בוקר טוב, שמש נפלאה אבל עדיין

בוקר טוב, שמש נפלאה אבל עדיין

קר מאוד. היום יום של בטלה..... אתעסק בענייני ואסיים סוף סוף את הספר בגרמנית שיש לי.
 
שבת שלום לכולן!!!

בחוץ נעים, היום קמתי בבקר והכנתי מאכל ליום סגרירי !!! קניתי גידים, שזה ללא שומן , ושמתי אותו לבשל עם שעועית לבנה שהושרתה והורתחה לפני הבישול, עם מיץ עגבניות ותבלינים , לפני שסגרת את הסיר , התפללתי שיצא טוב וטעים, זה יתבשל שעתיים בסיר לחץ בגלל הגידים, כשאחזור מהבריכה יהיה לנו אוכל מוכן ! לפי הבדיקות שלי , המליצו לי לאכול מאכלים שמכילים חלבונים, ידוע ששעועית זה חלבון, גם חומוס וגם עדשים,וכמובן ביצים !!! החלבון שיש בעוף זה לא כמו בשר בקר, אבל לעומת זה בשר בקר יש קולוסטרול, אחד סותר את השני. שאלה ליודעי דבר, האם הודו אדום יש יותר חלבונים מאשר בעוף???
 
בקר טוב בקר אור, לאה, בשעועית וביתר

הקטניות אין חלבון מלא - רק חלק מהחומצות האמיניות המרכיבות את החלבון נמצא שם, לכן כדי להשלים את החלבון צריך לאכול דגנים יחד עם הקטניות...
 

יוליקה

Member
מנהל
בוקר טוב לשבת בבוקר

מישהו ראה את המאמר על פרישה מוקדמת מהעבודה? http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-4171919,00.html אני מנסה להבין...מי שעבד 35 שנים צבר 70% פנסיה. נניח שמשכורתו היתה 10,000 ש"ח אז הוא יקבל 7000 ש"ח לחודש - עד כאן החשבון הפשוט... אני כמובן מבינה שלא כולם קיבלו משכורות כאלה אלא אפילו פחות מחצי.... השאלה שלי אם המשכורות בקופות הפנסיה נשחקות - אבל המחירים עולים - ממה יחיו הגימלאים לאחר כ-20 שנות פנסיה?? אצלי ואצל בעלי הפנסיה היא תקציבית ואינה תלויה בקופות פנסיה - מאז שיצאתי לגימלאות המשכורות שלי הוכפלו ולא נשחקו.
 
אור, תודה על ידע,

אברר זאת !!! אני משתדלת לאכול מגוון של דברים, השעועית יצא טעים טעים, מלא ויטמינים !!! כבר קבלתי הזמנה מנכד !
 
למעלה