בוקר טוב. אף אחד עוד לא התעורר? אצלי כבר

משתפרת

New member
מינה, בשבילך

זה הזמן לצאת לראות רקפות וכלניות. למי שבצפון כדאי להגיע לגבעת הרקפות בגלעד. לאנשי המרכז והדרום- גבעת הרקפות בטל-שחר.

 

מינהר

New member
משתפרת, מרבד הרקפות מקסים. אצלי בסביבה אין רקפות בר.

רק כאלה שהעיריה שותלת וזה לא נחשב.
אבל למה כתבת בשבילי? שכולם יהנו.
 

מינהר

New member
הרב קלנר לועג לנשים. באתר סרוגים

חדשות המגזר, חדשות קורה עכשיו במגזר
הרב קלנר: "הנשים בימינו הן כלום. טמטמו אותן"
בשיעור שהעביר התבטא הרב יוסף קלנר מעלי בחריפות נגד הנשים: "עד שלא טמטמו אותן הן היו יושבות וסורגות; מנכ"ליות יש פה ושם, בחורילות כאלה". הרב קלנר: "מצטער שיצא ממני דבר כזה"
 

מינהר

New member
בת חן, אני מתיחסת למה שכתבת באתר אתמול בעניין

הקשישים שחיו בזוהמה.
תתפלאי, אבל יש אנשים שהם תשושים פיזית מכדי לנקות סביבם. או תשושים במוח. הם זקוקים לעזרה קבועה ולא רק חד פעמי, כמו המבצע שאת מספרת. בשביל זה יש רשויות רווחה, שכנראה לא מתנדבות לעזור, אם לא פונים אליהם.
 

בת חן191

New member
שיפנו הם אנשים חולים -ממש היה רע לראות ועצוב, כי זה יחזור

חזרה אם לא יקבלו עזרה,,,
 

בת חן191

New member
יש כמה רבנים שצריכים לעיף אותם בבעיטה אולי רוצים להגיעה

לתודעה,,,אבל גורמים עוול ליתר הרבנים,,,ממש בושה אפילו אם התנצל
כי ההתנצלות באה רק מתוך הכרח לא מרצון בליבו חושב מה שחשב,
 

מינהר

New member
למרבה הצער הרבה רבנים הם כאלה.

כמה נשים יש בשס או באגודה? כמה חברות כנסת? בקושי בבית היהודי יש בודדות. גם את הבת של עובדיה יוסף הפעלתנית למען נשים דיכאו.
 

בת חן191

New member
אתה וההכללות שלך לא לרוחי בדיוק כמו שתגיד כל החילונים חולי

נפש ולא חסר מהם פושעים גנבים רוצחים והורגי נשותיהם כולל ילדיהם
אבל אני לעולם לא הכליל את כולם, יש חלק בחילונים אבל אליהם כבר התרגלנו
ולרבנים זה באמת תופעה שפעם לא שמענו,,,,אז אל תכליל כי אם תכליל אז גם אני וגם אתה חולי נפש
 
את יכולה להחליט על עצמך כמה שאת רוצה.

כמו שהמחבלים מלמדים את הדורות שלהם לשנוא את ישראל, והם גדלים עם רצח בעיניים ולפעמים גם רצח בידיים, כך החרדים מגדלים דורות של שינאה לחילוניים ושל אמונה בחבר דמיוני, הם משקרים ללא הרף, מקללים בלי סוף משפילים את הנשים עד עפר,

והחמור מכל, ולכן אני שונא אותם, שהם עושים הכל להשתלט על חיי ולהפוך אותי לאידיוט כמוהם שמאמינים בשטויות ומאכילים את עדת מאמינייהם בים של מליארדי הלכות ופרשנויות שיקריות ומטורפות, פרשנויות שלא מליונים מייצרים, אלא כל אחד יכול..

מי אמר שהחילוניים כולם צדיקים ? אחרי 30 שנות שירות אני יודע בדיוק מה קורה, וכבר העליתי כאן את המחקר שקבע שכ-50% מבני 15 ומעלה הם עבריינים, מעל 1.010.000 עברינים והוגשו בשנת 2015 קרוב ל-700.000 כתבי אישום,אבל העובדה היא שהרוב אנשים ישרים (או שטרם נתפסו
) .

לגבי הדתיים, כולם ללא יוצא מהכלל מאמינים באמונות ההבל ההזויות, וזו אמנם בעיה שלהם, אבל לא תמצאי מי שלא יעשה מה שהוא יכול על מנת להפוך אותי לחשוך כמוהם, כאשר הם בלחץ מפחד תהומי לאבד את השליטה המוחלטת בעדר העבדים שלהם.

זה שאת דברי הרבנים הללו לא שמעת זו את, כיוון שכבר סיפרתי בעבר שהייתי שתול חצי שנה בבני ברק וירושלים כחרדי, והאוזניים שלך היו נופלות אם היית מכירה את מה שהולך שם, את השינאה התהומית לחילוניים והשינאה המטורפת למדינה , את האמונות התפלות במיליונים, את החזקת עשרות אלפי אנשים קצר מאוד כדי לשלוט בהם בדיקטטורה מטורפת וכו וכו.

הדת שלי היא המדע והרפואה והדמוקרטיה, ומעולם, מעולם, לא ניסיתי להשפיע על חרדי להיות חילוני, מעולם לא היתה תנועה שפעלה להמיר את הדתיים לחילוניות, אף חילוני לא ניסה להפוך דתי לחילוני למרות דבריו של הרב הראשי שאמר שבן גוריון בנה משרפות כדי להעביר ילדים יהודים על דתם !!! ממש עלילת דם נאצית.
וזה מצטרף לאלפי אמירות שנאמרו בכל פורום פתוח נגד החילוניים.

אל תשכחי שהתנועה החרדית הוקמה במאה ה-16 על מנת למגר את החילוניות, מיד כאשר הוקמה התנועה החילונית.

למה החילוניים לא מצליחים לראות בעיניים פקוחות את מה שקורה כאשר המיעוטוקרטיה משתלטת על המדינה.
העיקר ששר החינוך - "אין הדתה, אין שמדתה" - וספרי החינוך של בתי נהספר מלאים אלפי אמירות מתורת ההבל.
בספר לכתה ו' - איך יורד גשם? מחזור המים? מה פתאום, מתפללים לגשם.....

בשורה התחתונה, זה ממש לא מענין אותי שחבורה של אנשים (14.5% מהמדינה) רוצים לחיות לפי חוקים הזויים ואמונות תפלות, איכפת לי כאשר הם רוצים לכפות עלי את דרך חייהם באמצעות הפוליטיקאים המושחתים שחושבים רק על כוסו כיסו וכיסאו.....
 

מינהר

New member
שפירא, 700 א' כתבי אישום בשנה אחת?

מה, על כל שטות מגישים כתב אישום? פחד.
 
תיקון: 700.000 2012-2015 וגם כך זה הרבה מאוד.

אם יפרצו לך הביתה ויגנבו את הטלויזיה, (ותצטרכי לקנות חדשה ושום סיכוי לקבל את הכסף ופיצוי על הטירחה מהעברינים), מאוד תשמחי שישפטו את הפורץ.
אותו דבר אם ינפצו לך את שמשת הרכב ויגנבו את הרדיו, ואותו דבר עם ברחוב מישהו יחטיף לך סטירה קשה מאוד, כי רק התחשק לו.....

אני לא יודע איך היום, אבל בשנות השמונים הזעיקו אותי לתחנת מסובים (הייתי אז ראש צח"מ דן) לחלץ אותם מאלפי התיקים שנערמו, כאשר לפחות 90% מהם הגשתי בהמלצה להעמיד לדין את העבריינים.

הקצינים בתחנה נדהמו לראות איך הצלחתי למצוא ראיות להרשעה בתיקים אבודים, והודו שלכן הם מבינים אין כ-רס"ר אני ראש צח"מ מרחבי שזה תפקיד של קצין.

סתם דוגמא, עבריין נרצח והחשד היה כמובן על עבריין אחר שהיה בעל מפעל בלוקים. בקשתי מאחד העובדים לראות אם לא חסר כלי. בסופו של דבר התברר שחסר מפתח שבדי ענק.

הלכתי לשביל שממנו החשוד כנראה הלך מביתו של הנרצח למרכז אור יהודה, שביל של 400-500 מטר, בקשתי משכנה מגרפה והתחלתי לגרוף את השביל. שכנות טובות הביאו לי מים,
אחרי שעתיים הגעתי למקום שמצאתי בלוק עם סימני דם.

השכנים ראו שאני משקיע, ולאט לאט הגיעו עוד ועוד שכנים עם מגרפות לעזור, ואמנם אחרי כ-4 שעות מצאתי קבור בחול בשביל את המפתח.
הוזעק טכנאי זיהוי שלקח טביעת אצבע שהיתה בכתם הדם וכן דגימה מהדם. שני הממצאים הוכיחו שהחשוד הוא הרוצח והסימון על המפתח היה של החשוד.

זו דוגמא של תיק אבוד שהגיע להרשעה, וכך עבריין בקבר ועבריין בכלא, ולשכנים היתה רווחה.

היחידים ששפטו במשפט משמעתי על חופן גרעינים, היה את השוטר כי המשטרה רצתה למצוא חן בעיני הציבור.
זה שטויות.

מעולם לא הגשתי לתביעה תיק זעיר, אלא המלצתי על אזהרה.
היום התפרסם שגנב אבוקדו נשפט ל-8 חדשי בית סוהר.
זה מעט מידי, אבל בכל זאת משהו, וגניבת תוצרת חקלאית של כ-350 ק"ג אבוקדו זה פשע כשהחקלאים נלחמים על הרמת הראש מעל המים.
 

מינהר

New member
בתחן, כל הכבוד על המוזאיקה. שפירא, אתה כתבת ש-50%

מן האוכלוסיה עבריינים?? עד כדי כך?
 
לא. ע"פ נתוני הסטטיסטיקה,

זו כמות העבריינים לאוכלוסיה מעל גיל 15.
למעשה 50% זה ממוצע, כיוון שככל שהולכים ומתבגרים עוברים יותר ויותר עבירות, עד שיש גיל שזה מתחיל לרדת לרוב המקרים 50 ומעלה, למרות שיש כאלו שכל זמן שיכולים ללכת ימשיכו לבצע עבירות, לדוגמא "קזבלן" היה עבריין מאז שהיה ילד ועד שחלה סופית.

גם סוג העבירות משתנה.
בתחילה אלו עבירות בריונות ועבירות כבדות, בהתבגרות עוברים לעבירות כבדות, ואילו כאשר הם מזדקנים, עוברים לעבירות יותר מתוחכמות.

יש גם עבריינות נוער מפותחת עקב הנוער שהולך ונעשה אלים גם פיזית וגם התנהגותית אחד כלפי השני וגם ברשתות החברתיות. אבל את הנתון הזה לא חיפשתי.
 
למעלה