בוקר טוב, הייתי במנחת מגידו

בוקר טוב, הייתי במנחת מגידו

לפני מספר שנים, וראיתי שם את הכלניות הצבעוניות. היו גם כלניות עם שני צבעים, מקסים. אבל המקום רחוק מביתי ואיני יכולה להגיע אליו בכוחות עצמי. חבל.
 
מכיון שאני "אלרגית" לפריחות - מאוד אוהבת,

כל שנה, כל השנה אני רודפת אחריהן... לכל עונה פרחים שלה.
 

יוליקה

Member
מנהל
בוקר טוב - הבטיחו סופה וגשמים

השמים כחולים והשמש זורחת ומאירה את הגלבוע. מה דעתכם על ההברקה החדשה של ביביהו.... http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4178732,00.html נקווה רק שעד 2014 יהיו מועמדים אחרים מאשר "ישראלי" שעלה ארצה ב2005
 
השמים כבר לא כחולים. יורד גשם.

כאן. ב2014 פרס יוכל לזכות בקדנציה שניה (הוא הושבע ב-15.7.2007)... אם ירצה. פרס ירצה...
 
כאן סוער מאוד. ובאשר לפישר -

אני בטוחה שהוא לא ייבחר. הוא חי כאן רק כ-7 שנים, לא מכיר בכלל את תרבותה של המדינה הזאת. לא הייתי רוצה גם שריבלין יהיה - לא סובלת אותו. אבל בטוחה שאפשר יהיה למצוא מישהו מתאים, למרות שיהיה קשה מאוד להיכנס לנעליים של פרס.
 

יוליקה

Member
מנהל
המבול גם הגיע לפה יחד עם ברקים ורעמים

השדות של עמק יזרעאל מקבלים המון מים... מקווה שגם הכינרת מקבלת את המנה הנחוצה. לגבי הנשיאים - אני מאד מקווה שב-2014 ביבי כבר לא יהיה רוה"מ ואז כבר מישהו אחר יחליט....
 

עמיקם10

New member
ביבי יהיה הרבה שנים כי..

הוא בונה את עצמו כמנהיג. כעת עם הנסיון שלו והבוקר קראתי שהוא מציע לסטנלי פישר להיות הנשיא הבא..ועם הריב בקדימה- ובכלל. אם לא תהיה איזה קטסארופה..כי חוץ משריפת הכרמל שקרתה בזמנו וכולם יורדים על אלי ישי..ואין לו שום משפט..ןהןא מעלים את אשתו..שרק עשתה לו פדיחות. והתקשורת מפרגנת לו- גם מפחד..אז ב-2018..הוא עוד ימשיך [כמו בן גוריון.] אגב שמיר היה ראש הממשלה הכי הרבה זמן. נ.ב. נכון שנצמדתי לנושא.?
 

עמיקם10

New member
ביבי ינסה לשמור על סטנלי פישר קרוב

שלא יברח לו.. פישר לא נכשל למרות שבעולם נמשך במשבר כבר 4 שנים. לגבי התאמתו לתפקיד..? לא חשבתי על זה. ולאחר הפאדיחה האחרונה- כל אחד יכול.
 

יוליקה

Member
מנהל
אין גבול לדמיון במבחנים

איך מנצלים את האיי-פון במבחנים
 

הדסהש1

New member
גם סטנלי פישר ורובי ריבלין ראויים לתפקיד

אבל יש עוד שנתיים לסיום הקדנציה השניה של פרס .מה ממהרים .?
 

יוליקה

Member
מנהל
הדסה לדעתי נשיא צריך להיות מי שגדל מתוך העם

בן גוריון הציע בזמנו לאלברט איינשטיין להיות נשיא המדינה - הוא סרב!! רובי ראובן ריבלין נולד בירושלים ב-1939 למזרחן פרופסור יוסף יואל ריבלין, נצר למשפחת ריבלין, שעלתה לירושלים בעליית תלמידי הגר"א. צבר שגדל בירושלים, שרת בצה"ל בדרגת רס"ן, בוגר אוניברסיטת העברית בירושלים. הוא צמח מתוך העם, נושם וחי את ההוויה הישראלית. סטנלי פישר עלה לישראל רק ב-2005 וגם זאת רק בגלל שהתמנה לנגיד בנק ישראל. פישר נולד ברודזיה הצפונית (כיום זמביה). ב-1 במאי 2005 מונה פישר לנגיד בנק ישראל. הוא עלה באותה עת לישראל וקיבל אזרחות ישראלית מתוקף חוק השבות. עכשיו תחשבי שוב מי מתאים יותר?
 

הדסהש1

New member
את צודקת בכל אבל אנחנו יודעים שהכל פוליטיקה

ראי מקרה קצב.רבלין הוא ראוי מאוד אבל ביבי אנני יודעת מדוע הציע את פישר?
 

אפי 7

New member
בוקר טוב וממטרי - ולמרות הממטרים

אחותי ואני הולכות (יותר נכון נוסעות) לסינימה סיטי קודם כל ארוחה ולאחר מכן לסרט "היורשים" שהביקורות עליו טובות. כשאחזור אספר. יום נעים אפי
 
אני חושבת שפרס צריך להמשיך,

הוא נשיא מצויין , יש לו קשרים בכל העולם ואוהבים אותו בעולם, רק אצלינו שמים לו רגליים , אני חושבת שעדיין לא צריכים להחליף אותו, למרות שלריבלין מתאים גם מגיע לו, אבל ריבלין עדיין צעיר, שיחכה לעוד קדנציה של פרס. הרי יש עוד שנתיים זמן, !!!!!! מה יודעים מה יהיה בעוד שנתיים, לאן הם ממהרים?!
 
לאה, גם אני חושבת שפרס נשיא ייצוגי וטוב.

השאלה אם יש לו "אנרגיות" לעוד קדנציה הוא יליד 1923...
 

emmy5

New member
שבוע טוב ,הנה בדיחה,

FW: העתיד של בן הרב - בדיחה [ערוך] שולח: Chaim <[email protected]>[הצג כל ההודעות] תאריך: יום ראשון, 22 בינואר ב- 12:31 From [email protected] Sun Jan 22 12:31:23 2012 Received: from fmail17.walla.co.il (fmail17.walla.com [192.118.69.17]) by rmail77.walla.co.il (8.14.3/8.13.5) with ESMTP id q0MAVNK6003187; Sun, 22 Jan 2012 12:31:23 +0200 Received: from mxout4.netvision.net.il (mxout4.netvision.net.il [194.90.9.27]) by fmail17.walla.co.il with ESMTP id q0MAVI3i003664-q0MAVI3m003664; Sun, 22 Jan 2012 12:31:22 +0200 MIME-version: 1.0 Content-type: multipart/alternative; העתק: אדית ראובני <[email protected]> , אורית מנור <[email protected]> , איריס רהב <[email protected]> , אמי <[email protected]> , ברק יוחנן <[email protected]> , בתשבע מילמן <[email protected]> , גאיה בלכמן <[email protected]> , דרורי אליעזר <[email protected]> , זאב בן ארי <[email protected]> , זהבה סולומון <[email protected]> , חיה ללוש <[email protected]> , חנה מאייר <[email protected]> , ינאי עמנואל <[email protected]> , ליטמן טוני <[email protected]> , מיכאל ברק 4x4KF <[email protected]> , נורית מלאכי <[email protected]> , נחמה שלום <[email protected]> , עמי כוכבי <[email protected]> , תמירה אוסטרו <[email protected]> , spam:0 ימין שמאל לא נמצאו וירוסים חזרה להודעהשולח: תאריך: spam:0 From: אריאלה כפיר [mailto:p[email protected]] Sent: Saturday, January 14, 2012 8:41 AM To: Undisclosed-Recipient:; Subject: Fw: העתיד של בן הרב - בדיחה נושא: העתיד של בן הרב - בדיחה ========================== לרב אחד היה בן בגיל-העשרה, תלמיד תיכון, והרב חשב שהגיע הזמן שבנו יתחיל לחשוב על מקצוע בחיים. כמו צעירים רבים, הבן לא גילה עניין מיוחד בנושא. יום אחד, כשהבן היה בבית- הספר, החליט אביו לבצע ניסוי. הוא נכנס לחדרו של הבן והניח ארבעה חפצים על שולחן-הכתיבה שלו: - תנ"ך - מטבע של דולר מוכסף - בקבוק ויסקי - חוברת של "פלייבוי" "אסתתר מאחורי הדלת", חשב הרב לעצמו, "וכשהוא יחזור מבית-הספר אחר-הצהרים, אראה באיזה חפץ הוא יבחר. אם זה יהיה התנ"ך - הוא יהיה רב כמוני ואיזו ברכה גדולה זו תהיה! אם הוא יבחר בדולר - הוא יהיה איש-עסקים וגם זה יהיה בסדר מבחינתי. אבל אם הוא ייקח את הבקבוק - הוא יהיה שתיין חסר תועלת, ואלוקים, איזו בושה זו תהיה! ואם הגרוע מכל יקרה והוא יבחר ב"פלייבוי" - הוא ודאי יהיה איזה כלומניק רודף שמלות". הרב חיכה בחרדה מעבר לדלת עד ששמע את בנו נכנס הביתה ופוסע לכיוון חדרו. הנער השליך את ספריו על המיטה ועמד לעזוב את החדר, כשלפתע הבחין בארבעת החפצים על שולחנו. הוא בחן אותם בסקרנות. לבסוף שם את התנ"ך מתחת לבית השחי, נטל את הדולר והניח אותו בכיסו, ותוך שהוא לוגם לגימה הגונה מן הבקבוק, התענג על תמונת נערת החודש של "פלייבוי". "ירחם השם", הזדעזע הרב, "הילד הזה הולך להיות חבר-כנסת של ש"ס"
 

מנורה

New member
יום טוב שבוע נעים

איז גשם צלעפות וקור מזמן לא נראה בארצנו חורף אמיתי עכשיו חזרתי מפגישה עם חברה לא היה פשוט לנסוע אבל עשיתי סזאת כמו גדולה אצלנו תמיד ממהרים למנות ולהדיח מקוה שפרס יהיה איתנו עוד שנים רבות ויוכל להמשיך בקדנציה ואם יחליט לפרוש בטוחה שימצא האדם המתאים גם אם סנלי פישר מתאים הוא אכן לא חי כאן על מנת ליצג את המדינה כנשיא לריבלין אכן יש שורשים כאן רק שהוא לא יכול להמנע מפוליטקה מה שדרוש מנשיא חמין לחום קר
 

י מ י ת 2

New member
גם אצלנו גשם שוטף. עכשיו קצת הפוגה

בצהרים נרטבתי כהוגן. היום זה יום שעת הסיפור שלי אבל שלא כרגיל אני הלכתי לגנים לספר סיפורים במקום שהילדים יבואו לספריה לשמוע סיפור וגם לדפדף בספרים מה שהם כל כך אוהבים. ובין לבין נרטבתי כהוגן. לא נורא אני לא מסוכר. ובערב צפויה לי פגישה עם הסופר מאיר שלו במסגרת המכללה שלנו. מקוה שיהיה מענין.
 

אפי 7

New member
חזרתי זה עתה מהסרט "היורשים"

סרט חדש והיו הרבה אנשים באולם. הסרט מאוד רגשי מעורר בכל אחד רגש מתוך חייו הוא. "היורשים" סובל מפגמים ומשחק בעייתי של ג'ורג' קלוני, אבל מצליח לרגש בזכות התובנה שלא צריך לחכות למוות כדי להתחיל לחיות ג'ורג' קלוני שתמיד משחק בסרטים בהם הוא הכוכב הקשוח פתאום בסרט זה הוא נהפך לרככוכי מה שקצת קשה לקבל אך הוא שיחק מצוין וכנראה יקבל אוסקר מאחר ומדברים שהוא יהיה מועמד. בכל מקרה, אני נהניתי. ערב נעים אפי
 

יוליקה

Member
מנהל
אפי, ג'ורג' קלוני לא משחק תמיד קשוחים

יש סרט ניפלא של האחים כהן שניקרא אחי, איפה אתה הוא משחק שם אסיר נמלט שמחפש איך לחזור לאשתו אם בנותיו שגרשה אותו סרט מדהים ביופיו ... הציצי בקישור http://he.wikipedia.org/wiki/אחי,_איפה_אתה?
 
למעלה