מי שאומר שאנחנו מדינה עניה, טוען טענות כזב

מי שאומר שאנחנו מדינה עניה, טוען טענות כזב

עובדה:
מעריב היום - "קצבת הבטחת הכנסה: מעכשיו גם לנוסעים מתמידים. רק החל מהיציאה הרביעית מישראל תישלל הגימלה (לתקופת הנסיעה) כך אישרה אתמול מליאת הכנסת".

מה הפלא ששכבת הביניים בישראל הולכת ונעשית עניה יותר ויותר ומעמד הביניים עלול פשוט להיעלם. כל הזמן מעמיסים על הגב שלו עוד ועוד פרזיטים
ולא משנה אם קוראים לפרזיטים הללו חרדים שונאי ישראל, או אם קוראים להם שרים מיותרים בלי תיק, או אם קוראים להם מובטחי הכנסה. כולם על הגב של מעמד הביניים הנאנק תחת עול המיסים שרק הולכים וגוברים.
יש לי שכן שמעולם לא עבד והוא חי מהבטחת הכנסה .

כעת נתנו גושפנקה רשמית לבטלנים :אז מה אם הם טוענים שאין להם כסף להתקיים והם חייבים הבטחת-הכנסה ? זה לא מוגבל בזמן והם יכולים להיות פרזיטים לכל חייהם, וכעת יש להם גם אישור רשמי לנסוע על חשבוני לחו"ל עד שלוש פעמים בשנה קלנדרית !!!

זוהי פשוט מנוולות אמיתית. אני גימלאי המתפרנס מפנסיה שעבורה שילמתי 30 שנה, ואני לא יכול להרשות לעצמי לטוס לחו"ל 3 פעמים בשנה אלא במקרים נדירים של מבצעים מיוחדים שכעת גם זה כבר לא קיים, אבל "המסכנים" וה-"עניים" יכולים לטוס 3 פעמים בשנה, ורק מפעם רביעית יישללו להם ההכנסות מהקיצבה לתקופת הטיסה עד 73 יום בחו"ל.

בחשבון פשוט- יום בחו"ל כולל כל ההוצאות זה בערך 100 יורו לאדם, שני אנשים זה 150-200 יורו. משמע שהכנסת מכירה בכך שהם יכולים להרשות לעצמם הוצאה של החל מ-10.950 יורו בשנה לזוג ??? כ-57.000 שקלים !!!
בחלומות הוורודים ביותר שלי אני לא חולם על סכומים כאלו. אני חוסך כל השנה גרוש לגרוש עבור הנסיעה, ולא מעז לחשוב על יותר מ-2000 יורו לשלושה שבועות (22 יום, לא 73) ולכן אני לן במלונות 2* ומצמצם בהוצאות, והם ??????
העניים כביכול יותר עשירים ממני !!!

למה הכל הפוך פה ?
הכנסת הזו פעם אחר פעם אחר פעם אחר פעם מועלת באמון הציבור ופועלת נגדו מאינטרסים לא עניניים.
 

עמיקם10

New member
המדדים שלפיהם קובעים הם אנכרוניסטים והגיע

הזמן לשנותם. אם אדם מקבל קיצבה-ולא חשוב מה השם-השלמת הכנסה.קיצבת נכות. או סתם קיצבה- אבל רמת חייו כוללת מכונית בת שנתיים שלש.ונסיעות לחו"ל. בילוי במלונות-וקניות והוצאות שמעל ליכולתו המוצהרת-
יש להפסיק לו את הקיצבה- כי הנתונים שהוא מצהיר עליהם אינם מדוייקים. בקיצור הוא מרמה את המדינה ובדיוק על זה אריה דרעי יישב בכלא. על רמאות ואהוד אולמרט הורשע על הפרת אמונים - שזה די דומה.
לכספי הביטוח הלאומי יש מטרה- לגבות מהכלל ולהקציב למעטים שאינם מסוגלים..
 
לגמרי לא , בשום אופן

אני משלם כל החיים לביטוח לאומי כדי שיהיה לי ביטוח למחייתי כאשר אזדקק לכך, ולא כדי לפרנס פרזיטים למינייהם שלא הפרישו דבר ורוצים ליהנות מפרי עמלם של אחרים.

כאשר חליתי ולא יכולתי לעסוק יותר לפרנסתי כמורה דרך,ובלי קשר לפנסיה שגם בשבילה עבדתי 30 שנה, קבלתי קצבת נכות שתכסה על חוסר יכולתי להשתכר כמורה דרך.
היום החליפו לי את קצבת הנכות בקצבת זיקנה, כי לשם כך ירד לי סכום כסף כל חודש משך 30 שנה מהמשכורת כדי שבזקנתי אוכל לחיות ברווחה.
הכסף שאני מקבל הוא כסף שחסכתי משך 30 שנה ולא רימיתי אף אחד, וכל גרוש הזעתי בשבילו. למעשה הקיצבאות הללו הן חסכון לעת צרה ולא טובה של אף אחד.

אלו שמקבלים ביטוח לאומי לצורך מחיה , והקצבה היא על חשבון משלמי המיסים והם נוסעים לחו"ל כמה פעמים בשנה ויש להם רכב (ולך תראה איזה ריהוט מפואר יש לשכן שלי) לאלו צריכים להפסיק זאת לאלתר.
 

יוליקה

Member
מנהל
סוף סוף מישהו מתייחס לנושא

כמה פעמים הנכדים אמרו לכם "לא בא לי"

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4301501,00.html

אצלי 2 הנכדות משתמשות בזה וסה מרגיז אותי נורא, וכבר אמרתי להם שזה מעליב אותי...

הנכד אומר בבקשה על כל דבר....
 
זה גם מהדברים המכעיסים, מדינת "מגיע לי"

בדור הזה "בא לי" , אומר שהדור הצעיר רוצה ודורש ומייד מה שמתחשק לו.
הוא דורש, וחייבים לספק לו מייד !!!

הדור שלנו השתמש במושג הזה כהבעת חשק שהוא עצמו יספק אותה במיידי.
שלשום אמרתי שבא לי רגל קרושה, נסעתי לסופרמרקט של הרוסים וקניתי קופסה, ובערב אשתי יחד איתי חיסלנו את הקופסה, רק שאשתי כעסה, כי לדבריה זה קל להכין וכבר מחר היא תכין.
כשאשתי היום אמרה ש-"בא לה" עוגת פרג. לא היו לה הפריטים לאפות אחת, הלכה וקנתה.

זה כל ההבדל.

כל הנכדים מתייחסים אלינו בכבוד, כי הם מקבלים מאיתנו הרבה אהבה, ואם צריך להסיע נכדה לשיעורי שחיה, או לנסוע לנגב להוציא מהשטח נכדה אחרת, הפניה היא אוטומטית לסבא ולא להורים.
 

אריקG

New member
יש לך טעות וחבל שתתרגז לחינם

קראת שהכנסת חוקקה את החוק שציינת, זה עדיין לא אומר שזו תופעה רווחת,
לא אחת חברי הכנסת מעלים הצעת חוק רק ע"מ ששמם ירשם כמעלי הצעות חוק.

לעצם העניין, ראשית אותו אדם שמקבל הבטחת הכנסה הוא לא בהכרח פרזיט.
יכול להיות שכמוך גם הוא עבד 30 שנה, ואולי שילם עבור ביטוח לאומי סכומים כפולים
משאתה שילמת, ואם הוא עומד בקריטריונים של ביטוח לאומי אז מגיע לו.

אדם שמאפשר לעצמו לנסוע לחו"ל, לבטח מחזיק גם רכב, דבר שמפחית
אם לא מבטל את זכותו להבטחת הכנסה. כך שלהחזיק רכב לטוס לחו"ל,
ולחיות מקצבת ביטוח לאומי כמעט בלתי אפשרי.

ערב טוב
 
מי שעבד 30 שנה ושילם ביטוח לאומי

לא מגיע להיזקקות להבטחת הכנסה.
נושא הרכב בכלל לא מוזכר. ואתה טועה בכך, כי אם יש לו רכב ששוויו עד 9000 שקל והוא לא עובד, לא תיפגע הגימלה,וירדו רק 3% , וכנ"ל למי שעובד ושוויו של הרכב עד 17.000 שקל. מהגימלה ירדו 3%.
ורק מסכום זה עד 40.000 ירדו מספר אחוזים נוספים מהגימלה.

אבל בכל מקרה זה לא יכול להיות שמישהו מקבל הבטחת הכנסה שאומרת שהוא במצוקה כלכלית, ויחד עם זה נוסע לחו"ל ולא פעם אחת, זה סותר אחד את השני.
אבל את הכנסת זה לא מענין. מי שטוען שלא יכול להתכלכל ממה שיש לו וזקוק להבטחת הכנסה, יקבל אותה, ויחד עם זאת גם ייסע לטייל בחו"ל - זהו זילזול מוחלט בציבור כאשר אדם שטוען שהכנסתו לא מספיקה לחיות ממנה, אבל טס לחו"ל ועוד מספר פעמים בשנה.....

ואין להבטחת הכנסה מול תשלומים על נכות או זיקנה, שום קשר.
 

אריקG

New member
תשובה

אני מקבל את חישובי ההורדות שציינת מאחר ואני לא מבין בזה. גם אם השלמת הכנסה זהה להבטחת הכנסה.
אני מדבר על העיקרון, אדם שעבד שילם ביטוח לאומי, ולא מצליחים למצוא לו עבודה במקצועו,
או בממוצע השכר של שלושת החודשים האחרונים, זכאי להבטחת הכנסה לתקופה מסוימת, (לאחר אותה תקופה הוא חייב לקבל כל עבודה שתתאים ליכולותיו,) בלי קשר כמה כסף יש לו בבנק.

זה החוק, הוא לא מרמה, והוא לא פרזיט, הוא שרת בצבא, שילם ביטוח לאומי, מהמיסים שלו נהנו מספר משפחות מעוטות יכולת, עכשיו אתה נכנס לו לכיס ואומר לא מגיע לך.
אדם שנוסע במרצדס ואוכל במסעדות יוקרה, ועומד בקריטריונים לקבלת הבטחת הכנסה, מגיע לו,
ואם יש בעיה היא אצל המחוקק.

ובאשר לנסיעות לחו"ל, על פניו אתה צודק, זה מנקר את העיניים. מרפרוף קל באתר ביטוח לאומי, כל מבקש הבטחת הכנסה חייב להתייצב בלשכת העבודה, מי שלא מתייצב מנקים לו מהבטחת ההכנסה, יש הפטורים מלהגיע ללשכת העבודה, נרקומנים, חולים, ועוד, אני מניח שהחוק מתייחס אליהם, האחרים כבר היום לא יקבלו קצבה עבור ימים שלא היו בלשכת העבודה. באשר לזלזול בציבור, אותו תמצא בשפע בכנסת ישראל.
יום טוב
 
ואף מילה על התאיידותם של 2.4 מליארדים

בחברת החשמל.

גם זה כסף שלנו.

למה כולם שותקים?
 

עמיקם10

New member
לא נעלמו אלא לא דווחו. כנראה בכוונה.

מבקר במדינה ערך ביקורת בחברת חשמל. ואחרי פרסום הדו"ח- מתברר שהגירעון גדול יותר..בחברה מסודרת אין דברים כאלה. אבל גם בקיבוצים פתאום היו חובות של מיליארדים..וכולם חיו ולא מתו מזה. העיקר שלשרים העלו את המשכורת.
 

אריקG

New member
איך הצלחת להכניס גם את הקיבוצים לעניין.

עד היום חלק מהקיבוצים מחזירים את החובות לבנקים.
ערב טוב
 
למעלה