פיגוע דריסה בירושלים

מנורה

New member
ערב טוב ../images/Emo39.gif

יוליקה תתחדשי תצלמי דברים יפים תהני ותשתפי ואתנו. החלמה שלמה לפצועים. אין ספק שהקצין פעל כפי שלימדו אותו עכשיו משפחתו של המחבל טוענת שזאת היתה תאונה היות ולקח את האוטו ללא רשות ונהג בלי רישיון והיו צריכים לתפוס אותו לתת לו טיפול ולהעמידו לדין. קשה לקבל שזה נכון היות ונכנס בקבוצה של חיילים לדעתי ידע בדיוק מה הוא עושה אבל לעולם לא נדע .
 

יוליקה

Member
מנהל
אני לא מאמינה למשמע אוזני

והאיש הזה יכול היה להיות ח"ח ראש ממשלה בישראל. מופז התחרט - הוא חוזר ודורש את תיק החוץ. איש חסר חוט שידרה שכזה?? דבריו לא שווים את הנייר שהוא כותב עליו. בדיוק כמו אז שאמר "בית לא עוזבים" אבל בשביל כסא הוא רץ לקדימה... כך גם היום, בשביל כסא שר החוץ...הוא חוזר עם הזנב בין הרגליים.
 

יוליקה

Member
מנהל
מנורה, תודה.

בינתיים לומדת אותה - מקווה להצליח עד הנסיעה לניו יורק.
 

deebeebee

New member
ובמשטרה אומרים שעשה זאת בשל אהבה נכזבת

חוסר אחריות כזה מצד המשטרה. אני לא מבינה בשביל מה הם נותנים למשפחה שלו פתחון פה. אהבה נכזבת? בגלל אהבה נכזבת מנסים לרצוח ישראלים? לעניות דעתי, אם מה שגרם לטבח שהוא ניסה לבצע באזרחים וחיילים חפים מפשע הוא הרצון לרצוח ישראלים ולא תאונת דרכים ולא אהבה נכזבת.
 
די בי בי צודקת בהחלט, איך הוא ידע להגיע

מביתו בדיוק למקום שחיילים עומדים??? שההורים שלו לא יספרו ספורים, הוא מחבל בן מחבלים!!! טוב עשה הבחור שירה בו, אחרת היה ממשיך לעוד אנשים שהיו שם. אני המומה מכל הדברים שקוראים פה במדינה. אין יום דל!! מאחלת החלמה לפצועים ושלא נדע עוד צער ופיגועים!!!
 
אנימו, עשיתי כמו שאמרתי,

מחקתי את כל V ועשיתי שמירה, ושום דבר לא השתנה, כל הפרטים שכתבתי נשארו. הרבה אנשים התלוננו על זה, נראה איך בתפוז יפתרו את הענין.
 

אנימו

New member
לאה- וגם תכנסי שם במקום של העידכונים שיש

3 טורים ותעבירי א ת הנקודה לשורה של "לאף אחד " ותעשי שמירה.
 
למעלה