יש לי בעיה עם המחשב

אני אוהבת מסעדות רומניות,

יש אחת ביפו, לא רחוק ממועדון "דג הזהב". אכלתי שם ונהניתי מאוד. אצל נלו לא הייתי כבר שנים. אז מתי נפגשים שם?
 

יוליקה

Member
מנהל
בוקר טוב... יהודית אולי ניפגש שם

במקום ב...ניו יורק...

אתמול הייתי בכנס גדול עם יאיר לפיד שהתקיים בתל עדשים...
הגיעו למעלה מ-400 איש שישבו ושמעו אותו כשעה וחצי, ואחרי
זה עוד קרוב לשעה שאלו שאלות...
אחרי הכנס הוא נפגש אתנו בחדר נפרד והכיר כל אחד מאיתנו אישית...
התרגשתי לספר לו את הרקע המשפחתי של שנינו...
 

הדסהש1

New member
יהודית ויוליקה נפגש מתי שיקבעו

אני לא החלטתי עדיין.כל יום יש משהו חדש.
מחשבי פשוט רצה מסך חדש. אתמול סופר על חברת
חשמל בכזאת הודעה סתמית כאילו זה שקלים בודדים
שנעלמו .....מיליארדים נעלמו והיכן הם?
 

הדסהש1

New member
יוליקה שמעתי בחדשות שעוזבים

כבר כמה אנשים את יאיר לפיד בגלל אי שילובם
במקום מכובד .
 
יוליקה, חבל שלא רמזת לו , שיש

הרבה אנשים מבחוץ שלא מרוצים מהרשימה שלו , שהרב במקום שני! אני חשבתי שהוא לא יחזר אחרי הדתיים, במיוחד בראשית דרכו !
 
קראתי את הדברים שכתב פירון

ובכל זאת - ראיתי אותו במספר ראיונות בטלביזיה. לא היתה לו תשובה מספקת לסילוק המנגנת בחתונת בתו - למה הוא הסכים לוותר במקום לעמוד על כך שמשפחת החתן תוותר לשם שינוי, מאחר שהם חרדים. לשמור על האווירה? והם לא קלקלו את האווירה? שנית, הוא נראה לי יהיר בטרוף. החיוך כל הזמן על הפנים, תנועות הגוף..... שלישית - הוא רב וזה לא יעזור כלום. הוא חייב, לשיטתו, לשמור על ההלכה. ושוב אשאל - מה יעשה אם יהיה שר חינוך ויתקיים אירוע גדול בו ישתתפו גם רבנים, ונערות יופיעו על הבמה. האם יורה לנערות לרדת כפי שקרה בירושלים? האם יורה להן ללבוש שקים? מה יעשה? הרי הוא רב, והוא שומר על ההלכה.... נו באמת.
מצטערת - אני לא רוצה רב בסביבה שלי. ויאיר לפיד כבר אמר בעבר שאין לו בעיה עם החרדים. ומשום שחרדים הם חרדים - הוא יוותר להם במקום לעמוד על שלו. למה? כדי לשמור על כיסא. משום שגם יאיר לפיד הוא בן אדם ואפילו אם הוא רוצה לשנות דברים במדינה - כשיגיע לכיסא אני לא חושבת שיהיה לו העוז לוותר. גם לאבא שלו לא היה העוז והוא איבד את כל מה שהשיג.
וזה מרגיז משום שבאמת באמת חשבתי, כמו רבים, שיאיר לפיד יביא אתו את השינוי.
 

יוליקה

Member
מנהל
יהודית, את לגמרי טועה אודותיו

האם יורה לנערות לרדת כפי שקרה בירושלים?
בירושלים?
זה בכלל היה סגן ראש עיר חרדי!
 
יוליקה, שמעתי אותו היום

בשיחה עם גבי גזית, והאהדה שלי אליו פחתה עוד יותר. הוא עונה על שאלות באתר לדתיים. בסדר. אבל - התשובות רק מגבירות את הפער. הוא לא מנסה כלל למצוא גשר כלשהו. מישהו שאל אותו האם מותר ללכת לחתונה רפורמית או קונסרבטיבית. תנחשי מה היתה התשובה שלו וההתייחסות שלו לזרמים לא אורתודוכסיים ביהדות. מישהו שאל אותו על הדרת נשים - תנחשי מה היתה התשובה שלו. התרוץ שלו: זהו אתר לדתיים ואני עונה להם כפי שהם רוצים ורגילים לשמוע. אז מה, הוא עושה שקר בנפשו, משום שהוא מאמין שאסור לעשות הדרת נשים ושהזרמים האחרים ביהדות הם בסדר גמור? או שהוא משקר לנו, לחילוניים?
ובאשר לנערות בירושלים - אני יודעת מי הוריד אותן מהבמה ומי הלביש אותן שקים. אבל התייחסתי למקרה שבו שר החינוך יארגן משהו. היית צריכה לשמוע אותו הבוקר בשיחה וגם אצלך היה מתעורר ספק.
 

י מ י ת 2

New member
שר חינוך נמדד בעיקר בתכנים שהוא רוצה

להכניס לבתי הספר וכמו שגדעון סער מכניס את התכנים הקיצוניים של הימין שר חינוך רב, יכניס את התכנים הדתיים. הרי זה ברור זו האמונה שלו הוא לא אשם, אשם מי שימנה אותו. אגב, די מוזר לי הרי יאיר לפיד הציג את עצמו לא פעם כמקורב לרפורמים, אז איך זה משתלב. כנראה רצה לעשות סלט שלם מהרשימה שלו חבל רק שויתר בקלות על אדם כל כך ערכי כמו פרופ' חי עם . לדעתי ההתפטרות שלו מהרשימה מוצדקת הוא לא ויתר על מישרה כל כך מכובדת כמו מנהל אסותא ולפני כן כמנכ"ל משרד הבריאות בשביל מקום 11 ברשימה של מפלגה שעדיין לא קיבלה אפילו קול אחד.
 
למעלה