בוקר טוב אין חדש תחת השמש..ש"ס ניצחה

הדסהש1

New member
בוקר טוב אין חדש תחת השמש..ש"ס ניצחה

הרבנות לא השתנתה. מפלה לבית היהודי...
בנים של...הם הרבנים החדשים. אמנם הרב לאו
הבטיח לקרב את הלבבות אבל אנני יודעת אם יוכל?
מוסד הרבנות ישאר לעולמי עד?????
 

יוליקה

Member
מנהל
פרשנות לבחירת הרבנים

עם זאת, גם דרעי לא יכול היה לשמוח אמש יותר מדי. מצבה של ש"ס בכי רע, וגם מעמדו של הרב עובדיה יוסף נפגע בתקופה האחרונה בשל התבטאויותיו וההגנה שהעניק להנהגת הציבור החרדי, שהביאה למיאוס בקרב חלקים ברחוב החרדי. כדי לצלוח את המשימה לא הספיק קסמו של דרעי, שהיה צריך לפעול ולהביא כמה שיותר נציגים בעלי זכות הצבעה לביתו של הרב, שבכה והתחנן בפניהם שיצביעו לנו. השליטה המלאה ודבר המפקד מרחוק, כבר לא עובדים גם עבור הרב עובדיה יוסף.

מוכה נוסף במערכה הוא הרב שלמה עמאר, שניסה להריץ מועמד מול הרב עובדיה יוסף - ונכשל. התוצאות לא יהיו פשוטות עבורו, ועבור מי שנחשב לממשיך דרכו ויורשו של הרב עובדיה, הפך הרב עמאר לאדם נטול השפעה. תיקון למעמדו ייקח זמן רב, אם בכלל.

הרב לאו, בדומה לאביו, הוא אדם נוח לבריות, מאיר פנים ואהוד על קהלים מגוונים. שינויים ברבנות הוא לא יעשה. לעומתו, הרב יצחק יוסף דיבר על תיקון מעמדה של הרבנות הראשית והוא נחשב, כאביו, איש הלכה שחותר להקל הלכתית. אבל גם הוא, כמו שני הרבנים הספרדים הקודמים - אליהו בקשי דורון ועמאר - לא יעשה שינויים רבים, מהם יכול היה ליהנות הציבור החילוני.
 

עמיקם10

New member
גם באנגליה יורש העצר הוא בן של...

פעם המלך היה השליט שתלה אנשים ונשים. הרב הראשי מעולם לא היה שליט של כלום.ומאז שהחילוניות דחקה את הדת בעולם המערבי, הם שרידים לעולם שהיה. בכלל דתות הן שרידים
ובעתיד אולי הן תעלמנה. זה לפחות הכיוון המסתמן בישראל. בגלל זה הם מתנגדים לשוויון בנטל לאינטרנט. לטלויזיה. רק במכוניות ובחשמל הם משתמשים כאילו זה לא גורם לחילול שבת וחג.
מסובבים את המפתחות במוח...נוסעים בקוי מהדרין ותוקעים עיניים במחשופים שבחוץ- וזועקים על חוסר צניעות של בנות ישראל.
 
הבוקר שמעתי מספר חוות דעת

על הרב לאו . את הדעות השמיעו דתיים דווקא, ושני כתבים. האיש קיצוני, קשוח, וחסר רחמים. הוא אהוד כי חושבים שהוא כמו אבא שלו. אבל מסתבר לפחות מכל מה שנאמר שהוא לא בדיוק כזה. והוא ויוסף - ישמרו על רבנות ראשית בחשכת הביניים. הרגיז אותי שרבובדיה אמר בראיון לאבישי בן חיים שצריך לטפל לדוגמה בעגונות. באמת???? יש עכשיו עגונה כבר שש שנים כי בעלה צמח. וכמה עוד עגונות? וכמה כלות שעוברות טיפול מביש? והגיור?
אמר הבוקר מישהו אצל גבי גזית שהרבה מהחילונים רוצים לשמור על הזיקה היהודית - אבל שלא יכפו עליהם יהדות שהם לא רוצים בה.
 
את זה אמרתי אין ספור פעמים

אם היהדות היתה נשארת מורשת כמו שאני זוכר בילדותי, אין שום ספק שהייתי רואה זאת בחיוב, ואפילו אוכל "שפק" כמוני ששונא כפיה דתית לכל גווניה, הייתי תומך במסורת פתוחה בלי קשר למשרד הדתות או לפוליטיקאים דתיים תאבי בצע ושררה.
אבל זה כמובן לא יקרה לעולם.

אני תמיד נותן את הדוגמא מהטבע:
בנחל אלכסנדר ישנה שמורה של צבים. צבי ים גדולים.
הצבים מטיבעם ניזונים מצמחיה.
אבל משך שנים קיבוצי הסביבה השליכו לנחל מאות אלפי פגרי עופות, עד שהצבים החלו לאכול מהם, היה טעים להם, וכעת הצבים בנחל אלכסנדר הם הצבים היחידים בעולם שהם אוכלי בשר.
הם לעולם לא יחזרו לאכול צמחים.....
 

יוליקה

Member
מנהל


 

עמיקם10

New member
התקשורת מחפשת במה להתעסק.לולא זה חילוני

לא מתעניין ברבנים האלה. הוא רב..שיהיה בריא.
 
לא איכפת לי שתהיינה מישרות מיותרות

שלא צריך, כמו משרד הדתות, המשרד למודיעין, המשרד לאיומים אסטרטגיים ועוד אחרים, וכן סגני שרים, או הבדיחות המהלכות ללא תיק.
הבעיה שאת כל עשרות אלפי הפרזיטים הללו צריך מישהו לממן, ובשורה התחתונה אני צריך לשלם על הבדיחות הללו.
וזה בכלל לא מצחיק אותי.
בשירות שילמתי סה"כ 52% מיסים וגם היום כגימלאי אני משלם 21% מס הכנסה, ויש להם את החוצפה לקרוא לחמישית מהמשכורת שלי - "מס שולי".
 

יוליקה

Member
מנהל
עמיקם? מאין לך מה השכר של שפירא?

בעלי משלם רק 14% מס שולי - ואין לך מושג מה השכר ברוטו שלו.
 

עמיקם10

New member
עיקרה של מדיניות המסים בישראל היא לא

במס הכנסה. אלא שבכך שכל הוצאה יש עליה 18 אחוז מע"מ. ובקנית רכב 45 אחוז מס [מהנטו.] וכל המסים בקנית דירה כנ"ל. כשאמר לי עצמאי שהוא משלם 70 אחוז מהכנסתו- חשבתי שהיא טועה אבל הוא הוכיח לי שחור על לבן. עד שלא תהיה רפורמה במדיניות הזו- לא ישתנה מצבם של השכירים שלא יכולים לעשות מאומה. ולא אמרתי בזה שום דבר על העצמאיים.
כי לא הייתי עצמאי.
 
חסר לחישוב שלך נתון בסיסי- המשכורת שלי ברוטו.

והיא לא 9000
ועל התלוש כתוב במפורש "21% מס שולי".....
 

עמיקם10

New member
לא התכוונתי שאתה משתכר 9000

ומדרגות המס מפורסמות באתר של משרד האוצר.
 

עמיקם10

New member
המס השולי חשוב בשעות הנוספות

אם כדאי או לא לעבוד כשהמס עולה.כיון שאני לא מועסק כבר המון שנים אז זה לא משנה. 21 אחוז מס שולי זה ס"ה 700 מ-10 אלפים. כאמור סך כל המסים אצלנו גורם למצב הכלכלי. לרצון לעבוד. להתמקדות וברצון להחליף עבודה. בגלל זה הקביעות היא גורם כלכלי חשוב ביותר. לצערי הממשלה החדשה הדבר הראשון ואולי היחיד שהיא עשתה זה להעלות מסים. וגם לדחות את הגיוס של המשתמטים- לשנת 2020.עם מעיל של טיפשים שתפרה ועדת פרי. בקיץ לא לובשים אותו ובחורף לא רואים מה יש מתחת.
 

עמיקם10

New member
הצלחתי להיכנס ולראות את תלוש המשכורת שלי

באתר של מבטחים הישנה..משום מה הם לא שולחים לי תלושים אולי כי את הכתובת אפשר לשנות רק במכתב. לא בפקס לא בטלפון. ואולי הם עוד נוסעים שם בעגלה וסוסים.
אז המס השולי 21 אחוז..ביטלו לי את הנחת איזור פיתוח..למרות שהבית שלי שם. אז אני אוסיף את זה לשכר דירה. אבל מאידך חוסכים את הדלק לנסיעות משם לכאן וחזרה-שעתיים של סבל.
ובקשר לראשון-יש פינות יפות בעירו אפילו מספר שכונות כאלה. רק שהמחיר של מגורים בבית כזה הוא כפול מהמגורים בדירה בבית משותף. מילא.. הולכים לים. חוף פלמחים משגע. ביום חמשי ריק. 20 שקל על חנייה וארבע שעות של כף.
 
עמיקם, אני מאוד אוהבת את ראשון,

למרות שאני לא גרה במערב, או באזורים החדשים, אלא במזרח של העיר, מאוד נוח לי הכל קרוב ,כל החנויות נמצאים בסביבת הבית, אפילו המרכז החדש שעשו עכשיו ,נמצא 2 רחובות ממני !!!
 

עמיקם10

New member
המושבה ראשון לציון-היתה לעיר ללא תכנון.

במקום הבתים הקטנים בנו בתים בני שלש וארבע קומות. ללא חנייה במקרים רבים.המדרחוב וגן העיר הם האנטי תזה לעיר עצמה. חנויות זה לא מה שאזרח מחפש. רק כשצריך משהו ..צריך חנויות. העיר כולה בתים-בתים.מלאה מכוניות-מכוניות. בשום מקום אין חניה. החניונים הקיימים מלאים. אף אחד לא חשב לפני שלשים שנה על חניה. כשאני מגיע לתל אביב השאלה יא רק כמה לשלם על חניה - בראשון אין שאלה כזו כי אין חניה.עאנשים ומדים על אדום לבן. וביום ששי גם על פינות הרחוב. נשאר רק לחנות על המדרכות. וזה מה שיהיה בסוף אם לא יבנו מגדלי חניה. באוטובוס עוד לא נסעתי כאן.
קראתי לעיר מגעילה. אם כי היא לא בדיוק מגעילה וזו המילה שמצאתי במילון שלי- אבל היא צפופה ולא נקיה. כאמור חנויות זו לא עיר. חנויות בתקופה שלנו זה מרכז ביג- או קניון-ומרכזי קניות. בארה"ב זה נקרא MOLL. אבל במדינה שהטלויזיה בה זבל- והפוליטיקאים שקרנים אי אפשר שהערים יהיו אחרות- נניח נקיות מסודרות. ברחוב רמז שאת ודאי מכירה- פתחו הניחו צינור וסגרו. וכולו הרים וגבעות. הקבלן לא גמר את העבודה..בשביל לסיים ושיהיה כביש חלק- צריך להרים את הכל ולסלול מחדש. בינתיים חצי כביש על פנים. בשדרות הרצל שאני נוסע בו כבר שנה- אין ברמזורים גל ירוק. ועומדים בכל הרמזורים באדום. לא ייתכן שבכירי העירייה לא נוסעים שם נדמה לי שדאגו לזה. אולי אחרי שכתבתי לשרה..האחראית על פניות הציבור.
אני כנראה אורח לרגע שרואה כל פגע..לעומת ערד- עם הכבישים הרחבים- והחניה חינם ראשון היא כל מה שלא צריכה להיות עיר מסודרת.
השנה הראשונה שלנו עברה.
אתמול היינו בים ביום ראשון ניסע עוד פעם אבל לחוף פלמחים כי בחוף ראשון לא נותנים להיכנס למים- לא בנו שוברי גלים..והים סוחב. לא מגעילה סתם עיר שיש בה המון מה לשפר.
בדואר רוטשילד מחכים חצי שעה. מצאתי סניף בהרצל..פחות עמוס. לדעתי ראשון עיר שעוד אפשר להשתלט עליה-בעוד עשר שנים אולי כבר יהיה מאוחר.
 
עמיקם, אני גרה בראשון מעל 30 שנה,

ולא רואה את החסרונות שאתה רואה , יש מגרשי חניה בעיר, עם מקומות חניה, שזה בכסף, באף מקום בארץ וגם לא בחו"ל לא תמצא מקומות חניה במרכז העיר ללא תשלום !!! התחבורה הציבורים בראשון נהדרת, מקיפה את כל העיר, אני קונה כרטיס יומי חופשי ונוסעת לכל היעדים שאני צריכה בסכום של 2 נסיעות רגילות בעיר, זה כולל גם את נס ציונה גם רחובות !!!
ראשון גדלה מאוד בשנים האחרונות, עושים שיפוצים, נכון שתמיד יש מקום לעוד !!!
אני לא רואה שום הצדקה לתלונות שלך !!!
 

עמיקם10

New member
בראשון עדיין יש בתים קטנים מימי המושבה.

בכל שכונה עם מצוקת חנייה-ודלעתי במרכז העיר אין חניה בכלל- אפשר להקים מגדל חניה אחד על מגרש שיש בו בית קטן- את המגרש הזה העירייה צריכה לקנות-מי שחונה ישלם מנוי חדשי. ואם יחנו אורחים במגדל הם ישלמו-15 שקל לשעה ראשונה- ואז תושבי השכונה יהיו פתורים מהתשלום. ראיתי במינכן מגדלים כאלה- והם עם מעליות אוטומטיות. שמעלות את המכוניות.
אבל לא נראה לי שמישהו יעשה את זה. בקושי מצליחים לבנות רכבת קלה.
 
למעלה