שבוע טוב לכולם טיילתי אתמול במדבר יהודה

הדסהש1

New member
שבוע טוב לכולם טיילתי אתמול במדבר יהודה

עם כל המגבלות ההליכה שלי ,הגעתי לרב המקומות אמנם זה לא היה למיטיבי לכת ,כולם אנשים מבוגרים.הנוף המדברי מקסים עם שלל הצבעים.המנזרים והמוזאון השומרוני הטוב עם מגוון הפסיספים .לא רואים כל יום.מחכה כבר לטיול הבא ל"חבל הבשור" בעוד שבועיים.כך אטני מקיפה את הארץ.מצפון לדרום
 

יוליקה

Member
מנהל
בוקר טוב - כל הכבוד לך הדסה

יופי שאת מטיילת!! לא הייתי מאמינה שאני אתמוך בליברמן!! אבל צודק יותר ממה שהוא דורש - חינוך חינם מגיל 3 רק ליוצאי צבא! הבעיה שהוא דורש עקרונות בכל פעם - אבל נסוג מהם! ביבי זקוק לחרדים יותר מאשר לליברמן ולכן לא יתן לו . מעניין אם בעניין מתן וילנאי כשגריר ישראל בסין - הוא כן יעתר לו....
 
מעניין. גם אני מצאתי את עצמי תומכת לראשונה

בעמדת ליברמן. שוויון זכויות תמורת שוויון חובות...
 

אריאלז

New member
נראה שלא חשבת כל כך עד הסוף

על פניו מאד קל להנהן לעמדתו של הליברמן, אבל עזבי בצד את המגזר הערבי והחרדי, מלבדם יש נכים שלא יכלו לשרת בצבא, והצבא במודע ויתר על שרותם גם כהציעו את עצמם. מה יהיה על זכויותיהם למשל? הצעותיו הן הגיזענות במיטבה.
 
לא ירדתי לפרטים. דיברתי על עיקרון.

לאלו המוכנים לשרת אך נדחו ע"י הצבא מסיבות שונות זכויות כאילו מלאו חובתם... ייתכן, ומתקבל על הדעת כי המניע של ליברמן גזעני אך העיקרון שוויון זכויות תמורת שוויון חובות מתאים לדעתי, דעת שמאלנית "יפת נפש"...
 

יוליקה

Member
מנהל
למה לחפש את היוצאים מן הכלל

מי שמשוחרר מהצבא מטעמי בריאות מצוייד באישור מתאים לביטוח לאומי. הכוונה כמובן למי שמשתמט מהצבא מסיבות דת, מצפון נישואין וכד' ניראה לך למשל שבר רפאלי שנישאה רק כדי לא לשרת בצבא - תהיה זכאית למימון גן ילדים מגיל 3???? הדרוזים משרתים בצבא, הבדואים משרתים בצבא - ערבי שרואה את עצמו כפלשתינאי ולכן מסיבות מצפוניות לא משרת בצבא - לא צריך להיות זכאי להטבות שהשלטון הדמוקרטי במדינה נותן... קל וחומר לחרדים שגם לא עובדים בניגוד לערבים.... לכן, ביבי טועה בגדול שהוא דוחה את הצעת ליברמן!!!
 
אל תחשבו שאין לזה סיבה, שלא כותבים

ברור את המחירים, לא כל האנשים בודקים מחירים, וגם לא ליד הקופה, אבל מי שבודק וקורא 5.99 למאה גרם, מבין היטב מה המחיר. אולי התותים יפים אבל ממש לא טעימים כמו שתות צריך להיות בעונה, הם לא מתוקים והמחיר בהתאם לעונה ועכשיו חורף !!! ומי שרוצה לאכול תותים בחורף, חייב לשלם את את המחיר. אני לא אוהבת תותים בכלל , הם לא מתוקים ולא קונה.
 

יוליקה

Member
מנהל
לגבי התותים

כבר שנים שהתותים בארץ גדלים בהנדסה גנטית כדי שיהיו להם חיי מדף ארוכים... בהנדסה הגנטית איבדו את הטעם בדרך ונישאר....רק הצבע. בכל זאת, כשמוכרים תותים בצידי דרכים הם יפים יותר ויש להם טעם טוב יותר!
 

הדסהש1

New member
יאיר לפיד הודיע על פרישה כדי להקים מפלגה

חדשה לבחירות הבאות.
 

יוליקה

Member
מנהל
מברכת על הצעד - יחד עם חששות כבדים מאד

לפחות הוא פותר לי את הבעיה למי להצביע - הרי זה ברור! אבל הבחירות עוד רחוקות ועד אז יהיו עוד המון תהפוכות בתחום הפוליטי בארץ.
 
יכול להיות שאצביע עבורו אבל צריך לחכות

ולראות מי שותף לרשימה, מצע המפלגה. אז בינתיים אני ממשיכה לשבת על הגדר ולתהות....
 

יוליקה

Member
מנהל
אור , צודקת לחלוטין

זאת בדיוק הסיבה בגללה לא הצבעתי לקדימה בבחירות הקודמות ולא לעבודה ולא לליכוד - בגלל רשימת הלא יוצלחים שברשימה שלהם... יאיר רק הכריז על כוונתו, אם יצטרפו אליו כל מיני אופורטוניסטים - לא אצביע. יכול מאד להיות שכל מיני ח"כים מכהנים כרגע ינטשו את מפלגת האם שלהם וינסו לקפוץ על העגלה הדוהרת - שוב זה תלוי מי....!!
 
במגה עלו 60 ש"ל לקילו


אצל הירקן 30 ש"ח לקילו
 

יוליקה

Member
מנהל
ק"ג תותים זה כמות ענקית...

בסלסלה יש כ-400 ג"ר.... אגב, למה את זקוקה להסתתר מאחורי כינוי....
 

עמיקם10

New member
מי שרוצה לבדוק מחירים צריך לדעת חשבון.

לגבי המחירים בסופר-צריך לנצל מבצעים. ולקנות להרבה זמן. אתמול קניתי נייר טואלט לחצי שנה..'לילי קלסיק שניים בששים'[סליחה.על הפירוט-ושזה -39 ליחידה. .מה שמראה שהמחירים באמת גבוהים.זה אומר שמה שיש לו חיי מדף ארוכים יש לקנות לתקופה ארוכה. היתה כתבה על המחירים בערד..שכבר 40 שנה..דופקים אותנו באלפי שקלים.עוד מימי הלירות. אנשים מנצלים נסיעה לבאר שבע לרופא וקונים שם. פעם היינו הולכים לשוק בבאר שבע. כעת ראש העיר בצלאל טביב שהיה לפני נטליה..הנהיג כאן ביום שני שוק- ואפשר להסתדר. בינתיים מחאת הקוטג' נרגעה. לדוגמא קפה עלית נמס רגיל מחירו -22 שקל..ולי יש 10 אחוז הנחה בתלושים..אני בטוח שיש מקום שהקפה יותר זול.
 
למעלה