בוקר טוב, אתמול ביליתי את זמני

בוקר טוב, אתמול ביליתי את זמני

בלימוד המצלמה. בקיצור - היא באמת עושה הכל חוץ מלהכין קפה וזה באמת מינוס רציני מאוד.... יש לי הזדמנות בקרוב לבדוק אותה ואז אעמיק בפונקציות שלה.
 
באשר ללפיד - טמנו לו פח

כשהודיעו שידונו על תקופת צינון של עיתונאים. טמטום במיטבו. אם שריד היה מחליט לחזור - גם הוא היה צריך צינון? בכל מקרה - מקווה שיחזיק מעמד ויסחף את הקהל. אולי סוף סוף תהיה מפלגה אחת הגיונית ושפויה?
 

הדסהש1

New member
אתמול צפו לו 15 מנדטים היום כבר 7

יש עוד זמן לבחירות.העיקר שכולם מפחדים מהמהלך.
 
בקר טוב לכולם! יאיר לפיד הוא

לא פוליטיקאי, והוא יצטרך לידו אנשי מקצוע טובים אבל לא מוכרים, ויש לנו, לא מהידוענים אלא אנשי רוח , מלומדים , אם הוא ילך אליהם הוא יכול להקים מפלגה טובה ! אבל עם הוא יחזר אחרי הוותיקים, אני לא יודעת אם הוא יצליח. צריכים להכניס למפלגות רוחות צעירים מלומדים ולא מי שיודע יותר טוב לדבר , זה לא פשוט !!!!
 

י מ י ת 2

New member
יאיר לפיד עדיין לא הציג שום מצע

עדיין לא אמר במה הוא תומך ובמה לא, אני לא מצביעה בעבור שם בלבד. צריך שתהיה לו מדיניות מה שנקרא אידאולוגיה. בכל מקרה אני לא מחליפה כל שני וחמישי את ההצבעה שלי, אבל אני מברכת על כל אדם ראוי המצטרף לפוליטיקה כי יש אצלנו יותר מדי אנשים שמי שמע עליהם? לכן אני חושבת שהוא דוקא כן צריך לבנות כוורת המכילה אנשים שהם מחד אנשי רעיון ומאידך אנשי ביצוע עם קבלות. כי בפוליטיקה צריך לעבוד ופעמים רבות גם ללכלך את הידיים. כי למשל, ציפי לבני מציגה את עצמה כגברת קלין, זה יפה ומשובב נפש, אבל לאן היא הגיעה עם זה? מוטב אם היה מצטרף למפלגה קיימת וכך באמת יכול היה לשנות את המפה הפוליטית. אם יקים מפלגה חדשה (מה שהוא כנראה יעשה) הוא רק יפצל יותר את גוש השמאל מרכז וכמעט לא יגרע קולות מהדתיים ומהימין. אז מה עשינו בזה? יום טוב.
 

יוליקה

Member
מנהל
ימית, את עמדותיו בכל נושא שהוא

יאיר הביע בעשרות ואולי מאות מאמרים מידי יום ששי. יאיר עשוי לקחת קולות רבים ממצביעי קדימה והעבודה - וכן גם מהליכוד שהזיגזוג של ביבי נמאס עליהם.... ועוד דבר יאיר לפיד גדל בבית ליברלי עם דעות ימניות מרכז - מי שמשייך אותו לשמאל איני מכיר אותו.
 

יוליקה

Member
מנהל
לאה, יאיר עדיין לא פוליטיקאי

אבל היה לו את המורה הכי טוב בבית!! אני לא חושבת שהוא צריך לחזור על הטעות של אביו שלקח איתו ברשימה אולי אנשים טובים אבל רובם היו אנונימיים! עליו לקחת דוגמא דווקא מד"ש מ-1977 שהיתה רשימה של אנשי ציבור מוכרים http://www.idi.org.il/elections_and...מועמדים 9/כנסת 9- התנועה הדמוקרטית לשינוי.pdf שחבל שהתמוססו על רקע של ויכוחים על כבוד למעשה זה גם מש שפרק את שינוי - כשרון לונטל שהיה במקום ה-21 קרא תיגר על מנהיגותו של לפיד... ופריצקי ניסה להכשיל את פורז... אני מקווה שיאיר ילמד מהלקח וירכיב רשימה מכובדת ומוכרת!!
 
יוליקה, זה שאמרתי, חשוב עם

מי הוא יקים את המפלגה, הוא אדם חכם, נראה מי יצטרף אליו, !
 

י מ י ת 2

New member
שמעתי הבקר את פרופ' אבינרי

אומר שלדעתו הוא לא היה צריך לקפוץ כל כך מהר כי אין לו נסיון בניהול, אין לו נסיון בפוליטיקה וכבר מיד להקים מפלגה, זה מתכון כמעט בטוח לכשלון. אני דוקא מקוה שיצליח, העיקר להחליף את הממשלה הגרועה שיש לנו, אבל הרבה מוקשים בדרכו וחלקם מוקשים שהוא עצמו זרה בחוסר נסיונו. נקוה לטוב
 

עמיקם10

New member
הממשלה לא עושה-לדוגמא.עובדי הקבלן

מי שהוא יכול לחיות מהמשכורת שלהם.אז משלימים אותו מהשלמת הכנסה. וכך כולם מבסוטים. מה הם עושים - מעלים לעצמם את המשכורת..
 
למעלה