בוקר טוב מכרתים

נימה ושפירא תהנו מהחופש ,

אני קצת מקנאה בכם . מאוד אוהבת את האווירה בשדה התעופה והטיסה עצמה .בדודי פרי אינני קונה דבר , רק מציצה לחנויות הממתקים .
שרון , מעולם לא שמעתי על תאוריה שכזו . . מה שכן , אולי יש תרופה/תרופות ספציפיות שגורמות לספיחת נוזלים בגוף כמו המלח , שמתבטא גם בעינים .הכי טוב להתיעץ עם רופא עינים . לילה טוב , תמר .
 
התנהלות בשדה התעופה

עד שלא נזקקתי לכך, לא ידעתי שהם קיימים.

בהלוך.
במיון הראשוני אני לא עומד אלא מגיע לראש התור ומטופל מיד.
ביקורת ציוד יש עמדה מיוחדת שם אני מעביר את הציוד ולא עובר בשער (יש לי קוצב לב) הם בודקים את התעודות של (שתול קוצב לב תעודה בינלאומית, נכה בתעודה בינלאומית כולל תעודה לרכב בחו"ל, תעודת נכה משרד הבטחון ותעודת נכה של ביטוח לאומי).

דיוטי פרי ממש לא מענין אותי, לכן אחרי ביקורת דרכונים במכונה לוקח אותי רכב חשמלי ישירות לשער היציאה למטוס .

בכרתים
לקראת הנחיתה ביקשתי מהדיילת שתבקש מהטייס לסגור עם המגדל על הקורס הצפוני ולא הדרומי שממנו הנחיתה תלולה וזה יוצר לי לחץ על קוצב הלב.
ואמנם, זה מה שהיה.
עובד המקום לוקח לי את הטרולי, מעביר אותי לביקורת דרכונים, שם יש מסלול מיוחד שלרוב לא עומד בו אף אחד, אני מטופל במיידי ומובל למעלית לאולם היציאה שם ממתינים לי עם הרכב.

בחזרה
אני לא עומד בתור לביקורת דרכונים וכנ"ל גם לא בשיקוף שם הציוד עובר שיקוף, אני לא עובר בשער.
בעליה למטוס ממתינים ליד המדרגות והציוד שלי נלקח למטוס.
בנחיתה בנתבג אני מתבקש להישאר לשבת ולהישאר אחרון ואז מגיע עובד הנמל עם כסא גלגלים והדיילת לוקחת את הטרולי (ההליכה בשרוול היא עבורי עינוי ממש) מגיעים לרכב החשמלי ואני מוסע לביקורת דרכונים.

אין מה לדבר, בנתב"ג ובשדה בכרתים היחס לנכים הוא ראוי לשבח.

וכמובן שהכל חינם.
 

נימה3

New member
עוד מעט אני יוצאת לדרך

גם לי הזמינו כסא גלגלים מקוה שאכן יהיה במקום. היחס המיוחד שזכית לו שפירא באמת מגיע לך. לשמחתי אין לי את כל הפריבילגיות האלה בינתיים לא זקוקה. אבל כסא גלגלים מאד מומלץ.
יום טוב לכלם.
 
שפירא , עם כזה טיפול, כמו אח"מ ,

בשבוע הבא יש לי פגישה עם הקרדיולוג , אבקש להתקין קוצב , ...................סתאאאאאאאאאאאם . תהיה בריא ותהנה , ושהמחקר יהיה פורה .
נימה, נסיעה טובה והנאה מרובה עם החברים .
לפני כ4 שנים , הגעתי לנתב"ג של יוהנסבורג , ששמו בישראל O.R. TAMBO על שם אחד מפעילי המאבק לזכויות השחורים במדינתם , שמן הסתם נרצח ע"י הלבנים. הייתי י בדרכי חזרה הביתה . ושם לראשונה ראיתי את העובדים מובילים קשישים ונזקקים בנושא מטען דמוי טרקטור . עצרתי להסתכל , הנהג עצר לידי ושאל אם אני רוצה הסעה , הודתי לו , אך המשכתי רגלי . זה היה אז , כשהייתי צעירה בת 75 בערך . נכון להיום אינני יודעת מה יהיה . כשנגיע לרוביקון , נעבור אותו . תמר .
 
למעלה