בוקר אור לכולנו.יוליקה בחופשה קצרה

הדסהש1

New member
בוקר אור לכולנו.יוליקה בחופשה קצרה


בכפר בלם עם יהודית -יש לומר שהציעו לי להצטרף אבל המחיר היה גבוה עבורי.אני מאוד חובבת מוסיקה .ושם זה על המוסיקה הרוסית.נשמע חוויות שיחזרו.אני מעדיפה לטייל טיול של יום אחד.בזה אני עוד יכולה לעמוד .וגם לעזוב את בעלי עם 6 חתולינו זה לא במקום(הוא לא חש כבר בטוב זמן רב)ונמצא בטיפול רפואי.שיהיה יום נהדר לכולם.אנו ביביסיטר לעפרי היום.
 

מנורה

New member
בוקר טוב סוף שבוע נעים


הדסה שבעלך ירגיש טוב ותעשי מה שטוב לך כל הכבוד על הטיפול בחתולידה
 
בקר טוב בקר אור, הדסה בריאות לבעלך

ושמחה מהחתוליאדה... ביום שלישי יתקיים בכפר מגוריי ארוע חגיגי במלאת 20 שנה ל"מבצע שלמה" - עליית עולי אתיופיה ארצה. אני מתכוונת ללכת, הליכה להפגנת הזדהות עם העדה בעקבות הפרסומים המקוממים על אפלייתם... ובסופשבוע זה ארוע חגיגי בביתינו... כולל אירוח של הפלג הדתי, זה ה"צפוני" (זוג הורים +4) שיתארח לשבת. נשמור שבת. אני אוהבת את האירוח הזה למרות מגבלותיו. שבת שלום
 

הדסהש1

New member
אור תהני בקרב פלג הדתי שלכם

שתהיה לכם שבת נהדרת למרות הגשם והקור. וביום שלישי אני מקווה שהרבה יכבדו את האתיופים בהפגנתם.אם וכאשר תהיה במרכז אלך ברצון.
 
הדסה, אני סיפרתי על ארוע העומד להתקיים בכפר

מגורי ביום שלישי. לא הפגנה, לא מחאה - ארוע לכבודם שאני מוצאת לנכון להשתתף בו כאות הזדהות עם אפלייתם, עם אמירתה של סופר לנדוור,שרת הקליטה שהאתיופים צריכים להגיד תודה על מה שהם קיבלו... דברים מקוממים. זו דרכי שלי להביה הזדהות ולמחות.
 

הדסהש1

New member
גם אני הגבתי לנוכח ההגבה של שרת הקליטה

שהיתה מתנשאת ולא במקום.חשבתי שזאת התאספות שלם הזדהות עם האתיופים
 
צהריים טובים לכולם ! הייתי היום

בבריכה, זאת השנה הראשונה שאני לא שוחה בגלל הקור שבזמן האחרון לא עושה לי טוב, למרות שהמים מחוממים ל-29 מעלות. אבל עשיתי תאיצ'י, למרות שעושים את התרגילים מאוד לאט, היה לי חם והורדתי את בסוודר, אח"כ ישבתי שם לקרוא ספר , היה נעים, יש חימום חזק שם ! השנה באמת חורף ברצינות, קר מאוד , לובשת בגדי חורף ששנים לא לבשתי אותם , כי כמעט ולא היה חורף ולא היה כל כך קר !!
 

ora11

New member
שבת שלום ומבורך
גשמי ברכה

וקור עז אצלינו בהרי יהודה. מחר מתארחים אצלינו חברים לארוחת צהריים. למרות הקור הלב והבית חמים. אור תהני מהמשפחה.
 

ר ב י ד

New member
שבת שלום ומבורך. אתם יודעים

שבראשון לציון יש פעם בחודש שבתרבות וזה בחינום. היום יש בשעה 11.00 מי שרוצא מוזמן.
 

ר ב י ד

New member
במחסו 1 בנמל יפו יש היום בשעה 17.30

מופע עם שלומית אהבון וקונצרט, גם זה בחינם.
 

אפי 7

New member
בוקר מבורך בממטרי ברכה


נכון, הקור עז, אך המחשבה על המים הרבים השוטפים את המדינה - מחמם את הלב. בקשר לאתיופים, הגישה השלילית אליהם, כרגע אולי אין הרבה מה לעשות, זה מזכיר לי את הגישה בזמנו לתימנים, לעיראקים, למרוקאים שעלו ארצה וחשו אותם רגשות כמו האתיופים היום. הצעירים שגדלים היום במדינה, מתחנכים בה, יגדלו ויהיו אזרחים שווי זכויות רגשיים כמו כל אחד אחר, רק אם יפסיקו להיאחז בדגל העדתי ויזרמו עם שאר האוכלוסייה לפלגיה. יום נעים אפי
 
למרות הקור , היה היום נעים, ומים חמים

בבריכה, כמובן ששחיתי ואח"כ לז'קוזי !!! התממתי על הכיפק, הכל מחומם שם, נפלא, שוה כל פרוטה שמשלמים !!!
 
למעלה