שפירא מאיר
New member
אמר קונפוציוס: אין חדש תחת...השמש
(כן, גם קוהלת...)
אז הנה חדש וטרי מהיום: והפעם השטיח המעופף .
הנוהל שלי הוא לחפש טיסה באינטרנט, להדפיס את דף ההצעה, ועם זה ללכת לסוכן ולקנות את הטיסה+ביטוח.
הפעם כיוון שאשתי באה והיא רוצה ארוחות מסודרות, החלטתי לקחת דיל של טיסה (חברת התעופה אגאין) ומלון חצי פנסיון או הכל כלול למרות שאנחנו לא נמצאים במלון בצהרים, ואולי בפעם הראשונה בחיי ב-"הכל כלול".
הסוכנת בודקת במחשב שלה ואמנם הדיל קיים אבל המחיר גבוה יותר במאה דולר לאדם. בירור עם השטיח המעופף מעלה שאין קשר בין הסוכנים המוכרים לבין אתר האינטרנט שלהם, כל אחד כותב וקובע מה שהוא רוצה.
אז איך קוראים לזה אם לא הונאה ?
בבדיקה של פרטי הנסיעה, הסוכנת רואה שאין שעת חזרה. והרי בדיל כתוב ששעת הטיסה הלוך 0450 של 6.9 ושעה הטיסה בחזור החזרה 0030 של 12.9.
אז זהו שלא, במחשב שלה אין שעת חזרה (זוכרים את חוק טיבי ? כל התרגילים הם במגמה לחמוק מהאחריות על פי החוק).
אז איך קוראים לזה ?
(אגב, גם בחברת הנסיעות קווי תעופה ישנה אותה הצעה זולה ב-200 דולר לאדם, חברת התעופה בלו-בירד, שאפילו באזיקים לא יגררו אותי לשני המטוסים העתיקים של החברה המוגדרת ביוון כ-"מונית אויר").
אמרתי שאני מבטל את הרצון לדיל, ומבקש רק טיסה סדירה באגאין בתאריכים הללו (החל מ-6.6 יש טיסות סדירות ישירות בין ישראל וכרתים לחברת אגאין).
והנה הפלא ופלא.
הטיסה יוצאת ביום 6.9 0450 והטיסה בחזרה הינה ביום 12.9 0830.
זו אותה טיסה, עם אותה חברת תעופה, ופה יש שעת חזרה.
מה זה אומר ?
שזה שאין שעה ב-דיל, זהו תרגיל מכוער של הונאה כאשר הלקוח בטוח שהשעה בחזרה הינה בשעה 0030 והוא לא יודע שאצל הסוכנים אין בכלל שעה, זו שעה פיקטיבית בכלל.
ולמה כל זה ?
כדי לחסוך תשלום של לילה במלון. פשוט לגמרי.
הנוסע הדפוק יודע ששעת החזרה היא 0030, הוא יתייצב בשדה התעופה כבר בשעה 2300, ואז יאמרו לו כנראה שהטיסה נדחתה לשעה 0200, ואחר כך לשעה 0330, ואחר כך לשעה 0700 ואחר כך, הפלא ופלא, לשעה 0830......
וכך זיינו את הצורה לנוסע בדיל, חסכו על חשבונו מחיר של לילה במלון, לילה אותו הוא בילה על הרצפה בבית הנתיבות.
(כמה מאות נוסעים, זה בהחלט רווח נכבד).
ולא לדאוג, הטריקים והשטיקים לא נגמרים.
את כרטיס הטיסה לא תקבל דקה לפני שבוע לפני הטיסה גם אם שילמתי את מלוא המחיר שלושה חדשים מראש, כדי להתחכם לחוק טיבי, כי הרי הנוסע הוא הדבר האחרון המענין את חברות התעופה.
הוא אשר אמרתי: טריקים ושטיקים, רמאים שקרנים ונוכלים.
(כן, גם קוהלת...)
אז הנה חדש וטרי מהיום: והפעם השטיח המעופף .
הנוהל שלי הוא לחפש טיסה באינטרנט, להדפיס את דף ההצעה, ועם זה ללכת לסוכן ולקנות את הטיסה+ביטוח.
הפעם כיוון שאשתי באה והיא רוצה ארוחות מסודרות, החלטתי לקחת דיל של טיסה (חברת התעופה אגאין) ומלון חצי פנסיון או הכל כלול למרות שאנחנו לא נמצאים במלון בצהרים, ואולי בפעם הראשונה בחיי ב-"הכל כלול".
הסוכנת בודקת במחשב שלה ואמנם הדיל קיים אבל המחיר גבוה יותר במאה דולר לאדם. בירור עם השטיח המעופף מעלה שאין קשר בין הסוכנים המוכרים לבין אתר האינטרנט שלהם, כל אחד כותב וקובע מה שהוא רוצה.
אז איך קוראים לזה אם לא הונאה ?
בבדיקה של פרטי הנסיעה, הסוכנת רואה שאין שעת חזרה. והרי בדיל כתוב ששעת הטיסה הלוך 0450 של 6.9 ושעה הטיסה בחזור החזרה 0030 של 12.9.
אז זהו שלא, במחשב שלה אין שעת חזרה (זוכרים את חוק טיבי ? כל התרגילים הם במגמה לחמוק מהאחריות על פי החוק).
אז איך קוראים לזה ?
(אגב, גם בחברת הנסיעות קווי תעופה ישנה אותה הצעה זולה ב-200 דולר לאדם, חברת התעופה בלו-בירד, שאפילו באזיקים לא יגררו אותי לשני המטוסים העתיקים של החברה המוגדרת ביוון כ-"מונית אויר").
אמרתי שאני מבטל את הרצון לדיל, ומבקש רק טיסה סדירה באגאין בתאריכים הללו (החל מ-6.6 יש טיסות סדירות ישירות בין ישראל וכרתים לחברת אגאין).
והנה הפלא ופלא.
הטיסה יוצאת ביום 6.9 0450 והטיסה בחזרה הינה ביום 12.9 0830.
זו אותה טיסה, עם אותה חברת תעופה, ופה יש שעת חזרה.
מה זה אומר ?
שזה שאין שעה ב-דיל, זהו תרגיל מכוער של הונאה כאשר הלקוח בטוח שהשעה בחזרה הינה בשעה 0030 והוא לא יודע שאצל הסוכנים אין בכלל שעה, זו שעה פיקטיבית בכלל.
ולמה כל זה ?
כדי לחסוך תשלום של לילה במלון. פשוט לגמרי.
הנוסע הדפוק יודע ששעת החזרה היא 0030, הוא יתייצב בשדה התעופה כבר בשעה 2300, ואז יאמרו לו כנראה שהטיסה נדחתה לשעה 0200, ואחר כך לשעה 0330, ואחר כך לשעה 0700 ואחר כך, הפלא ופלא, לשעה 0830......
וכך זיינו את הצורה לנוסע בדיל, חסכו על חשבונו מחיר של לילה במלון, לילה אותו הוא בילה על הרצפה בבית הנתיבות.
(כמה מאות נוסעים, זה בהחלט רווח נכבד).
ולא לדאוג, הטריקים והשטיקים לא נגמרים.
את כרטיס הטיסה לא תקבל דקה לפני שבוע לפני הטיסה גם אם שילמתי את מלוא המחיר שלושה חדשים מראש, כדי להתחכם לחוק טיבי, כי הרי הנוסע הוא הדבר האחרון המענין את חברות התעופה.
הוא אשר אמרתי: טריקים ושטיקים, רמאים שקרנים ונוכלים.