היום במעריב כתבה על רכבת העמק

היום במעריב כתבה על רכבת העמק

הכתבה כתובה בהחלט יפה, למרות שפה ושם יש אי דיוקים (כמו נושא רוחב המסילה שקטינקא כותב במפורש שרוחב המסילה נקבע כדי לחסוך בהוצאות), ופה ושם אני מזהה ציטוטים מהמחקר שלי (שיהיה לו לבריאות) , אני כמו כל חובבי הרכבות כבר מחכה ליום הנסיעה הראשונה המחודשת של רכבת העמק החדשה ולהוסיף פרק לספר שלי:"רכבת העמק - תחנות וסיפורים" (48 תחנות, 888 סיפורים רובם לא מוכרים לציבור).
 
בתור ילד ונער אני זוכר

איך לאט לאט פורקו פסי הרכבת בקטע שבין כפר יהושוע לעפולה ע"י ערבים ובדואים מבלי שעשו להם דבר.
הם גם סחבו את כל כבלי התקשורת ועמודי הטלפון לאורך המסילה.
המשטרה אפילו לא באה לבדוק למרות תלונות של מזכירי המושבים והקיבוצים בסביבה.
דבר לא השתנה.
אותה התנהגות גם היום.
איכן ניתן להשיג\לקנות את הספר ?
 

יוליקה

Member
מנהל
מאיר, אתה מדבר על רכב העמק ההסטורית

אני כבר מחכה בקוצר רוח לרכבת העמק החדשה...
שתסע מבית שאן, דרך עפולה לחיפה - העבודות בעיצומם.

כשהגענו לגן נר ב-2001 הבטיחו לנו שעד 2008 תהיה רכבת
כחלפה לה 2008 ואין זכר לרכבת פתאום צצו השלטים האלה
שמעידים שעד 2015 יסתיים הפרוייקט - אשרי המאמין.
 
אני מדבר גם על הרכבה החדשה

שנקראת רשמית "מסילת העמק".
אני עוקב אחרי התוכניות שלה מאז תחילת שנות ה-2000, אני הנחיתי את צוות המתכנתים לאורך המסילה כולל התחנות והגשרים ותוואי המסילה, ורק אז הם החלו בתכנון, וכמובן שמידי פעם אני נוסע לאיזור לראות בהתקדמות (או זחילת) העבודות, ואני כמו חובבי רכבות אחרים, מחכים לנסיעה הראשונה ובטח כל היום אשרף שם, כי אני מתכוון לנסוע לכיוון בית שאן, ובחזרה לצלם תחנה תחנה ואם תהיינה רכבות נאמר כל שעה, פשוט לרדת מהרכבת בכל תחנה, לצלם את התחנה ואת הרכבת כשהיא נכנסת ויוצאת, ולהמשיך ברכבת הבאה, ולהשלים את הספר בפרק נוסף על הרכב החדשה, ובכך יסתיים סופית מחקר בן 17 שנה.
 
למעלה