בוקר מבורך, כמו שאומרת חברתי. הייתי מצוננת יומיים והיום

נימה3

New member
נו, על חלקנו בפרשה אף אחד לא מדבר.

לכל ארוע יש שני צדדים. כדאי לחשוב גם על זה.
ובכללי הערבים בואדי ערב או בעזה או בשטחי הגדה לא הולכים לשום מקום עם ליברמן ובלי ליברמן. ושימו לב מה שביבי ובנט ושקד מתכננים ופועלים בכוון, זה להוסיף עוד שני מליון ערבים לשטחי מדינת ישראל. אז אם אתם לא מסתדרים עם תושבי ודי ערה איך תסתדרו עם עוד שני מליון? האם חברי הממשלה הזאת חושבים שהערבים בגדה ישבו תמיד בשקט כאשר לא נותנים להם זכויות? חלום בהקיץ.
 

מינהר

New member
נימה, נמאס לשמוע על חלקנו. חלקנו הוא שבחוצפתנו הרבה,

כבשנו לנו את ארצנו. חוצפה של יהודים! במקום לתת את הצואר בשקט.
 

בת חן191

New member
תוצפה רק זכויות לערבים ??ואיפה החובות??קשה

לי להבין מאין נובעת האהבה הרבה לצרינו,,,זה משהוא לא נורמלי
לאהוב את אלו ששנואים אותך,
 
לא זו אמירת "חוק ההסדרה", בדיוק ההיפך

"חוק ההסדרה" שבאמת מתאים למדיניות אפרטהייד, קובע שניתן להחרים אדמות למי שרוצים תמורת פיצוי (סימלי כמובן) וכך, להשתלט על האדמות בלי להתייחס לתושבים שכמובן יסולקו מאותן אדמות ויהפכו לשקופים.

האם הכוונה של ממשלת ישראל לגרום לערבים שיימאס להם ויעזבו את הגדה, וכך יהיה בעצם סיפוח בלי לבצע רשמית סיפוח ?

כמובן שזו הנחה טיפשית מאין כמוה שתאוות השלטון והשליטה מעוורת אותם, כיוון שברוב המקרים אף אחד לא מוותר על אדמת אבותיו והופך עצמו לפליט ועובד זר, אלא יילחם עד חורמה נגד האוייב ששדד אותו.

זה לא היה אצלנו במלחמת העצמאות שלמטרה זו נהרגו מעל 6000 לוחמים ?

כן, לכל מטבע שני צדדים - עץ או פאלי......

מי שאשם בכל המצב הן ממשלות ישראל מימין ומשמאל, כשהתחילו ליזום התיישבויות בגדה עד שהגיע המצב שיש מדינת ישראל ויש מדינת שומרון (מחזיר אותנו לימי התנ"ך ? לימי ממלכת ישראל וממלכת יהודה?) עם כ-400.000 תושבים שלעולם לא יעזבו גם אם בג"צ ישב על המדוכה ויחליט, פשוט יפרוץ מרד, ואולי, דמיינו לכם שבין הערבים לישראל תהיה במקום מדינת הגדה הערבית, מדינת השומרון היהודית.....

והמטומטם בכל העסק שגם הממשלה לא יכולה לסגת מהתנהגות מכוערת ושלילית, ומשקיעה מיליארדים בשטחים ששם מתגוררים ישראלים מחוץ לשטח המדינה, בעוד המדינה עצמה הולכת ומיתדרדרת בכל התחומים בגלל החרדים שונאי ישראל שמקבלים מיליארדים כי רא"המ מכר את המדינה תמורת כורסת הזהב, ובגלל ההוצאות של מיליארדים על הישובים שבכלל לא נמצאים בישראל.

אבל נירונתניהו רואה את ישראל נשרפת, ומבלה כל שבועיים בחו"ל (או בזמני לחץ, כל שבוע) עם אשתו על חשבוננו, ולעזאזל המדינה.....
ועוד יש לו החוצפה של הפריץ לטעון שהכל בסדר והכלכלה פורחת ובבוקר אתה יכול לראות את השמש זורחת, הציפור מצייצת (עומד על קצה הלשון"...והשוחט שחט...")

 

נימה3

New member
מינה, גם אני יכולה להגיד נמאס לי

מהדברים הגזעניים שנאמרים פה אבל מכיון שאני פה בהתנדבות מרצוני החפשי וכן גם את אז אני מחויבת לקרא את מה שאת כותבת ואת מחויבת לקרא את מה שאני כותבת גם אם לא לטעמך.
ימים יגידו מי משנינו צודק.
רק הבקר ציטט מישהו מאנשי הימין מדברי ז'בוטינסקי שאני לא מאוהדיו שאמר "אם לא יהיה טוב לשכנינו לא יהיה טוב לנו" ודי לחכימא.
 

מינהר

New member
בסדר, נימה, נקים לשכת הסעד לכל 1.5 מליארד

המוסלמים במזהת, ונחטוף סכינים, כמו בביטוח הלאומי והמרפאות.
 
למעלה