבויות ואילו האשה לא חייבת שום דבר. איזה מן חוזה חד-צדדי זה ?

חמישית
איך זה שהסכם דו צדדי נחתם רק על ידי צד אחד כאשר הצד השני לא חתם ובכלל לא ראה את המסמך ואין לו שום מושג מה כתוב בו (גם לראשון לא)
מהבחינה המשפטית המסמך חסר ערך באופן מוחלט וזמן הצגתו והחתמת החתן על מסמך שאינו יודע מה כתוב בו בעת ניצול מצב נפשי ולחץ, הופכים את החוזה לחסר ערך.

שישית
אגב, בכתובה כתוב במפורש שהמחיר של 200 דינרי זהב יהיה תשלום של החתן עבור מוהר הבתולים (תשלום עבור הבתולים. ואם היא לא בתולה?) וכן שהוא מתחייב לתת לה לבוש ומזון ושיוכל לשכב איתה
ומאידך הוא מתחייב לעבוד ולפרנס אותה ולכבד אותה. מה שלא קורה אצל החרדים שהוא מתבטל והיא המפרנסת, והיא חסרת כבוד כיוון שמתייחסים אליה בחוגים אלו למשל כאל אדם סוג ב', אסקופה נדרסת.

שביעית
מה זה משנה מה כתבתי בסכום הכסף של סעיף ו' ?
בכל מקרה של גירושין יש חישוב הכפלה למטבע הנוכחי כך שהסכום יהיה ריאלי,
למשל אני כתבתי 10.000 לירות, היום זה יוצא בערך 100.000 שקל.

אגב- החלטת הרמב"מ היא שהמטבע שישולם הוא כמטבע היוצא, משמע אם חתמתי על 10.000 לירות, אני צריך לשלם 10.000 שקל.

כמו כן פס"ד של בי"ד רבני שכתובה שנחתמה ב-100.000 לירות בשנת 1974 , ערכה ב-2018 הוא 15.000 דולר (כ-52.000 שקלים).
אילו ידעתי מה כתוב בכתובה הייתי צריך לכתוב את הסכום שהבאתי לחתונה והוא 2 משכורות של אז שהיו כ-200 לירות לחודש, שהם 400 לירות ואשתי הביאה 100, סה"כ ערך הכתובה 500 לירות...
אלא שהוטעיתי כשנשאלתי על איזה סכום אני מתחייב למקרה של גירושין , כאשר זה לא הסכום האמיתי.

ומה אם הייתי כותב כמו רבים שהוטעו ורצו להביע את אהבתם - מליון לירות??? (היום כחמש מאות אלף שקל)
וההונאה הזו עובדת עד היום, כיוון שמדובר בסך הכל הרכוש שהביאו שני בני הזוג ולא התחייבות וזה הסכום שהגבר צריך להחזיר לאשה. ועליו לתת לה את כל רכושו אם אין לו את הסכום האמור (אצלנו 500 לירות בהכפלה הידועה)

ועובדה שאנשים לא מבינים זאת , כיוון שהממסד הדתי ממשיך לרמות אותם ללא הרף, והגברים לא מבינים מדוע תמיד בתי הדין הרבניים לטובת האשה, ברור למה, כי בכתובה היא לא מתחייבת שום דבר חוץ מלהביא נדוניה לחתונה עד סך 100 דינרים, ובעת ביטול החוזה היא לא מחוייבת לשום דבר.
 
למעלה