בוקר טוב כולם

יוליקה

Member
מנהל
טוב מאיר, הקשב לי טוב

יש ביפו את המסעדה של חיים נלו ברחוב אילת...

היינו שם 3 אמא שלי, בתי ואני,

מנות ראשונות: איקרה, כבד קצוץ, מוסקה
מוגש עם חמוצים מעשה הבית ולחם פרס עבה חם...

מנות עיקריות: מיטיטיי, סטק 300 ג"ר מוגש עם פירה וצ'יפס אמיתי ולא קפוא...

מנה אחרונה פאפאנש ענק!!

שתייה, 1/3 בירה, מיץ תפוזים, ולימונדה

המסעדה, נקייה, השירות מהיר ואדיב.

התשלום: 300 ש"ח לא כולל טיפ. (100 ש"ח לסועד)
 
יוליקה, הקשבתי היטב !!!


אין לי מושג איך לא יצא לי לאכול אצל נלו מעולם, גם לא כשעבדתי ביפו (השתדלנו להימנע מלאכול בשטח הפעולה של הניידת).
כי אצל קרל ברג ברחובות אכלתי כמה פעמים ונהניתי. והיתה פעם מסעדה רומנית מצויינת בתחנת הדלק הדרומית של גדרה.
אני צריך לגרור את החבר באוזן להיכנס פעם כבר לנלו, הוא מהקמצנים שאם אומר לו שזה על חשבוני, הוא יבוא מיד, בעיקר כאשר הוא כעת בשלילה ואני אנהג.....
תודה על התזכורת.
 
מסכימה איתך לגמרי, המסעדה הכי מלוכלכת

שהייתי בה אי פעם, ושכחת לספר כמה מגעילות
ומלוכלכות הצלחות עם השום הכתוש.

הוא בכלל עוד חי מישו?

שפריץ מסיפון עתיק יומין שתית?


המסעדה הזו היא הליכלוך בהתגלמותו.
 
מאיר, אני מתפלאת עליך !

אתה כזה פדנט ! כשראית את המסעדה הזאת, איך לא עשית אחורה פנה ???? ועוד אכלת שם ??? אני בחיים שלי לא הייתי נכנסת, ובטח לא אוכלת שם, !!! מה!!! חסר מסעדות בארץ??!!!
גם למקומות יותר טובים אני לא הולכת, יש לזה שתי סיבות שאנשים נוהרים לשם : , ראשית שזה זול ! שנית: יש אנשים שאוהבים מראה כזה מוזנח (אני לא רוצה להגיד מלוכלך) ! , אחרת, אני לא מבינה איך אנשים בכלל נכנסים למקומות כאלה !
אני בכלל לא צדיקה של מסעדות, או לאכול בחוץ ! כי אני מבשלת יותר טוב מהם, חה חה חה!
 
אחרי 30 שנה במשטרה, מתרגלים לאסוף ראיות

כמובן שמהדברים טעמתי ולא יותר, וברגע שהחבר סיים, יצאנו.

לעיתים אני עושה משהו כדי לדעת עד הסוף מה בסדר ומה לא.

בכרתים הגעתי פעם לדיל למלון 3*.
אני מכיר המון מלונות כאלו נחמדים ונעימים מאוד. אבל המלון "מרילנה" היה פשוט זוועה אמיתית, החל מחדר האוכל שהאוכל בו היה זרוק על השולחנות בזילזול, הזיתים היו אפורים (!) לחדר בקומה שניה היה מעקה זמני מקרש, לדלת הכניסה היה מלמטה פער של כחמישה ס"מ, החדר עצמו היה קטן מאוד ועקום, במקלחת לא היו מים חמים והידית שבה מיתקן עם חורים לרחצה (ראש המקלחת), היה ללא החלק עם החורים. נציג החברה כמקובל במקרים כאלו שאם לא מזמינים אצלו טיולים, הוא נעלם ואי אפשר להשיג אותו. נשארנו במלון לאותו לילה וכך צברנו מידע עליו, למשל שאין חימום בחדרים והיה קר מאוד בחוץ, סרבו לספק לנו איזה תנור חשמלי לפחות.

למחרת כמובן שעזבנו את המלון אחרי שיידעתי את חברת הנסיעות שיעבירו את ההזמנה שלי למלון השני שאני בחרתי בו, אחרת אתבע אותם.

הסתבר לי שהאנשים שבאו איתנו באוטובוס רק ראו את חדר האוכל והחדרים, סרבו להישאר במלון וכשרצו לתבוע את החברה, הודיעו להם שהם לא יודעים על מה הם מדברים, בעוד שלי היו תמונות ומסמכים על כל מה שאני אומר, ואמנם הם כיסו את המלון השני וכולל פיצוי כספי על עוגמת הנפש שהיתה לנו.

ברור שמאז אני לא מאמין לאף הבטחה ולשום סוכן אלא בודק בעצמי. כמו שאני מגיע לסוכן בארץ עם דף תיכנון הטיסות מוכן, כך אני מזמין מהסוכן בכרתים את המלונות שאני רוצה, אלא אם יש מקום שאני מרשה לסוכן להציע לי, וגם אז אני בודק היטב את המלון.

אז נכון, שיש מקרים שאנשים אחרים מיד מסתלקים מהמקום, אבל אני דווקא נשאר כדי לבחון לעומק את האתר המסויים על מנת שיהיה לי מידע מדוייק ונכון, לרוב אם אני צריך להעבירו לאחרים.

הנה כבר היום בדקתי את מצב הטיסות לכרתים בסוף מאי (מחיר טוב: 67 יורו לכל כיוון דרך אתונה ועוד מיסים, סה"כ 227 יורו לטיסה הלוך ושוב דרך אתונה) ואני יודע שהמחיר הזה יחזיק עד פברואר-מרץ שאז אזמין את הטיסות לסוף מאי-יוני.
אני גם מקפיד על טיסות באמצע השבוע (טיסות סדירות) , והנה טיפ = כיוון שהמחירים הזולים ביותר הם בימי שלישי-רביעי, כך שאני טס ביום שלישי וחוזר כעבור שלושה שבועות ביום רביעי.
אנשים לא מקפידים על כך (למשל עוד טיפ= טיפשי לטוס ביום ראשון כשהכל סגור...) ואחר כך מתפלאים שהטיסות עולות להם כפול או יותר.
הימים שאפשר היה למצוא דיל של טיסה ומלון ב.ב. ב-140 דולר, כנראה נגמרו.

פעם היה אפשרי בתקופה שיש דילים לבצע רק טיסה.
היום החברות לא מסכימות מעל לתקופות הדילים (מכסימום שבוע) כיוון שאיש לא קונה טיסות ליותר מתקופת הדיל כי הם השתגעו והעלו את מחירי הטיסות ל-700 דולר לטיסה בלבד למי שחוזרים כעבור שלושה שבועות, אז מי מוכן לשלם מחיר כזה ?
 
למעלה