תודעת שירות

תודעת שירות

מאז ומתמיד היתה בארץ בעיה של תודעת שירות.
לת שירות למישהו זה לא לשרת אותו כמשרת, אלא לתת שירות כי זה מקצוע וזה תפקיד.
התחושה בארץ כאילו עושים לך טובה שנותנים לך שירות.

כשאתה חוזר מחו"ל ואתה רואה את ההבדל, אתה פשוט מקנא.
אף אחד שם לא נעלב מהעובדה שהוא צריך לת שירות למישהו, זה מקצועו וזה עיסוקו, ואם הלקוח מרוצה - העסק שלך או מקום העבודה שלך , הרויח.

ביום חמישי היתה לנו בעיה שהטלויזיה מידי פעם נכבית. בקשנו טכנאי, ואמרו לנו שהוא יבוא רק ביום ראשון אחר הצהריים.
זאת אומרת, ארבעה ימים שכל חצי שעה-שעה צריך להפעיל שוב את הטלויזיה. ואולי זו תקלה קלה ?
ביום ראשון הגיע טכנאי של הוט שמסתבר שהוא בכלל לא עובד בחברה אלא קבלן-משנה שלה, אמר שהתקלה היא בצורך להחליף שנאי שהתחמם ונשרף וזו תקלה ידועה.
בשירות לקוחות היו צריכים לבקש שניגע בשנאי ונראה אם הוא לוהט, זו הסיבה.
אבל לא, חיכינו ארבעה ימים מעצבנים עד שהגיע טכנאי שהיה אצלנו משהו כמו שתי דקות והלך, הכל בסדר.

היום בבוקר הבחנתי שאין לי אינטרנט, מתקשר ל-"הוט", מנסים לעשות כל מיני פעולות בטלפון כמעט שעה, ובסוף מודיעים לי שמדובר בתקלת רשת שתיקח כנראה 4 שעות.
חיכיתי חמש שעות. אין אינטרנט.

פניתי שוב לסיוע הטכני, שוב ביצעו איתי אותן פעולות (הפעולות באות לראות אם לא קרה איזה שינוי בהגדרות המחשב כתוצאה מהתקלה ברשת). ולא עזר שום דבר, אין אינטרנט.
הודיעה לי שהיא מזמינה טכנאי. מתי יגיע הטכנאי ? מחר בין השעות 1700-1900..... אני שואל למה זה צריך להיות ככה ? זה לא שירות שאהיה בלי אינטרנט יותר מ-24 שעות.
אין לה תשובה. שאלתי: אם הייתי מודיע שבעיקבות חוסר באינטרנט אני מפסיד מליון שקל בשעה, לא היה מגיע אלי טכנאי בטיסה? לא ענתה.

בקשתי שתודיע לבוסים שלה את מורת רוחי מחוסר השירות הזה, ושאני אמנם אדם רגוע בדרך כלל, אבל אני כועס מאוד שמנסים לחסוך בטכנאים על חשבון הלקוחות.
אם טכנאי יכול לבוא רק מחר בערב, סימן שחסר להם כ-300% טכנאים, וזה לא תקין ואני אחפש פתרונות אחרים.

בבוקר ניסיתי להפעיל את המחשב הנייד ולא עלה האינטרנט, גם לא באמצעות המודם של פלאפון שיש לי וללא הצלחה, אבל אחרי שדיברתי עם "הוט" בצהרים הממחשב הנייד כן עלה, משמע שהתקלה הכללית נגמרה.
מכאן ברור שהתקלה לא במודם ולא ברשת אלא בטיפול בתקלת שינוי בהגדרות המחשב.
כעת אני צריך לחכות לטכנאי עד מחר בערב בגלל פקודה שלוקחת 10 שניות לכתוב ? (ואני קצת מבין בעסק, עובדה שכתבתי לפי בקשתה פקודות ב-"דוס")

פניתי לבן שלי שעובד כתמיכה של בזק, הוא אמר שמדובר לפי מה שאני מתאר לו, בשינוי הגדרות. נכנסנו ל-"הפעלה", וכתבתי פקודות מסויימות "בדוס" (אני מהדור שידע לכתוב פקודות במערכת דוס), פקודות אחרות לגמרי מאלו של שתי הטכנאיות של "הוט" שאחת אמרה שהיא מהנדסת ולא מבינה למה זה לא עובד, ואמנם אחרי שתי הפקודות, קיבלתי מהמחשב ok , הפעלתי את המחשב מחדש והכל עולה בלי שום בעיות אחרי שתי דקות של תמיכה......

כעת צריך לחפש חברה שהשירות שלה הוא אמיתי, למרות שאני די סקפטי.....
 

יוליקה

Member
מנהל
מאיר, קשה לי להאמין שאתה נאיבי שכזה

אנחנו, כלומר אני ואתה ועוד כמה....שבויים בידי הוט בעיסקת הטריפל....
למרות שלי ניסו לעזור דרך הטלפון...ורק אחרי מספר ניסיונות תיאמו לי טכנאי...
גם אצלי וגם אצל אמא שלי...חבל על העצבים שלך...הם מחזיקים אותנו בגרוגרת....

נאיבי...התכוונתי שאם אתה מאיים עליהם בהפסד של מיליונים...שזה יזיז להם משהו
 
למעלה