בוקר טוב יש לנו צרות גדולות יותר מהקמת ממשלה

י מ י ת 2

New member
תמיד יש סכנות ושם דבר לא מובטח

אבל חיבים לעשות צעד אמיץ וללכת לקראת הפרדה. עשינו שלום עם מצרים ועם ירדן לא ביקשנו מהם להכיר בנו כמדינה יהודית. הבקשה הזו הופיעה פתאום על ידי ביבי רק כדי להיות מחסום בפני הסכם ועזיבת השטחים. עד שלא נכיר שהשטחים האלה הם האסון שלנו לא יהיה פה שקט. ולגבי כח הרי כח בידנו טילים יש בכל מקום בלי להתחשב בגבולות אז מה פוחדים פתאום מטילים. אנחנו כל הזמן ממציאים אמצעי הגנה במקום להשקיע בפיתוח תעשיה וחקלאות משקיעים באמצעי לחימה.
הרי זה הכל אידאולוגיה המתנחלים צברו כח והממשלות נכנעו להם. אני מאשימה בכך את כל הממשלות גם ממשלות שמאל. אבל לפחות חלק מודים היום בשגיאות שעשו. וחבל לעשות שגיאה על שגיאה.
לילה טוב
 

עמיקם10

New member
בהסבר של ימית יש בעיות.

רצועת עזה- נמצאת תחת שלטון קנאי שמנסה ולא רק קורא להשמדת ישראל-מדרום לנו.ובגבול עם מצרים שאיתה יש לנו הסכם שלום. והמצרים לא עושים הרבה להשפיע עליהם אם כי כנראה שמבצע עמוד ענן עשה להם משהו.
קשה לא לראות תסריט שיהודה ושומרון תיהפך לרצועת עזה שניה. ועל כן נסיגה ישראלית חד צדדית אינה באה בחשבון.
נ.ב.
אנשים כמוני יודעים מה לא.
 

deebeebee

New member
ישנן עוד כמה מדינות ומשטרים קיצוניים

שמאיימים על ישראל, האם זה אומר שנכבוש את כולן???
 
די בי בי , אולי תפרטי מי הם?

והיכן ארצם? אנחנו לא כבשנו אותם, אנחנו באנו לקבל בחזרה את הארץ שלנו !!! כשהיינו חלשים, גורשנו מארצינו, תחזקנו עכשיו אנחנו חזקים, לכן אנחנו דורשים את הארץ שלנו בחזרה !! מה לא ברור פה !!! זה שיושבים בארצינו הערבים שלא רוצים להחזיר לנו את מדינתינו, יש להם בעיה !
 

deebeebee

New member
לאה, אם תכנסי לספרי ההסטוריה

את תראי שמדינתנו העתיקה (ממלכת יהודה) היתה בגודל הרבה יותר קטן ממדינת ישראל שלפני מלחמת ששת הימים והיא אפילו לא כללה את הנגב והגליל. אז אם את דורשת את ארצך בחזרה, כדאי שתלמדי להסתפק במועט!!!
 

עמיקם10

New member
מדינת יהודה-השתרעה מערד- כסייפה

שם מוצאו של בר כוכבא-כוזיבא =כסייפה. עד לגליל שם החל המרד הגדול בידפת וגמלא.
לאחרי החורבן 'תן לי את יבנה וחכמיה ביקש ר' יוחנן בר זכאי. במרד בר כוכבא נחרבה גם יבנה ונותרו יהודים בגליל. בשנת 200 אחרי הספירה נחתמה המשנה ע"י ר' יהודה הנשיא שנקבר בבית שערים.
בציפורי בבית אלפא ובטבריה ישנן רצפות של בתי כנסת שפעלו עד הכיבוש הערבי במאה ה-7.מדינת יהודה היתה בערך בשטחה של ישראל מ-1948. הערבים כבשו את ארץ ישראל במאה ה-7. ועם זה צריך ללכת להאג אבל משרי החוץ שהיו כאן אי אפשר לצפות לכלום.
 

deebeebee

New member
בזמנו של בר כוכבא-כוזיבא

מדינת יהודה כבר לא היתה קיימת.
 

עמיקם10

New member
פרטתי את השלבים של התרוקנות ארץ ישראל

מימי המרד הגדול ברומאים-אימפריה ששלטה מבריטניה עד וכולל המזרח התיכון. המרד הביא לקץ ימיה של מדינת יהודה ולנוכחות יהודים בה. מרד בר כוכבא החל בשנת 132 אחרי הספירה.וכלל רק את דרום הארץ-וקצת את ירושלים.
חוץ מהמרידות אנחנו לא יודעים הרבה על חייהם של התושבים. הפרטים והמידע נאספו בעיקר מתוך התלמוד. עד למרד וקצת אחריו גם מכתביו של יוסף בן מתיתיהו. דוקא לערבים יש היסטוריונים אחדים.
 
למעלה