שבת-השעה 6:30, אוגוסא ואצלי יורד גשם

ladybug4NLP

Active member
שבת-השעה 6:30, אוגוסא ואצלי יורד גשם

לא להאמין
השתנו סדרי עולם
הריח נהדר!!!!
 

הדסהש1

New member
שבת שלום שתהיהה לנו היום .למי שחוגג

מברכת מזל טוב...שנזכה לשנה טובה יותר..עוד מעט ראש השנה
וכבר מתחיל השנור לתרומות...כל רשתות השיווק עושת מבצעים....
מקווה שלכולם יהיה מה לשים על שולחן החג...
 
בואו לא נהייה שותפים לשקר הכללי

אני חושב שאסור לנו לתת יד להיסטריית השופינג העולמית. "תחרות זה דבר טוב" את אומרת? אבל לא מדובר בתחרות, מדובר בהונאה תוך כדי זילזול. בעברי, בין שאר החטאים שלי, הייתי גם סוחר וידענו שאחוז הרווח על המוצר אמור להיות עד שליש מערכו (בספרי לימוד אשר גם בהם עסקתי זה עמד על הרבה פחות). על כל פנים מי שתמחר את המוצר בערך גבוה מכך היה "יקרן" אבל באיזה שהוא שלב היקרן הופך להיות לגנב! אם אני מציג מוצר ששוה 100 ש"ח ומבקש למכור אותו ב-300 ש"ח מתוך הנחה שאמצא קונה שלא מתמצא במחירים או זקוק מאד למוצר, אני חדל להיות סוחר או יקרן והופך פשוט לגנב. אז אם משהו מפרסם שכל מוצרי החנות שלו / הרשת שלו הם ב40 אחוז הנחה, 50 אחוז, 60 אחוז, הלא אין הוא מפסיד, מכאן שהמחיר המלא או שהוא שקר (כלומר הוא עובד עלי, הוא משקר לי) או שהוא היה מופקע, דהיינו פעמיים שלוש מערך המוצר - במילים אחרות גנב!
מרבית הרשתות, הספקים ונותני השרות חושבים היום (אולי בצדק) את הלקוחות לדביליים ועובדים עליינו ואנחנו משתפים פעולה איתם.
בהקשר קרוב לזה אני למשל הייתי מתחיל בתהליך של החרמת כל מי שמפרסם בשיטתיות מוצרים במחיר 9.99 כי זה אומר שהוא חושב שאני דביל ולא מבין שמדובר בעשרה ש"ח.
אז אם הרגזתי כאן מישהו בשבת בבוקר, יתכן ואמשיך בכך אם אמצא לי בפורום הזה פינה לומר את מה שאני באמת חושב.
 

יוליקה

Member
מנהל
בוא ניקח לדוגמא את קפה ג'ייקובס

בסופרסל שלי בביאליק רמת גן... הכי יקר... החנות משרתת בעיקר קשישים הגרים בסביבה.
לחנות אין חניה, כך שאי אפשר לעשות קניות גדולות כי אי אפשר לסחוב הביתה.
מחיר הקפה קרוב ל-50 ש"ח.
במגה בול זה כבר ירד ל-35 ש"ח
אצל רמי לוי כבר ראיתי ב-30
וברשת סטופ מרקט קניתי 2 ב-50!!!
 

ladybug4NLP

Active member
באושר עד -כשיש מבצע-אז ג'יקובס עולה 25 ש"ח

ובסופר בביאליק (פינת ז'בוטינסקי יש חניה.
ליד סירקין אין וגם החנות ממש מלוכלכת תמיד
 

הדסהש1

New member
חייבים לקרא את הכמויות באריזות

זה משמעותי גם במחיר...אבל שעושים קניה גדולה למי יש זמן לבדוק כל מוצר ומוצר...
לנו יש בעיר מספר רשתות שעושות מבצעים...כח התיבות מלאות בפליירים...
בשבוע הבא יפתח עוד סניף של רמי לוי? יש כאלה שעושים בדיקה של\
כל מחיר בכל רשת. לי אין את הסבלנות הזאת...הולכת לרשת הקרובה לביתי מעבר לרחוב...
למי שיש רכב נוסע אפילו לאור יהודה שמשפעת ברשתות...
 
את מחזקת את אשר אמרתי

סטופ מרקט מוכר ב - 25, בואי נניח שהוא תמחר רק ב25% רווח, מכאן שהוא קנה את המוצר ב -20 ש"ח כלומר הסופר שלך (שאין סיבה להניח כי קנה מהספק במחיר שונה מסטופ מרקט) הסופר שלך תמחר ב -150% רווח! בעיניי ובעיני כל בר דעת תמחור כזה משמעו - גניבה! אבל אם אנחנו נמשיך לשתף פעולה או להעלים עין זה ימשך.
קרל מארקס (שאינני מחסידי תלמידיו) לימד אותנו את המונח "ערך מוסף". מחיר המים בנחל שווה לאפס, אבל זה ששם אותם בשני דליים ונשא על כתיפיו למרכז הכפר ומכר אותם, מותר לו לתמחר את המים האלה כי הוא הוסיף למוצר "ערך מוסף" - את עבודתו. הערך המוסף בשני הסופרים בהם דיברת הוא אותו הדבר לערך: לפרוק מהמשאית, להניח על המדף ולדפוק בקופה ועל כן צריך להיות תשלום מרווח המחיר זהה גם בין מחירונו של הספק למחירונה של החנות הקמעונאית..
 

עמיקם10

New member
מהיום יפקחו על מחיר קוטג' 5 אחוז. בוקר טוב א.

הצהובה כבר ב-17..מחיר המטרה של החלב עלה. כעת רק נשאר להעלות את מחיר הנסיעה באוטובוס לכבוד שנת הלימודים. מתערבים ?
 
הסוחרים - עם של שקרנים ורמאים

אבל גם הפוליטיקאים כאלו, ובקיצור.....

על המחיר 9.99 כבר סגרתי לפני שנים רבות חנות, כי זו הונאה פאר-אקסלאנס - מרמים את הלקוח לחשוב על 9 שקלים, ומי שמתפלא, יש כאלו שחושבים כך גם במחירים גבוהים הרבה יותר.
למשל אני שואל מישהי על מחיר של פרט מסויים, היא עונה "תשעת אלפים שקלים" וזה לא נכון כי זה 9.999, משמע - עשרת אלפים.
אבל מה עשו הפוליטיקאים השקרנים רמאים נוכלים וגנבים ? בניגוד לחוק שהוציא את האגורה מהמחזור, המציאו חוק נגד חוק שנקרא "עיגול אגורות".
משמע, המחוקק מרשה לסוחר לרמות אותי, להציג מחיר של 9.99 אבל לגבות ממני 10.

וזה בהחלט רק קצה הקרחון של ההונאות במסחר, לכן, אני לא מאמין לאף אחד והכל בודק היטב עד קוצו של יוד, וזה מעצבן את הסוחרים ואחרים.
כמו מה ? מי שחתם על חוזה אחרי שקרא בו במלואו, שיקום ! אף אחד לא יקום.

אבל הנכון הוא שתחרות היא דבר טוב ומאפשרת לנו לבחור בין מי שגונב מאיתנו הרבה או רק קצת.....
 
להביט לאמת בעיניים

עבודתך - אדוני הגמלאי, עבודתך גבירתי הגמלאית, עבודתכם ראויה להערכה, היא ספוגה נסיון של עשרות שנים ורצון כן להצליח ועל כן היא שווה אפס! כן אדוני המתנדב זה מה שאומרים לך אלה המבקשים ממך לתרום מיכולותיך, כישוריך נסיונך למען החברה.
מה היא נקודת המוצא של המבקשים? שכבר צברת מספיק בחייך? שממילא לא נותרו לך הרבה שנים לקיים את עצמך? שאתה מת להרגיש בעל משמעות ולכן אפשר לנצל אותך גם בלי תמורה? (והרבה פעמים בתמורה שלילית כי הלא אתה צריך למשל להגיע למקום העבודה וגם לחזור משם).
ומה אנחנו אומרים כשאנחנו ממלאים את קורות החיים שלנו מתוך תקווה שיסכימו שנשרת אותם ללא תמורה? האם אנחנו אומרים: העיקר להיות בעל משמעות, העיקר לצאת משעמום "ארבע הקירות", זו מטרה באמת חשובה! (אבל לא עד כדי כך חשובה שהרשויות יממנו אותן).
אז בואו נביט לאמת בעיניים, גם אני מתנדב לעיתים, מכל הסיבות שמניתי למעלה, אבל בפועל אדם עמל צריך לקבל תמורה עבור עמלו! אם יבדקו למי יש יותר בבנק או בעתודות אחרות, לבן השבעים שעובד חינם או לזה שמלאו לו רק 45 ועובד לידו תמורת משכורת ראויה, לא בטח שהסטטיסטיקה תצביע על "הזקנים העשירים" לעומת הצעירים המרוששים, כלל לא בטוח. (ועל הצעירים המרוששים אפשר לכתוב מאמר ארוך ונפרד שבו תבלוטנה מילים כמו חו"ל, מסעדות, צימרים, מועדונים, שכד דירה בדיזנגוף, חגיגות שופינג וכו').
אבל אם נחזור לענייננו: מרמים אותנו ואנחנו נותנים יד לקנוניה כדי להיות ראויים להמשיך להתגורר על הכדור הזה. נקודה!
 

יוליקה

Member
מנהל
שלום לך נדירון, ברוך הבא לפורום שלנו


 
ממש לא מדוייק

לצעירים יש משכורות בממוצע נמוכות יחסית (אני מדבר רק על עובדים, לא על בטלנים החיים מנדבות ומסתתרים מהשירות בצהל בישיבות) ויש להם הוצאות גבוהות לרוב בגלל הילדים.
מאידך, לגימלאים יש הרבה פחות הוצאות, משלמים פחות מיסים, זוכים לכל מיני הטבות, וכך ההכנסה נטו הרבה יותר גבוהה.
 
ממש כיף להזדקן

זוג קשישים ממוצע מוציא 1000 ש"ח לחודש רק על הוצאות של תרופות, שרותי בריאות ייחודיים (לאישתי עלו השיניים 100.000 ש"ח), לא לדבר על כך שכדאי אולי גם לשמור משהו לבום הגדול של ההוצאות הסיעודיות, דיור מוגן, דיור שמוגן...(ואת המצבה שיממנו כבר הילדים).
אגב, באשר לנושא בו פתחתי - הציפיה מהגמלאי ש"יתרום" את עבודתו, גם אם כל רחוב שינקין בבעלותי ומחצית אבן גבירול, עדיין אין זו סיבה לדרוש ממני לעבוד חינם. אפילו עבדים בזמנו קיבלו שכר עבור עבודתם (בצורת לינה, מזון וביגוד).
 
למעלה