היתה פעם גולשת בשם נירה שקד

היתה פעם גולשת בשם נירה שקד

יהודיתעדנה ואנוכי ועוד חברות היינו אצלה בבית במפגש, היא גרה בקרית קריניצי, הערב קיבלתי הודעה שהיא נפטרה ביום שני שעבר מסרטן בגיל 73, זו הודעה שניה של מות מיזהו מוכר באותו שבוע. ע צ ו ב ב י ו ת ר.
 

יוליקה

Member
מנהל
יהי זכרה ברוך

לא הכרתיה בשם זה, מה היה הכינוי שלה? מנוחתה עדן.
 

אפרת10511

New member
יהי זכרה ברוך


הכרתי אותה והתארחתי בביתה.
לפני כעשר שנים, לא ידעתי שהיא חולה...
 

יוליקה

Member
מנהל
לזכר חברינו צביקה פזי

לזכרו של פזי היקר שליווה שנים את הפורום שלנו,
אני אספתי תמונות מהמפגשים השונים שלנו...
יהי זכרו ברוך לעד.











 

מינהר

New member
הכוח המיוחד שנכנס לעזה מסוערב ברכב מקומי-

נעצר על ידי מחסום של החמאס, ונחשד. קראתי בידיעות. מעניין מה קרה. האם מישהו הדליף לחמאס, האם המחסום היה מקרי, האם המבטא הלא עזתי של מפקד הכוח הסגיר אותו, או פרט אחר?
בכל אופן הירי של הפצמרים על הישובים יום לאחר שקבלו 15 מיליארד דולר ודובר על רגיעה, מראה עם מי יש לנו עסק, ועד כמה אכזריותם שלוחת רסן.
 
אני בטוח שבצהל חושבים על כל נקודה

בזמנו בשנות השישים ב-"כיתת השועלים", כולנו דיברנו ערבית, אבל היה לנו בחור שדיבר ערבית בדואית ירדנית, כך שבמפגשים הוא היה הדובר.
כולנו לבשנו בגדי בדואים מלאים, בידנו היו רובי מאוזר גרמני שהיו מקובלים במדבר (בתוך הכדים היו לנו טומיגנים, מכשי קשר, רימונים ועוד), כולנו רכבנו על גמלים, האוהל היה בדואי אוטנטי, - לא היה שום פרט הזעיר ביותר שעלול להחשיד אותנו , הבעיה היתה שהמסע היה ארוך, כ-850 ק"מ לכל כיוון.....

ועובדה, שבכל זאת בחזרה מעירק הירדנים (יחידת רוכבי הגמלים הבדואים של משמר המלך) חשדו בנו כיוון שמגמת פנינו לא היתה צפונה לסוריה אלא מערבה, וכך התפתח קרב איתם שבו כל חבריי נהרגו ומסוקים הוזנקו לסייע לנו.

גם הפעולה המתוכננת ביותר עלולה להשתבש.

אני בהחלט נותן אמון במקצועיות הצבא, גם אם נראה לי שיד מדינית מעורבת פה יותר מידי בשקרים ורמאויות.

 
למעלה