זכרונות הילדות - סיפורי השכונה בה גדלנו

אנימו

New member
בתשובה לשאלה-עדיף עם ביצים קשות אבל כל

סגנון יתקבל בהתלהבות.
 
אנימו, אותי את יכולה להזמין למשחק

אין סיכוי שאנ אגע ברגל הקרושה
שמתי לב לדבר מאוד מוזר. לרוב הצברים הם אלה שלא אוהבים רגל קרושה וגם לא קרום בחלב. יום אחד ביקרתי חברה ילידת רומניה והיא עשתה לי נס קפה עם חלב מלא מלא קרום, כמעט הקאתי את נשמתי (סליחה על התאור) וביקשתי שתיקח את זה ממני, אז היא אמרה לי שאני לא מבינה, אצלם זה נחשב למעדן וזה כבוד לאורח שמקבל את זה. אמרתי לה תודה על הכבוד, אני מעריכה את זה מאוד. אבל אני ממש ממש לא אוהבת קרום. וגם בתרד נדמה לי קיימת הבעיה הזאת. מעניין אם יעשו סקר בין ילידי חו"ל מאירופה לצברים מה יצא?
 
אנימו, תתפלאי, אבל יש לי 5 אבנים

ואת כל כללי המשחק אני זוכרת, אבל....... וזה אבל גדול מאוד. אני לא יכולה לשבת על הרצפה, ובטח לא מסתתרת עם הסתכלות העיניים למעלה למטה. מעניין, סבי עשה זאת יפה מאוד בשנות ה-60 לחייו וכמו שהזכרתי פעם הוא זה שלימד את אחותי הגדולה לשחק. אתי 5 שנים מאוחר יותר כבר היה לו קשה.
 
לאה, בברגים לא שחקנו, אבל לקחנו בלטות

או במקרה הטוב יותר שיש וחצבנו לנו אבנים נהדרות למשחק. לא פעם הלכנו עם ציפורניים שחורות ממכות הפטיש (אווץ'). אבל היה כיף לשחק איתן אפילו יותר מאשר עם קוביות המתכת שהחלו להופיע.
 
ליילנד, הברגים היו למלה מרובע

ורק מתחת היה הברגה, שאותה שייפנו מעט והרבוע נדשאר. אנימו שתיינו נשב על הריצפה, ועושים משחק!!!! מי עוד מצטרפת??? לי אין בעיה עם הישיבת על הריצפה, אבל לקום זו בעיה יותר גדולה, סתםםםםםםםםםם!!!!!!!!!!!!!!!
 
מקסימה הזכירה לי את הסקטים !!!

כשהייתי בכתה ו' , היתה לי חברה שקבלה מאביה שחזר מחוץ לארץ זוג סקטים, אבל היא לא ידעה לנסוע עליהם, והיא השאילה לי אותם, לכל מקום נסעתי איתם!! הם היו אצלי יותר מאשר אצלה. בפעם הראשונה שנסעתי לדודתי לאמריקה, קניתי לי זוג סקטים מקצועיים!!!!! באותה תקופה לא היה בארץ סקטים טובים, נפתח קורס לסקטים בבית מפעל הפיס, היה שם אולם גדול עם מוסיקה, התאמנתי שם שנתיים, זה התחיל להתפתח פה בארץ. אח"כ נפתח קורס בקנטרי בראשון, עם מורה נהדר. באחד הטיולים שלי לספרד, חזרתי עם 3 זוגות סקטים, לנכדות/ים שלי, ולימדתי אותם לנסוע על הגג שלנו, וכל החברות שלהם חגגו איתם.
 

אנימו

New member
לאה- את עוד עולה עליהם?../images/Emo8.gif../images/Emo2.gifתשמרי על הברכיים

 

יוליקה

Member
מנהל
אם כבר דיברנו על נוסטלגיה

נדמה לי שכבר ראיתי את הקישור הזה. לא בטוחה שאצלנו - מכל מקום מביאה שוב תמונות מעוררות זיכרונות לכולם. (מצאתי את זה אצל הפורום ההונגרי) נוסטלגיה ברחבי הארץ
 
יוליקה , איזה תמונות מיוחדות באתר!!!

רב המקומות בתל-אביב אנ י מכירה, איזה זכרונות עוררת בי!!! אנימו מאוד תוהב את התמונות האלה, גם היא תל-אביבית ותיקה!!! מי עוד זוכרת את המקומות האלה בתל-אביב?
 

יוליקה

Member
מנהל
יש אפילו תמונות מדימונה....

אגב, לאה - נתתם לי רעיון בענין ה-5 אבנים מחר בבוקר אפשתח שירשור בנושא: משחקי הילדות - מה אתם זוכרים? שיחקת דודס? כשמעיפים מקל קטן בעזרת מקל גדול וצריך להחזיר אותו בזריקה לתוך מעגל? קפצת 3 מקלות? כשבכל פעם מרחיקים את המקל השלישי? באולר? שתוקעים באדמה וחותכים קטע מהשטח מי שלא נישאר לו שטח לעמוד עליו מפסיד. ויש עוד המון - מחר בבוקר.
 
יוליקה, אני מכירה את כל המשחקים

האלה, כי השכונה היה הבית השני של הילדים !!! הרבה שעות בילינו בשכונה עם כל המשחקים האלה!!! משחק אש לילה, שיחקנו בתנועה !!! הבול יצא מטושטש , לא יודעת למה, אבל הכוונה מובנת!!!
 
פשטה היא לא משחק היא במשחק

זו אבן הקלאס, אבל כשהגענו לרחובות, אחותי יום אחד ושגעה אותנו "איפה הפשטה" שלי? הבנתי שהשם הזה היה נהוג ברחובות והסביבה, שאלתי בתקווה לדעת אם בעוד מקומות
 
למעלה