בוקר טוב השמים כחולים

יוליקה

Member
מנהל
בוקר טוב השמים כחולים

כשמשתרשרים להודעה של הנהלת תפוז יש סכוי שזה ימחק...

השביתה של אל על אינה זוכה לאמפטיה בציבור, כי בציבור רוצה תחרות
בין החברות, תחרות משרתת רק את הציבור.

שאל על תחזור לטוס 7 ימים בשבוע אז יהיה להם קלף לתחרות הוגנת.
שיפסיקו להיכנע לחרדים שמכריחים אותם לטוס רק 5 ימים בשבוע.
עובדה שלארקיע וישראייר אין בעיה כזאת.
 
בקר טוב ! קודם שעובדי אל על יחזרו

לעבור מלאה ואח"כ ישבו וידברו עם הממ שלה!!! ככה לא מנהלים משא ומתן, יש להם את הגיבויי של ההסתדרות וזה רע מאוד, ממזמן היו צריכים לפרק את ההסתדרות ! כמו שצריכים להפריד דת מהמדינה, אלו דברים שרק מזיקים למדינה !
הוועדים בכלל לא ביקשו עדייןמשא ומתן, רק היום הם יצאו בקריאה למשא ומתן!!! בגלל הכוח שלהם הם פשוט סגרו את שדה התעופה, זאת ממש שערוריה !! מה אשמים האנשים , הם נתקעו ללא מלונות הכל הם עשו בפתאומיות כשזו !!! כאילו הקהל שלהם אשמים !! ממש בושה להגיב ככה !
 
שביתה עושים כשאין כבר ברירה!!!

קודם חברת אל על חייבת לחפש את כל הדרכים להדברות ורק בלא ברירה עושים שביתה, מה אשמים האנשים שקנו
כרטיסי טיסה בכסף מלא??? הם היו צריכים להפסיק למכור כרטיסים ולהודיע שהם נכנסים לשביתה !!
 

הדסהש1

New member
כבר שנים שאל על בבעיות כלכליות

ואולי זה הפיתרון שיש לה .אבל הכל על גב האזרח שמעדיף
לטוס אלעל.
 
נתב"ג הפכה להיות יעד שביתות

על מה החברות הישראליות מקטרות ?
שודדים את הנוסעים בלי להתבייש בתחושה שהם מונופול, ואחר כך מתפלאים שנוטשים אותם.
חברת אגאין יכולה למכור לי כרטיסי טיסה לכרתים דרך אתונה (4 טיסות הלוך ושוב) במחיר 240 יורו (כ-330 דולר) ואילו קניתי שבועיים קודם המחיר היה רק 200 יורו
אבל החברות הישראליות רוצות עבור טיסה ישירה (2 טיסות הלוך ושוב) 740 דולר !!!
שיפסיקו לשדוד את הנוסעים, כנ"ל גם חברות הנסיעות שעושות מליונים ושודדות את הנוסעים.
אז מה הפלא שכולם מחפשים פתרונות שיוזילו להם את החופשה למחיר סביר ?

עשיתי פעם חשבון שאם חברת תעופה לוקחת על טיסה לכרתים 400 דולר, כאשר הטיסה עולה להם 80 דולר ועם כל הוצאות הבטחון דלק וכל יתר ההמצאות 110-120 דולר, זה פשוט שוד לשמו.
אז הישראלי ובצדק יחפש לו חברה אחרת עם מחירים שפויים, ובתי מלון בחו"ל שיש כאלו מאוד נחמדים וזולים מאוד (אני לן בבתי מלון 2*-3* במחירים של 20-40 יורו ללילה לחדר זוגי עם ארוחת בוקר)

חוץ מזה כבר לפני זמן רב הסתבר שיש מאות עד אלפי עובדים מיותרים בחברות הללו שנמצאים בגלל כל ההסכמים שההסתדרות השיגה להם, כי ההסתדרות איננה של הפועלים, אלא של הוועדים הגדולים.
אז במקום להתיעל ולהוריד עלויות מיותרות, הם מעדיפים לשדוד את המטילים, אחרת הם משביתים את שדה התעופה וגורמים נזק וסבל לציבור, והציבור מחפש את כל הפתרונות שמחוץ לחברות הישראליות, שרק הולכות ומאבדות את פלחי השוק הקטנים שנשארו להם. כל סגירה נוספת של נמל התעופה מורידה אותם עוד ועוד.
אני שנים רבות טס בחברות יווניות ששעת המראה היא שעת המראה ושירות הוא שירות ומחיר הוא מחיר, ובלי שום תירוצים.
בעוד שעם חברה ישראלית אף פעם לא תדע מה יהיה, כי בעינייהם אתה ארנק מהלך.
פעם היתה סימפטיה לחברות הישראליות, היום זה נגמר בגלל תאוות הבצע שלהן.
ולתלונות שלהם יש שם בעברית:"דמעות הקוזק הנגזל".
 

י מ י ת 2

New member
מה מוזר ומצער העליהום על ההסתדרות

בעניני אל על אני שומעת דברים שונים ולא ממהרת לקבוע עמדה. כל אחד מציג את הצד שלו. בכל אופן. עבודה מאורגנת זה אחד ההישגים של העובדים בישראל ובכל מקום אחר בעולם. ההסתדרות היא המגן של העובדים אחרת היו למרמס לבעלי הון ולבעלי מפעלים בלי לדאוג לזכויות. זה אחד הדברים המציינים מדינה מודרנית ושומרת על זכויות אדם. באנגליה תאצ'ר שברה את האיגודים המקצועיים ובאותה הזדמנות חיסלה את התעשיה הבריטית. זו אחת הסיבות לכך שהיו אנשים שרקדו על הקבר שלה. ריגן גם הוא דגל בתאצ'ריזם וגם ביבי דוגל בכך. ואכן ככה אנחנו נראים. ואוי ואבוי היה לנו לולא ההסתדרות שעומדת בפרץ.
 
זה מה שהיה פעם

פעם אני זוכר שאנשי ההסתדרות היו מבקרים במפעלים, עוזרים לעובדים להתאגד, שומרים על הזכויות שלהם.
היום כשפועל בא להסתדרות, אין לו עם מי לדבר, כי את עיני מעניין רק כח השלטון, וכח הוא מקבל בלי להתאמץ מהוועדים הגדולים.
אילו רצה לקבל כח מהפועלים, הוא וחבריו הפקידים בסניפים השונים לא היו כל היום יושבים במשרד ולא עושים שום דבר, אלא כל היום מתרוצצים במקומות העבודה ועושים את מלאכתם.
אבל למה לו, אם בלי להתאמץ הוא משיג מה שהוא רוצה, וכל מה שהוא עושה זה לפתוח בשביתות לטובת הוועדים הגדולים, ולהרוס לעובדים את החיים.
אתם זוכרים שנה בלי השבת שדה התעופה ? זה הגיוני לשלם מחירים של פי 2 מחברות אחרות ויותר ? כבר הצגתי את החישוב כמה כסף הם עושים, וכך הם יכולים לשלם משכורות עתק על חשבון הנוסעים.
הלואי וההסתדרות היתה מה שהיתה פעם, הכל היה נראה אחרת, ואני הראשון שהייתי תומך בה. היום "למען הפועלים" זו סיסמא ריקה.
אבל מה שיהיה לא יחזור.
 
ימית, ההסתדרות היתה טובה לפועלים

בשנות ה-50 60 , אבל היום הכל שונה, חברה שלא יודעת להיות ריווחית צריכה לסגור את העסק, זה כמו שיש לך עסק והוא לא יהיה ריווחי יש לך שתי ברירות, ליעל או לסגור, אם אל- על שובתת למה סגרו את שדה התעופה, הם הרי לא עובדי אל - על ,הם עובדי במדינה, למה הם עושים נזק כזה גדול למדינה??? גם ככה יש לנו גרעון גדול , כל אחד דואג רק לעצמו ושום דבר לא למדינה !!! זה מכעיס מאוד!!!
כשאנחנו טסים ליוון ,אנחנו טסים עם חב' יוונית, כי זה חצי מחיר, אם להם משתלם, למה לאל - על לא משתלם, כי יש שם הרבה אוכלי חינם !!! צריכים ליעל אותה, אבל להם נוח ככה , יש להם יותר הכנסות על חשבון האזרח התמים !!! זה מה שלא מוצא חן בעיניהם, שעלו עליהם, ומבקשים מהם יעול!!!!!
 

deebeebee

New member
הכרתי מקרוב חברה גדולה שהופרטה

הועדים ארגנו שביתות ודרכים שונות למחות עקב תכניות ההפרטה. החברה הופרטה בסוף כשרוב העובדים הותיקים נבעטו החוצה כי הבעלים החדשים לא רצה עובדים קבועים עם תנאי עבודה שהושגו במהלך השנים. אבל חברי ועד החברה עדיין עובד בחברה, כולם קיבלו תפקידים בכירים בחברה. יו"ר הועד, שכבר עבר את גיל הפנסיה, עדיין משמש בתפקיד בכיר, גם דאג לבנו לתפקיד טוב בחברה. צר לי על עובדי אל על וחברות אחרות משום שהם נדפקים גם מהמדינה וגם מאלה שאמורים ייצג אותם. ההסתדרות והועדים כבר לא מה שהיו פעם.
 

mati40

New member
אחהצ נעימים

אני מאמינה שהמצב הלא נעים בשדה התעופה יגיע לפתרו7נו די מהר,השביתות זה הפסד כספי למשק וברור שלנו ולא ניתן למשוך זאת
וכרגע כל אחדש שופך את כעסו על השני

בשורות טובות אמן ואמן
 

י מ י ת 2

New member
מענין מדוע העובדים בחברות סלולר

לאחר שנים רבות החליטו להתאגד. ועוד עובדים הבינו שלבד מול המעסיקים אין להם כח. רק התארגנות מאפשרת לאנשים להשיג את הזכויות שלהם. אני עדיין מאמינה בזה.
 
למעלה