פיגוע דריסה בירושלים

יוליקה

Member
מנהל
פיגוע דריסה בירושלים

מחבל ניכנס עם מכונית ב.מ.וו בקבוצת חיילים ואזרחים המחבל נורה ונהרג יש פצועים רבים.
 

מלכה 5

New member
../images/Emo42.gifכמה טוב היה לנו אתמול בערב, עסקנו

בבעיות תפוז, הכל מתגמד לאור הפיגוע, אי השקט והמלחמה שאינה נגמרת. מאחלת החלמה מלאה ומהירה לפצועים, שישבו ליד שולחן החג עם משפחותיהם ויקיריהם, א מ ן.
 

מלכה 5

New member
מגיע לנו גם משהו טוב, הנה שירו היפה של

חוליו איגלסיס - יש לו יום הולדת היום.
 

מלכה 5

New member
פזי - תודה על הטיפים לשינה טובה יותר, זה

בדיוק מה שאני צריכה.
 

pazi66

New member
שוב רב סרן שמועתי ושוב משמיצים את הביטוח

הלאומי, אישתי עובדת בכירה בביטוח לאומי, והיא לא מכירה שום עיצומים ....הבאתי אותה הבוקר לעבודה, צילצלתי לה עכשיו לשאול, והיא לא יודעת על מה אתם מדברים. חיפשתי באינטרנט אין שום תזכור על כך. מאיפה נולדה הידיעה .....למה לא בודקים לפני שתופסים עליה טרמפ להשמיץ ?
 

מלכה 5

New member
פזי, אל תחשוב שזרקתי משהו סתם כך בקלות הדעת,

זו לא אני וזו לא דרכי, אתה כבר מכיר אותי קצת, נכון? שמעתי ברשת ב' שכך אמרו. זה הכל. מקווה שלא נפגעת ובפרט לא נילי. דרך אגב, כשמשמיצים את אלעל אני נעמדת על שתי רגליים אחוריות להגן על מקור פרנסתי במשך שלושים שנה.
 

pazi66

New member
מלכה זה מה שאמרתי, אי אפשר לבטל דבר שלא היה

כנראה שזה היה שוב ברוז עיתונאי, אף עובד בביטוח לאומי לא ידע על עיצומים בשום שלב . זאת לא את שלחצה לי על העצב, אלה חברים שתופסים טרמפ ומשמיצים עובדים ובהזדמנות זאת גם מכניסים מגזר אחר שבכלל לא בעסק. הכללות, הכללות, הכללות, השמצות, השמצות,השמצות.
 

ערפה

New member
פזי הפעם.......

בעיני לא מצאה חן המצגת, אני לא יודעת איך האחרות אבל עם אחד כזה נדמה לי כי עדיף שיעמום בחיים. שלח לנו דברים כהרגלך מאלפים ונעימים,
 

pazi66

New member
ערפה לא כל דבר בחיים מאלף ונעים

לצערי הבעל המוצג במצגת די קרוב לרוב הגברים הממוצעים. אין כל רע בכך, גם הנשים לא שיא השלמות. אך לא נורא ערפה, כנראה לקחת את המצגת יותר מדי ברצינות.....זה בסך הכל היתה מצגת הומוריסטית ומשעשעת וכך צריך להתיחס אליה
 

אנימו

New member
בוקר טוב. ואני גאה בקצין שירה. גם מן התותחנים

(יש לי סיבה להזדהות....) וגם קצין שלא פחד. שימו לב שזו הפעם השלישית , כמדומני, שבחור דתי או לפחות בעל עבר דתי יורה במחבל ולא חושש ולא מהסס. כשבאים להרגו הוא משכים להרוג. כשמחנכים בצורה ברורה לשיקול דעת ברור ובטוחים בצדקת המעשה, עושים את הדבר הנכון.
 

יוליקה

Member
מנהל
שלום לכולם כבר כמעט צהריים

קיבלתי הבוקר בדואר מצלמה חדשה שקניתי בערוץ הקניות. לאחר שעשיתי סקר מחירים ב-ZAP ולאחר ששאלתי חברים שמכירים את המצלמה, העזתי וקניתי דרך ערוץ הקניות. מצלמת פוג'י זום X12 קטנה אבל עם עדשה גדולה. המצלמה הגיעה עם תיק משוכלל שרק בגללו היה שווה לקנות אותה. עם מטען לבטריות מתמלאות. יש למצלמה כל הרבה פונקציות שאני צריכה להוציא תואר דוקטור עד שאלמד את כולם (בעלי מתעצבן עלי שאני לא מתאמצת ללמוד אותן) הדוקטורט אני כבא אעשה בנסיעה לניו יורק.
 
יוליקה, תתחדשי, ותגידי - איך זה עובד עם ערוץ

הקניות? בסדר? שמעתי שיש להם כל כך הרבה בעיות במשלוחים.. ובאשר למצלמה - כל מה שאני יודעת זה ללחוץ על הכפתור ולהעביר אחר כך למחשב - וזה עובד נהדר. פעם היה הרבה יותר מסובך.
 

יוליקה

Member
מנהל
אף לא היו לי בעיות בקבלת משלוח

ואצלנו זה אפילו דאר נע. תמיד מגיע תוך מספר ימים - פחות משבוע. המצלמה מצויינת, מאובזרת יוצא מן הכלל והמחיר גם היה כדאי.
 
בוקר טוב אפילו שעכשיו צהריים

ככה זה שחים לפי השעון הפנימי שלך אבל לילה קסום מלא בשנסונים בצרפתית ובחברה נפלאה עבר עלי בצט הלילה , חגגנו כמה ימי הולדת לגולשים של החדר הידיעה שיש 10 פצועים שנפגעו בירושלים, היתה בדיוק שהשדרן השמיע את השיר "אין לנו על מי לסמוך אלא על אבינו שבשמים " וכל אילו שגלשו מחו"ל ,שאלנו אותנו בצט מה קרה בירושלים, ומה עלה בגורל הנפגעים אז עין אחת שמחה שניה דמעה , ככה החיים שלנו בארצנו הקסומה והמיוחדת
 
למעלה