רגע של עברית

מלכה 5

New member
לאה - איפה ממקומת העיריה ביחס לרח' רוטשילד?

או שזה בכלל לא בכיוון? תודה.
 
מלכה, אם את עולה ברחוב רוטשילד, במדרחוב,

יש לך כניסה לגן העיר, בהמשכו של גן העיר נמצאת העיריה. אפשר גם דרך רחוב הרצל, ולחנות בחניון זד"ל שנמצא ממש ליד העיריה.[ אני מאד מקווה שהתערוכה של שלחין ויוסף ווייס תנוע למקום אחר ואם "אתפוס אותה", אודיע על כך. משום מה לא קראתי דבר על שתי התערוכות בעיתוני העיר. וגם את הפעמונים לא הזכירו כלל , "נפלתי" עליהם במקרה
 

מלכה 5

New member
יהודית תודה. אשתדל להגיע לשם מחר, חבל

שהשארתי את הביקור ליום אחרון.
 
מלכה, באמצע של המדרחוב יש

כניסה ימינה לגן העיר, ומשם פשוט ישר עם השביל עד העיריה, כ-2 קדות הליכה. את מי שתישאלי , יראו לך את הדרך. תהני!!!
 

יוליקה

Member
מנהל
עכשיו חזרתי מהעבודה ונתקלתי בתופעה שהממה אותי

יש לנו במשרד בחור בן 27 צעיר חמוד משעשע, לא חכם במיוחד אבל נחמד כזה. בחור שלמד בארץ, שרת בצבא, ועכשיו עומד להנשא. הבחור למד בבית ספר דתי (את זה למדתי עליו רק היום) כבר מזמן גיליתי שאינו יודע דברים טרוויאליים הקשורים למדינה אבל זה עבר לי. היום הוא ניכנס למשרד מזמר את השיר "בדרך לתבור...." ושאל כל אחד אם הוא מכיר את השיר, כולל את הקליינטים. הוא היה המום מכך שכולם מכירים את השיר כולל בני גילו. אז...איך זה שאני לא הכרתי את השיר עד אתמול??? זה עוד לא הכל.... הוא גילה רק אתמול שצימוקים זה ענבים... הוא בכלל לא התבייש מכך שלא ידע... שאלתי היא: האם עד כדי כך מסתירים מידע מתלמידים הלומדים בבתי ספר דתיים?? אסור להם לדעת כלום כלום מעבר למה שכתוב בספרי הלימוד "המיוחדים" שלהם?? הבערות אם כך לא פסה, היא רק מתרחבת יותר ויותר במוסדות התורניים בעיקר של ש"ס, כי המורים שלהם הם בערך באותה רמה של הבחור ....
 

מנורה

New member
התמונה שצלמתי בפוטסדם גרמניה נבחרה לתמונת

השבוע באתר שהלינק מצורף תהנו
 

מנורה

New member
מקסימה ../images/Emo51.gif

לך יש תמונות מדהימות תכנסי לבלוג שלי הבאתי שם לינק לאתר ושלחי להם תמונה בטוחה שגם שלך יופיעו באתר מה שהבנתי שזה מאד מחמיא למי שנבחר להופיע שם היות והאתר מאד יוקרתי ומבוקש.
 
יוליקה, גם אצל חילוניים שסיימו תיכון מגלים

בערות וחוסר ידע, לכן יש את המבחנים הפסיכומטרים שמחייבים אותם ללמוד מושגים ודברים שלא למדו בבית הספר ובחיים (בבית, בחברה וכו')
 

אפי 7

New member
מנורה - יופי של תגובות בכל מקום ומקום לתמונה

המיוחדת שלך. אפי
 

יקנעמית

New member
זה כל כך נכון......../images/Emo4.gif

במוסדות החינוך של ש"ס, חב"ד והיותר קיצוניים לא מאפשרים לתלמידים להגיע לרמה שמעבר לידיעת התורה, הגמרא, חשבון בסיסי וכו' והתואר הניכסף ביותר אצלם הוא מורה ורב. יש לי קשר קרוב ביותר עם הקהילה הזו ואני בהחלט יודעת על מה שאני מדברת. יש בהם פחד אלוהי שתלמידיהם ידעו "יותר מידי" ויעלו שאלות שאין להם עליהם תשובות. ואפרופו בקשר לשיר "בדרך לתבור"....חהחהחה...אני מכירה בחור שהוריו נתנו לו את השם ,רז" רק בגלל שכשעשו אותו, ניגן השיר ברקע.
 
למעלה