בוקר טוב, כמו שמתלוננים מהר, כך צריך

והמטופש ביותר בהתנהלות הממשלה

שכולם יודעים שלעולם לא יהיה במזרח התיכון שלום בין ערבים ליהודים, בטח כמו שאין שלום בין ערבים לערבים, וכל הסיפור הוא משחק פוליטי, שלא יגידו עלינו שלא ניסינו.
אבל לעולם לא יהיה שלום עד שלא יהיו חילוניים גמורים משני הצדדים, וזה כמובן לא יקרה לעולם, אז כל משחקי השלום הללו הם "עורבא פאראח".....
 
ישראל הפכה לבובה על חוט

והמפעיל שלה זה אובמה המוסלמי.
יש לנו תלות מוחלטת בארהב.כלכלית וצבאית [נשק]
 

בת אל7

New member
שפירא


 

י מ י ת 2

New member
אני מקוה שביבי במקרה זה יתעלה מעל רוח

הנכאים וחוסר האמון שיש בחלק מהעם וגם נושבת מעל הדפים האלה, ביבי עקרונית הוא נגד שחרור אסירים הוא נגד שתי מדינות הוא בדרך כלל נגד. עוד לא ברור בעד מה הוא כן. אבל אם הוא הגיע למסקנה שאין דרך אחרת, כנראה שגם הוא הגיע הבין שאחרת המצב יגיע אל עברי פי פחת הרבה יותר ממה שהעם יודע והרבה יותר ממה שאנחנו בכלל משערים. אמנם אנחנו מזלזלים בלהיות עם לבדד ישכון, אבל אנחנו בדרך לשם וזה עלול להיות בכלל לא נעים.
 

בת אל7

New member
חוסר אמון לא נובע כך סתם ,הוא מגיע

מנסיון,,היו בעבר שחרורי אסירים ולמה זה הוביל??
ביבי לא הגיע למסקנה שאין דרך אחרת,,כי הדרך הזו נכשלה בעבר
כמו שכתב שפירא הוא עושה זאת עבור העולם שלא יגידו שלא ניסינו
ובגללנו הכל קורס,
 

יוליקה

Member
מנהל
אבל הוא בינתיים שוב דחה את ההחלטה

כמו כל דבר שהוא מחליט ומשנה את דעתו...
הוא חש שאין לו רוב בממשלה - אז דחה את ההצבעה...
 
ביבי הוא רק בעד ביבי ותו לא.

הוא עושה רק מה שהוא חושב שטוב עבורו וזה העיקרון היחידי שלו.

לא אכנס כעת לכל השקרים שהוא נתפס בהם, לכל הנהנתנות על חשבון הציבור (הוא הפסיק לנפנף בסיגר רק כשהבין שהציבור רואה בזה פטרונות שלילית. זה לא אומר שהוא הפסיק להשתמש בהם...).

הנה למשל עקרון שנשבר בגלל אינטרס פרטי:
הוא כל הזמן מצהיר שייעשה הכל למלחמה בטרור בלי שום פשרות , אז לא אכנס כעת גם לשיקולים המזעזעים של שיחרור אסירים רוצחים כולל ישראלים כמחווה,אלק (איפה "ללא פשרות"?, איפה "ללא תנאים מוקדמים"? הכל שקר על גבי שקר) , רק שהערבים יסכימו לנהל איתנו שיחות, כאשר כולנו יודעים מה הן התוצאות. אין לו שום הבנה לאופי הערבי, הוא עיוור מוחלט בנושא הזה - אצל הערבי זו הפגנה של פחדנות ומורך לב וחולשה מדינית, שהם ישמחו לנצל. ואחר כך יעשו לנו כרגיל - "טוז".....

אני כן רוצה לעמוד על ההתרחשות המטורפת ביותר ששמעתי, וזה שהוא הורה לבכירים שצריכים להעיד נגד הבנק הסיני שתומך בטרור נגד ישראל ועמים אחרים, ואף איימו על מי שמתעקש להצביע שיועמד לדין, וכל זה למה ? בגלל גלידה פיסטוק ב-17.000 שקלים (מחיר קופסה גלידה משפחתית עולה 16-20 שקלים. זאת אומרת שהם חיסלו על חשבוני בשנה 850 קופסאות גלידה משפחתיות , שזה יותר משתי קופסאות גדולות ליום !!!!!!) כל זה כדי לא לקלקל לעצמו ולמשפחה את הטיול לסין (על חשבוננו) כיוון שהסינים איימו שאם ישראלים יעידו בארה"ב, הטיולח שלו ושל המשפחה לסין יבוטל.
לא מתבייש הדבר הזה ? יש לי משפחה בסין ואין לי כסף לנסוע לשם, אבל הוא מוכן לבזבז הון תועפות ולמכור את טובת המדינה בשביל טיול משפחתי ??? יש לי המון מילים לאמר על כך, אבל כולן לא כאלו שכותבים בפומבי.

ולגבי המשפט הראשון.
ראשית, אני עוקב אחרי התרחשויות, ושמתי לב משך השנים שבכל פעם שיש איזו רגיעה ביבי עושה משהו שמעלה את חמתה של ארצות הברית, ורואים בבירור (למרות שהוא חושב שכולם טיפשים) שהוא עושה זאת בכוונה כדי שהשטח יהיה בפעילות טרום-הר-געש באופן קבוע.
שנית, למרות שהדתיים באופן רשמי לא בשלטון, הרי בכל המפלגות יש דתיים וגם הבית היהודי דתיים, וכמובן שגם בצד השני דתיים.

הצגתי כבר הסבר מפורט למה שאומר כעת בקיצור:
מצד היהודים-
הדיבר הראשון שניתן לבני ישראל מזהיר במפורש ובאופן הברור ביותר שלא להתחבר לעמי הארץ בשום אופן (תנ"ך שמות פרק לד פסוק יב).
מצד הערבים- גם מבלי להיכנס ל-"חדית'" שהיא התורה שבע"פ של המוסלמים שקוראת להרוג כל מי שאיננו מוסלמי.
בקוראן המוסלמי כתוב במפורש הציווי שאסור למוסלמי בשום אופן לקחת בני ברית את היהודים והנוצרים (הקוראן פרשת השולחן פסוק נו) או
הקריאה שמי שאיננו מוסלמי, אם הוא מסרב להתאסלם, יש להרוג אותם בכל מקום שם הם נמצאים (קוראן פרשת הנשים פסוק צא) ,
והקריאה שמי שאיננו מוסלמי הוא האוייב הגלוי של המוסלמים (הקוראן פרשת הנשים פסוק קב)
רוצים עוד ?

אז בשורה התחתונה - הכל הבל הבלים, כי באמת באמת שלום לא יהיה בארץ הזו לעולם, אלא אם מי שישלוט הם חילוניים משני הצדדים, שהרצון לשלום מפעם בהם ולא נתונים למרות ספרי הקודש של החבר הדמיוני שבשמו רצחו ורוצחים מליונים.

ועוד משפט קצר = אני כמו כל חבריי שנותרו מכל המלחמות והפעילויות מאחורי קווי האויב, אנחנו יותר מכולם רוצים שלום, רוצים שקט ושלוה, רוצים שהמזרח התיכון יחזור להפוך לגן עדן עלי אדמות.
היינו רוצים שנוכל לטייל במזרח התיכון באופן חופשי, שיהיה סחר חופשי , ושכל העמים יהיו חברים.
אבל אנחנו מפוכחים ומכירים במציאות, שמחד, הערבים בינם לבין עצמם ובתוכם רוצחים אחד את השני ללא הפסק, ומאידך, יודעים שאצלנו המציאות היא זו שהפוליטיקאים מתעלמים ממנה , כי הקרב החשוב שלהם הוא על הכסא.....
 

י מ י ת 2

New member
הרי אני לא מחובבי ביבי ומכירה את כל

השטיקים שלו. אבל אני מדברת על הפתרון. נניח שאתם צודקים והכל נכון אז מה? אז בגלל זה נשאר כמו שאנחנו עם הסכסוך הזה עד קץ הדורות? יש לכולנו ילדים ונכדים ונינים אז מה, הם נידונים עד עולם להמשיך להילחם? או להיות שוטרים בקסבה של שכם שנכנסים באישון לילה לבתים של פלשטינים וכד'. אני יודע שלא בין לילה הכל נעלם ומסתדר, אבל תקוה צריך להיות מנהיג נבחר כדי להנהיג ולא כדי לרצות את העם. מנהיג צריך לעבוד עם הראש ולא עם הרגש. בשביל הרגש יש את האנשים שיציגו את כל הסיבות נגד. הוא צריך להחליט מה טוב לעם. עד עכשיו זו הקדנציה השלישית שלו לא עשה שום דבר משמעותי, מלבד לשמור על הכסא שלו. לי זה לא מספיק.
 

יוליקה

Member
מנהל
ימית, אמרו וויתורים כואבים

זה חלק מהכאב הכי גדול...לאמא לדעת שהמחבל שרצח את בנה יהלך חופשי.

רצ"ב הרשימה המלאה - עברי עליה וראי כמה כואבת היא
 

י מ י ת 2

New member
אני לא אמרתי לא כואב, אמרתי למרות הכאב

המטרה חשובה להביא סוף סוף, סוף לסכסוך היא חשובה. ודרך אגב, יש לי חברה מאד מאד קרובה וטובה שהיא ממה שנקרא משפחת נפגעי הטרור והיא בעד העיסקה הזו ולא מסכימה עם כל ההפגנות של המשפחות השכולות למרות שגם היא כאמור משפחה שכולה. נשארה אלמנה צעירה עם שני ילדים קטנים. חיים לא קלים כלל וכלל.
אז ככה שיש דעות לכאן ולכאן ולא כולם עשויים מקשה אחת ודעה אחת.
 

עמיקם10

New member
האם הסכסוך התחיל על רקע דתי ? גם וגם

אבל הכרזת המדינה היא מעשה לאומי שאירע אחרי 2000 שנה ממש לא בענין דתי אלא רעיוני לאומי ו-טריטוריאלי..ושמו ארץ ישראל. אני לא דתי וארץ ישראל חשובה לי ואני בטוח שגם לך-
אולי-[לא אולי בטח]- יותר מכל הדתיים ביחד.
לגבי המו"מ והסכסוך- האין פרטנר זה לא אומר שאין עם מי לדבר.האין פרטנר אומר שלא נגיע איתם לשום דבר. כי הם התחילו-ואנחנו גירשנו-הם ברחו. הם רוצים וחושבים לחזור. וזה לא יקרה ולכן אולי אתה צודק אבל זה לא שייך לחילונים ודתיים.
בטח לא לדתיים שלנו- אלה שלא שרוצים להילחם. בהם. וממציאים תירוצים למה לא להתגייס. רק כי הם מפחדים שהחיילים שלהם לא יישארו דתיים אחרי הצבא.
 

עמיקם10

New member
בערוץ 2 היו שלש תכניות על הרצל-עם אניטה שפירא

בשתיים שראיתי-היא דיברה על המאבק בתנועה הציונית עם הדתיים- ואמרה שאלה קנו לעצמם חזקה על התרבות היהודית-מאבק שבעצם נמשך עד היום.
אל מול המדינאים-המתבוללים של אז- הרצל -[שלא ידע עברית] וויצמן שהשיג את הצ'רטר ב-1917 אחרי 20 שנה- הצ'רטר שהרצל ניסה להשיג ולא הצליח -
ועל אחד העם- שפסל את המדינאות- וכתב ופעל למען תרבות חילונית.
 
למעלה