בסוף אצליח להפוך אותכם לאוהבי מוסיקה רומנית

pazi66

New member
בסוף אצליח להפוך אותכם לאוהבי מוסיקה רומנית

אני יודע שאוכל רומני אתם בטח אוהבים ......אז ביחד.....קיבלתי את זה במייל והיה לי התענוג לתרגם מרומנית לעיברית ולהזכר ב"אוכל הרומני" הזכור לטובה ,לו אני חייב כבר הרבה שנים את עודף המשקל שלי.
 

יוליקה

Member
מנהל
פזי תודה! חבל שלא לכל המתכונים יש שם

את העוף עם אפונה אני זוכרת מהבית "ההונגרי" שלי. מה זה המתכון שניראה כמו מלפפונים עטופים בשינקן? פלפלים ממולאים עשיתי אתמול, רק שההבדל בין ההונגרי לרומני שבהונגרי הרוטב מתוק.
 

maxima

New member
בוקר טוב כולם....רוחות קרות נושבות הבוקר

ואצלי על הגג פורח הזיגוקקטוס במלוא הדרו
 

maxima

New member
לא כל כך הצלחתי לצלם את כולו

כי הוא נימצא בתוך כלוב כהגנה מהציפורים שאוהבות לאכול את עליו הבשרניים פעם כמעט חיסלו לי אותו
 

אנימו

New member
בוקר טוב.מקסימה - הוא באמת חוגג אצלך הקקטוס

זיגו (?) . קיבלתי אחד במתנה והוא קצת קטנטן. אמרו לי לחכות עד שאחליף לו בית גידול ( עציץ גדול יותר) ולטלטל אותו רק אחרי הפריחה. אני מחכה. אופס. יצאתי כדי להביא רשמים ממנו וראיתי שהוא ממש לא פורח. אתיעץ מחר עם הגנן.
 

maxima

New member
אנימו...הזיגו אוהב שמש ואויר

ולא הרבה מים וגם לפעמים לוקח זמן עד שהוא מתאקלם ופורח
 
בקר טוב לכולם !!! פזי האכל נראה

מפתה, אבל איפה המרשמים???? מקסימה ,גם אצלי הוא פרח לפני שבועיים, היום כבר לא נשאר מהפריחה, אני חושבת שזו פריחה מוגדמת, עכשיו שוב קר, ואין פריחה !! לא תאמינו היונה (ממין זכר-יון ) שוב חזר לבקר אותי, הוא הגיע עם " אשתו", הוא לבן וגיזעי והיא פושטית מהשכונה ומנומרת מאוד מיוחדת, אין הרבה יונות מנומרות כאלה, הוא ידע מה לבחור!!! היא גם מאוד יפה, כל יום הם מבקרים על הגג שלי, השבוע היה החלון קצת פתוח, הוא נכנס, כמובן שהראיתו לו איפה היציאה, לא נותנת להם אוכל, כי הם מאוד מלכלכים את המעקה, הוא גם עומד על אדן החלון במטבח כשאני נצאת שם! כבר לא משאירה את החלון פתוח !!!
 
לאה, ההבדל בינך לביני הוא שאצלי

הוא לא היה נכנס בגלל החתולים, אבל בחוץ היה מקבל מזון בשפע ומחסה ממזג האוויר הסוער. ילכלך? כולה מרפסת, אפשר לנקות.
 
הוא לא זקוק למחסה, יש לו ,

עובדה שהוא רק בא לבקר , ומיד עף , אוכל כל חיה מחפשת, הוא לא נראה שחסר לו אוכל, הבעיה היא, שאני פשוט לא יכולה להשאיר חלון או דלת פתוחים , כי הוא נכנס פנימה וזה לא מוצא חן בעיני.. יש לו בת זוג והם מסודרים. ממול לבית שלי, יש שם בנין גדול ועזוב, לשם פלשו הרבה יונים.
 

יוליקה

Member
מנהל
וואו מקסימה איזה צמח יפה

השנה לא השקעתי בגינה בסתיו...כך ששום דבר לא פורח יש פקעות משנים קודמות שהוציאו עלים: כלות, שושן צחור, איריס ונרקיסים...אבל פריחה עדיין אין. חזרתי עכשיו מקופת חולים...בדיקות שגרתיות. לא מצליחים למדוד לי לחץ דם...המשאבה עולה שלוש פעמים אני כבר רוצה לצרוח מכאבים ו...יוק כלום. במדידה ידנית (כמו שמדדו פעם עם הסטטוסקופ) התוצאות גבוהות ולא משקפות את המדידה. ואני כמו ילדה טובה לוקחת כדורים...
 

ediana

New member
נדמה לי שאלו קישואים קטנים,קטנים

שאי אפשר למלא - עוטפים אותם ב"קייזר" שזה בייקון מבושל ואופים בתנור. האמת לא אכלתי אף פעם, אמי היתה מבשלת אוכל רומני פשוט וטעים. אבל שאכלנו בחוץ, אז התחילה החגיגה - אבי היה מנהל מסעדות והגב' סגל עם הילדות(שאלו אמי,אני ואחותי הקטנה) קבלנו את האוכל הכי טעים,הכי טרי והשרות הטוב ביותר.
 
אני מבולבל צריך עזרה

כתבתי כאן דבר קצר אקטואלי מתוך ניסיוני וחוויותי האישיות לפני כמה ימים, קיבלתי כל מיני תגובות סותרות, מצד אחד תגובות מפרגנות על שכתבתי ובקשה נחמדה מלאה שלום להמשיך לכתוב כאן דברים מהבלוג שלי שהיא מצאה כמעניינת, אך מצד שני תגובות שאומרות שהיו מוחקים לי את מה שאני אכתוב כי זה פרססום למרות שלהבנתי לא פרסמתי דבר פרט לחוויותי האישיות... אז תענו לי ואם אפשר תשובה חד משמית האם הייתם מוכנים לקבל אותי כאן וגם את כתביי שכולם אבל כולם לא פרסומיים אלא חויות שאני חווה ביום יום מתוך הנחיית קבוצות של מבוגרים וסדנאות שאני מעביר. (לעולם לא אפרסם דברים מתוך מהות של פרסומת אם זה החשש)
 

יוליקה

Member
מנהל
אתה לקחת רק חצי תשובה

תנסה לקרוא שוב ... אמרתי שבלוג נהוג לפרסם של חברי הפורום או - שפונים למנהלת הפורום ומבקשים רשות. כבחור צעיר אם אתה מוצא ענין להשתתף בפורום שלנו אין לי סיבה כלשהי למנוע ממך - ותהיה ברוך הבא.
 

מנורה

New member
בוקר טוב ליום נעים ../images/Emo186.gif

מקסימה יופי של פרחים מרהיב לאה היונים גם שהן מאד יפות הם מכה אצלנו יש המון יונים והליכלוך שהן משאירות מעדיפה שהן לא יסתובבו בקירבנו. לילו הבלוג שלך מענין מאד ואני גם מנויה עליו המשך להעשיר אותנו בחויותיך וכפי שמנהלת הפורום כתבה ברוך הבא. יום נעים
 

emmy5

New member
לילו מהמושב לפי דעתי זה לא המקום מתאים לך

לפני כמה שנים אני נכנסתי לפורום של 40+ שאלתי האם אני יכולה להיות בפורום . התשובה היתה מאוד ברורה .. לא אמרו לי "לא" רק ענו לי ,האם אני יכולה להכנס עם הראש לראש של גיל 40+ ...ברוכה הבאה. בסוף אמרתי שגיל 40+ מתוסבחים .. כל גיל עם כל מני בעיות ,צורות הדבור , תעסוקות ...... למה לך?בן 25 ? תהייה צעיר וחמוד ...
 
אני מאוהב בגיל הזה

אני כפי שציינתי מנחה קבוצות ומצאתי את גיל הגמלאות והלאה כגיל היחיד בו אנשים מסוגלים לתת, להקשיב ולספר בלי גבולות ובלי חשבון... בגיל הזה קיימת נתינה אמיתית ללא אינטרסים וללא ציפיות... ולכן אני נהנה לשתף את מחשבותיי והרצאותיי עם קבוצת גיל זאת ... בכל אופן התוודתי בכך שלא ממש התקבלתי בזרועות פתוחות כאן ולכן אני אוותר על הפורומים ... תודה ותמשיכו לשתף כאן את יומכם ... לילו :)
 

pazi66

New member
לילו מהמושב ,חמודי,אנחנו חיים פו בדרך כלל על

חויות העבר ומתמודדים כמיטב יכולתינו בהווה. פניך צריכים להיות מופנות יותר לעתיד, לעשייה וניצול הפוטנציאל שלך לבניית עתידך....לכן בוודאי אתה עושה בחוכמה לדעתי, והחלטתך נכונה. אני בכל מקרה מאחל לך כל טוב, לב פתוח לכולם והרבה הצלחה בהמשך דרכך.
 
לילו מהמושב, יוליקה הסבירה לך בצורה

יפה ומכובדת את כללי הפורום שלנו, לא הבנתי מדוע הסקת שאתה לא רצויי !? , בכל חברה יש את הכללים שלהם, אתן לך דוגמא ממני, אני משתתפת בפורום של אומנות , יש שם מורות צעירות ממני עם ידע רב, אבל הרגשתי מתוך הנסיון שלי שאני יכולה מידי פעם לעזור, פניתי למנהלת הפורום במסר והתיעצתי איתה אם אני בגילי יכולה מידי פעם להציג את העבודות שלי שם וגם אם אני יכולה להשתתף בנושאים שקרובים אלי, היא הבינה את דרכי וקבלה אותי מאוד יפה. אני נכנסת שם מידי פעם , רואה מה שהחברות מציגות , אם משהיא שואלת שאלה ולי התשובה , אני עונה, הצגתי שם ציור , שאחת החברות אמרה , שהיא כבר הרבה זמן מחפשת את הרישום הזה, שאלתי אותה במסר את הכתובת שלה ושלחתי לה אותו ועוד כמה דברים כאלה. אני מקווה שהבנת את הנושא !
 
בוקר טוב, יש כמה מתכונים שאני

מעוניינת בהם, איך אני מגיעה רק אליהם ומדפיסה אותם? לדוגמה, מרק כדורי בשר, מרק תפוחי אדמה ועוד.... קצת התקשיתי עם המצגת. פזי, אולי אתה יכול להכניס את המתכונים האלה לפורום?
 
למעלה