שבוע טוב -ראיתי את המצגת -מהמם והתמונות

הדסהש1

New member
שבוע טוב -ראיתי את המצגת -מהמם והתמונות

בפייסבוק משהו לא יאמן .נאמר שהכנרת עלתה ב 11 ס"מ שתמשיך כך
 
בוקר טוב, הייתי בסוף שבוע בכפר בלום עם מוסיקה

רוסית בתוספת גשם שוטף ושלג שלג שלג.... אכניס אחר כך תמונות מנווה אטי"ב. היה קר מאוד אבל תוך המלון כמובן חיממו בלי סוף, אפילו יותר מדי. שמענו את גיל שוחט עם בוריס גיללטבורג, שזכה בפרס שני בתחרות רובינשטיין; שמענו את ליאור יייני ומיכל טל עם בתה בשירים מתוך "הלוך הלכה החבריה" ו"השטן ואשת האיכר", המון המון נוסטלגיה, והכל שירים ישראליים עם נעימה רוסית. תענוג צרוף. ושמענו את בוריס פטשקה והלהקה הקטנה שלו, אומן ג'ז מדהים שמבצע המון פעלולים עם הפסנתר, ומבדר להפליא. וכפי שכתבתי - טיול למפל הטחנה, לנחל בצר, לחצבני - שלושה נחלים שהפכו לנהרות והם שוצפים וקוצפים, והשלג בחרמון. חוויה של חורף.
 
בקר טוב בקר אור, איזה יופי!

לראות ולשמוע את המים השוצפים, את השלג בין עצים ובין סלעים גם עליהם, והמוסיקה... שמחה שנהניתן יוליקה ויהודיתעדנה.
 

ora11

New member
בוקר טוב קר ובהיר יהודית ויוליקה

שמחה שנהנתן איזה יופי של מוזיקה גם רעש המים בנחלים וגם הלוך הלכה החברייה מקסים. יהודית כתבתי לך שתפגשי שלג והנה זה היה. גם הנכדים שלי היו אתמול בגולן ראו שלג שיחקו וקפאו מהקור . חוויה. שבוע טוב חברים .
 

אפי 7

New member
בוקר טוב לשבוע קסום


זהו לא מנקה יותר את הבית לבד כל ניקיון - עצב נתפס ומשבית שמחות לכמה ימים
חברות - החוויה שעברתן בכפר בלום הועברו התחושות כי נהניתן מאוד ולוואי ותמיד תחוו רק עונג והנאה. יום נעים עם שמש מחייכת אפי
 
אצלי זה היום של נקיון, !! אפי

עצב יכול להתפס מכל תנועה לא נכונה , או מהתקררות ולא מעשית נקיון. עבודות בית לא גורם לתפיסת עצב !!! תחממי עם כרית ששמים לחימום במיקרו גל, ותוך יום או יומיים ותהיי שוב כמו דג במים !!!!! שמחתי לקרוא שאתן נהניתן וחזרתם הביתה בשלום !!! בוואלה יש סרטון על האניה המפוארת שטבעה, איזה פאר של האניה, לי זה עושה צמרמורת, כי היתה בסרט הזה ולעולם לא ניתן לשכוח !!
 
חגגנו לבתי הצעירה ,אתמול בערב

יום הולדת משפחתי, אכלנו במסעדה החדשה של פיש הם היו קודם ליד שפת הים, אבל עברו למקום מאוד יפה , גם התפריט שלהם שונה ליותר גורמה, יותר טעים מטעים והאוכל לא כבד על הקיבה !!! איך מחשיבים מסעדה טובה , מסעדה שרוצים לחזור אליה עוד פעם, בחודש בא יש לבעלי יום הולדת, ונחגוג לו אותה במסעדה של פיש !!!
 

מנורה

New member
יום נעים שבוע טוב


יופי של סרטון העלת לפיסבוק יוליקה אפשר להתרשם איזה מזג אוויר סוער היה מוסיקה יפה יופי שנהנתם לאה שמחה שנהנתם יום חמים|פרל|
 

יוליקה

Member
מנהל
צהריים טובים לכולכם

אכן היה לנו סוף שבוע ניפלא - הכרתי במהלכו איזה חברה ניפלאה יש לי!! נדיר שמכירים מישהו שחושב כמוך, אוהב תענוגות כמוך, אוהב את אותו האוכל כמעט... אני אוהבת ברוקולי ויהודית לא...חוץ ממנו הכל היה זהה!! אוהבת את אותה המוסיקה... בספרים אננחנו קצת שונות...אני אוהבת סופרים ישראלים יותר!! תודה שנהניתם מהסרטון...חבל שלא צילמתי גם את מיכל טל וליאור ייני.... ויש עוד משהו מקסים שהיה בכפר בלום...בפתח הכניסה לחדר האוכל בארוחת ערב עמדו דייל ודיילת בתלבושות ססגוניות עתיקות שהזכיר את התלבושות לפני המהפכה ...
 

הדסהש1

New member
יוליקה אני מזדהה איתך.אני נוסעת איתה לטיולים

והיא חברה נפלאה.
 

ר ב י ד

New member
בטוחה שפגשת חברה נפלאה, נשאלה השאלה

אם לא אוהבים את אותו האוכל ואם אוהבים מוסיקה אחרת האם אי אפשר להיות חברות טובות? יש המון דברים שעושים את החברות לחברות וידידות אמיצה וטובה. חברות טובה נמדדת לאורך זמן ולא לגיחה חד פעמית של סופשבוע. חלילה אני לא מבטלת אף אחת מכם, רק אמרתי את מה שחשבתי.
 

יוליקה

Member
מנהל
אתם פיספסתם את הפואנטה

אני ויהודית מכירות אחת את השניה כבר כ-6 שנים!! אנחנו מדברות בטלפון, במסרים, בפורומים חולקות דעות זהות בנושאים שונים כבר 6 שנים!! נפגשנו כבר כמה פעמים...אבל זו פעם ראשונה שחלקנו חדר שינה משותף!!! אכלנו 8 ארוחות יחד, בילינו בהופעות יצאנו לטיול... ובדרך....גילינו כמה אנחנו דומות בטעמנו הן באוכל והן בנושאים אחרים - רביד - אם זה לא ניקרא חברות... אז אינני יודעת לאיזה סוג חברות את מתכוונת - אנחנו מרגישות שאנחנו משלימות זה את זו - ובזה די לנו!!
 
יוליקה, מסכימה בהחלט! באמת גילינו

שבדברים רבים הטעם שלנו דומה, ואם היו דעותינו חלוקות - אז היו! אז מה? הסתדרנו יופי.... זו היתה מעין טבילת אש לטיולים הבאים....העיקר שיבואו....
 

יוליקה

Member
מנהל
ועוד משהו...

יש לי חברה מגיל הגן...אנחנו חברות שנים רבות מאד... היא גרה בפולג בנתניה ואני בגלבוע...אמא שלה חברה טובה של אמא שלי...אנחנו מדברות בטלפון ונפגשות אולי פעם בשנה... לכל אחת מאיתנו "יש את החבילה שלה" תשאלי אותי איזה מוסיקה היא אוהבת? איזה ספרים היא קוראת? איזה אוכל היא אוהבת , מה היא חושבת על המצב הפוליטי? אין לי מושג!! אבל אנחנו אוהבות אחת את השניה אהבת נפש וכל שיחת טלפון מעשירה אותנו... כמות השנים לחברות אינה קובעת את הקשר האישי לחברות - אני שמחה מאד שהכרתי את יהודית!!
 

אפי 7

New member
ולי יש גיסה שאנחנו חברות טובות

ויש לנו טעם שונה הן בעיצוב, הן במהות החיים והן בכלל אך אנחנו נפגשות הרבה ומבלות יחד - וכשיוצאות לקניונים תמיד אנו צוחקות לעצמנו איך הטעם שלנו שונה ומכבדות אחת את טעמה של השנייה. חברות מורכבת מהמון בחינות וברור שכל אדם עם אופיו ותכונותיו וטעמו ו...... הבסיס הוא אם האדם הוא נחמד, נעים להיות בחברתו, ושאר הדברים מסתדרים. יום נעים אפי
 

אפי 7

New member
ודוגמא קטנה - גיסתי שיפצה את חדר האמבטיה

שלה - והצבע השולט אפור - אגב צבע שלא בנמצא בטבלת הצבעים שאני אוהבת. חברתה ביקרה אצלה ואמרה לה ממש בפנים - איזה טעם זקן יש לך - גיסתי מאוד התעצבנה עליה איך היא מעזה לומר דברים כאלה. ואני, למרות שאינו אוהבת את הצבע האפור, נסעתי עימה לתל-אביב לבחור וילון לאמבטיה - ולבסוף היא בחרה וילון שאני הצעתי לה - בצבע אפור בהיר - מאוד יפה. אולי ישנו ביטוי כזה - טעמו של אדם כבודו.
 
גמני, גמני!!! אני חושבת שכבר

בשיחות ובמיילים ידעתי שאנחנו דומות זו לזו במובנים רבים. והשהות יחדיו בסוף השבוע רק חיזקה דעתי זו. וחוץ מזה כל אחת עשתה מה שהיא רצתה. אני קראתי, יוליקה שוטטה באינטרנט, וכמו שאומרים - לכל אחת היתה המרחב שלה. והרי זה עיקר העניין.
 
למה אמרתי שאני בדיעה של רביד !

כי חברים ניתן להכיר לפי 3 דברים , כיסו, כוסו וכעסו !!! אבל יפה שמוצאים חברות שנהנים להיות ביחד !!!
 

יוליקה

Member
מנהל
לאה, גם איתך מסכימה

כיסו = שתינו לא מלאייניות כוסו = שתינו שתינו מעט מאד יין בארוחת ערב כעסו = שתינו כועסות על אותם דברים בחברה הישראלי......
 
למעלה