בוקר טוב שונ נרצחו אנשים סתם .מתי

זוכה001

New member
אם תשים לב - ככל שמקשים על השגת נשק

יותר חפים מפשע נהרגים, אז כנראה שעושים משהו שגוי.

פושעים תמיד ישיגו נשק בצורה לא חוקית, וכשהמשטרה לא שווה כלום, על כל יחידותיה (גם הבדיחה של הימ"ס והימ"מ), האזרח ימצא את עצמו בסוף משיג נשק בצורה לא חוקית.
 

Saladin

New member
ואיך זה עובד במציאות מה שאתה אומר?

בארה"ב, היכן שאין קשיים להשיג נשק, יש טבח כל חודש ואילו בשאר מדינות בעולם המערבי שבהן יותר קשה להשיג נשק אין כמעט תופעות כאלה.
 

זוכה001

New member
טבח כל חודש? תוכיח

תמנה את כמויות הטבח במשך השנים.
לאחר מכן, תוסיף על כך את כל אלפי או עשרות אלפי המקרים שבהם הנשק החופשי הציל חיים, ואז:
תיקח את המקרים שבהם נמנו מוות בישראל בעקבות חלוקת נשק חופשי ואת כל הפיגועים, רציחות על חניות, אלימות במשפחה, רצח נשים על כבוד המשפחה ועוד ועוד - שהיו יכולים להימנע לו לאותם אנשים הייתה גישה לנשק חם.
 

Saladin

New member
עזוב אתה נשמע לא רציני.

אני לא יודע אם יש טבח כל חודש, אולי יש כל שבועיים. בארה"ב יש יותר מעשי טבח מאשר בשאר העולם המערבי, ככה זה נראה לי ואני לא הולך לבדוק ולהוכיח שום דבר.
לגבי מה שאתה אומר בשתי השורות האחרונות אני מצטער, לא מבין אותך - אתה אומר שאם לאנשים היה נשק חם לא היו רציחות על חניות, אלימות במשפחה ורצח נשים על כבוד המשפחה? אתה מבין כמה אבסורדי זה נשמע? אתה מתכוון לומר למשל שאם היתה גישה חופשית לנשק חם אז נשים ערביות היו משיגות אותו (להבדיל מהבעלים) וזה היה מגן עליהן מפניהם? אתה מתכוון לומר שאנשים היו מפסיקים לרצוח על חניות בגלל שיהיה להם נשק חם? ושאלימות במשפחה, שהיום קיימת גם בזכות הנשק החם (רוב הנרצחות ע"י מאבטחים הן הנשים שלהם) היתה נמנעת? איזה שטויות.
 

זוכה001

New member
אני אומר שהשטות היחידה כאן היא הדברים שאתה

אומר בלי מחשבה.
בארה"ב לבדה יש יותר אזרחים מאשר כל אירופה! 300 מיליון איש (!!!), המדינה השלישית המאוכלסת ביותר בעולם!
זה כמו להגיד שבאירופה אין טבח.

כשאתה עושה השוואה של מדינה עם קנה מידה כל כך ענק של אזרחים, אתה צריך להשוות אותה ליבשת או יבשות, לא מדינות אחרות.

ובאשר לדבר השני - כן. אותה אישה יכלה להשיג נשק ולהקדים תרופה למכה. אותה אישה יכלה להרגיש יותר בטוחה, שלא לדבר על להימלט ולהישאר עם יכולת הגנה עצמית. ואותו אחד שהדפוק היה מנסה לדקור אותו בגלל חנייה היה יכול להוציא נשק ולהגן על עצמו.
בדיוק כמו המקרה שארע לפני שנה בצפון בו אדם יצא מרכב עם לום ורצה להכות נהג אחר שבמקרה היה לו נשק חם שהגן עליו.

תאר לך, שלפי הרצון שלך, לא היה לו נשק - אם היית מוכן להגיד למשפחתו "אין מה לעשות, המוות שלו היה הכרחי כיוון שאסור לשאת נשק"?
 

Saladin

New member
דווקא נראה לי שאתה הוא זה שלא חושב.

ההשוואה שעשיתי היתה בין ארה"ב לאירופה כולה, לא למדינה אחת באירופה. וההבדל במספר התושבים של ארה"ב ושל "אירופה" הוא לא כזה גדול. בכל אופן במהדורות החדשות שומעים הרבה יותר על מעשי טבח שמתרחשים בארה"ב מאשר במקומות אחרים.

אני לא חושב שאפשר לתת לכל בן אדם נשק ולהרגיש בטוחים עם זה. קורבנות רצח יש מכל הסוגים: מבוגרים, נשים, ילדים וילדות. אתה גם בעד לתת נשק לילדים? ואיך אתה חושב בדיוק לעצור אלימות במשפחה באמצעות נשק - לתת אקדח אחד לאבא ואקדח אחד לאמא וככה לעשות שלום בית?
 

זוכה001

New member
אפשר לחנך את הילד איך להשתמש בנשק

לחנך אותו לבטיחות, לשימוש אך ורק בעת ובמידת הצורך ועוד ועוד.

בקשר למעשי הטבח - פעם אחרונה שבדקתי יש יותר קורבנות פיגועים בישראל הקטנה מאשר קורבנות טבח בארה"ב הענקית, ככה שכנראה הם עושים משהו נכון
 

Saladin

New member


אני מניח שחלוקת רובים ואקדחים לאזרחים מן השורה אמורה לעצור מחבל מתאבד מלבצע פיגוע עם מטען שאף אחד לא יודע שהוא נושא אותו.
חלאס, גמרתי לבזבז עליך מלים.
 

יוליקה

Member
מנהל
אולי תסבירו לי למה בן 22 ובן 30 בחרתם דווקא

להתווכח בפורום של בני 60+ ומעלה????
 

Saladin

New member
באתי מהראשי. כנראה שגם הוא.

איזה מהיר אני בתגובות, הא?
 

זוכה001

New member
אם היה לך קצת ידע על פח"ע, היית מדבר

היית יודע שמחבל לא יפוצץ את עצמו במקום בו יש נוכחות משטרתית או פשוט נוכחות של אנשים חמושים, כי הוא לא בדיוק יודע להבדיל בין השניים!

לא שמת לב אף פעם שכל הפיגועים לא בוצעו בקרבת תחנת משטרה או קרבת מקום בטחוני כזה או אחר?

לך תבזבז מילים על הפיצוחים.
 

Saladin

New member
אני לא יודע אם זה מעשי.

אי אפשר לבדוק בציציות כל אחד שהולך לעבוד באבטחה. אחרי הכל, רוב המאבטחים לא מקבלים משכורות גבוהות ואי אפשר לדאוג שרק אנשים מאושרים ואמינים לחלוטין יעבדו בעבודות האלה כל עוד זה המצב. מה שכן אפשר לעשות זה אולי לצמצם את היקף המאבטחים עם נשק (באמת צריך כל כך הרבה? נראה לי שהאינתיפאדה השנייה היתה יותר תירוץ לפריחת הענף מאשר הצדקה אמיתית לשגשוגו) או מה שיותר מעשי - לאסור על מאבטחים לקחת את הנשק הביתה. אני לא מבין מה הבעיה בזה שהנשק יישאר במקום העבודה ולמה לא דואגים שכך יהיה.
 
ההצעה שלך לא מעשית

מזכיר לי שקיבלתי קטנוע צמוד אבל בתנאי שאחנה אותו בתחנה.
א. איך אני מגיע מהתחנה הביתה ? (שני אוטובוסים)
ב. איך אני מגיע בבוקר מהבית לתחנה, בנסיעה כנ"ל שהיא ענין של 30-60 דקות תלוי בתנועה.
ג. הקטנוע ניתן לי כיוון שאני מוזעק בכל מיני שעות, אז לא הגיוני שהוא לא יהיה בבית.
כמובן שההוראה לא מולאה, כשאיימתי שאם יתעקשו עליה, שיחפשו כונן אחר.

לא מעשי לחלוטין.
שומר בגן ילדים, היכן ישים את הנשק ?
שומר בבית ספר?
שומר בקניון?
בכספות? הפורצים ישמחו לעובדה הזו וכך יהיה להם יותר נשק למכור למחבלים.

המקום היחידי שאפשר למנוע מהשומרים לקחת את הנשק איתם הם רק מקומות המאויישים 24 שעות עם נוכחות חמושה.

שוטרים למשל, אתה לא יכול, הוא חייב להיות 24 שעות ביממה עם הנשק כיוון שאין דבר כזה שוטר בתפקיד או לא בתפקיד. יש שוטר במשמרת או לא במשמרת. ע"פ החוק השוטר בתפקיד תמיד, ואם יש בעיה, הוא חייב להתערב ולהפעיל את סמכותו. וזה קרה פעמים רבות, גם לי, למשל שכן שחברים רצו להתנקם בו באו אליו הביתה באמצע הלילה והחלו לרסס את הדירה משני הצדדים עם עוזים, אני קפצתי החוצה בתחתונים עם אקדח ותעודת מינוי והפסקתי את הירי. כשישנתי במיטה לא הייתי במשמרת.....

לגבי הציציות, זו חובה לבדוק כל אחד ולא לחלק נשק באופן בלתי אחראי. רוצים חיילים קרביים בתפקיד מאבטחים ? שישלמו שכר הוגן אז חיילים יבואו.
 

Saladin

New member
אני לא רואה שאנחנו נורא חלוקים.

אתה צודק, ההצעה שלי מתאימה רק למקומות שבהם יש נוכחות חמושה 24 שעות. אני מניח שרוב המקומות אינם כאלה ולכן זה כנראה לא הפיתרון.
ברור שחובה לבדוק כל אחד בציציות אבל כמו שאמרתי, זו פונקציה של שכר. חברות האבטחה לא ישלמו שכר הוגן כי הן רוצות להרוויח. זה מחזיר אותי לדבר האחר שאמרתי, שהוא שבמדינת ישראל שוק האבטחה משגשג יותר מדי (וזה כמובן בא לידי ביטוי גם בייצוא מאבטחים). לא צריך מאבטח עם נשק בכל מקום. סכנה של פיגועים נמנעת בדרכים אחרות ולא ע"י המאבטחים, וסכנות אחרות לא מצדיקות היקף כל כך רחב של השוק הזה. אם יהיו פחות מאבטחים יכול להיות שגם יהיו פחות משוגעים עם נשק.
 
למעלה