בוקר טוב, אהבתי את הפסנתרנית צ'ינג יונג הו

אפי 7

New member
נורית הירש - מקסימה - נעימה למראה

מוכשרת ומוצלחת. יופי של אתר.
 

מנורה

New member
צהרים טובים סוף שבוע נפלא../images/Emo42.gif

לרומי הקטנה ואמי המאושרת
יהודית תמונות יפות ואכן אבו כביר פינת חמד אתמול היה באמת ערב של תרבות בטלויזיה ואכן זפזפתי בין הערוצים. היו שם שופטים משכמם ומעלה וכנראה כדי לקבל פרס ראשון צריך לתת יותר בכל אופן זה היה מהנה. גם טקס מלכת היופי היה יפה מבויים טוב ותפאורה נפלאה . אצלנו יוליקה ברגע שאתה יהודי מצד האמא או מוכיח שסבתא של הסבתא היתה יהודיה זה מספיק אז למה להתאמץ וללמוד . אולי פעם כשתיהיה חוקה בארץ גם זה ישתנה יום נעים
 

pazi66

New member
צהרים טובים,רוצה לספר לכם על יום נפלא../images/Emo24.gif

שביליתי אתמול בחיפה. אגודת "צוות" כפר סבא-גימלאי צה"ל הינו אורחי חיל הים בבסיס חיפה. ב-0900 הגענו לבסיס חיפה, התקבלנו מאד יפה במועדון הבסיס, ניתנה לנו סקירה מענינת על חיל הים מבנהו ומשחמותיו. לאחר מכן בוקרנו בכלי שייט של החייל, םפינת טילים אח"י קשת מסוג סער 5 ודבורה. הסיור היה ממצא ומאלף מאד ומילא ליבנו בהרבה גאווה והערצה לחברה הצעירים האלה ששומרים עלינו מהים. עלינו לכרמל לארוחת צהרים ב"מלון הר כרמל ". בגמר הארוחה ומנוחה, ירדנו לביקור במוזאום חיל הים.במקום קיבל אותנו מנהל המוזאום ומפיו קיבלנו הרצאה מלווה בסיור, סרטונים ותצוגה של ההפעלה לארץ, הקמת חיל הים, השתתפות החייל בכל מלחמות ישראל והשתלבות חיל הים בביטחון המדינה. במוזאום מבקרים פיזית בתוך סטיל "סער 1" מסוג הסטילים הראשונים שהגיעו משרבורג, בתוך צוללת מדגם "גל"....אחות של אח"י דולפין שטבעה בדרכה לארץ, ועל אנית המפעילים "אף על פי כן". חזרנו בערב הביתה מלאי חוויות מהביקור היפה הזה שהזכיר לנו שלא הכל דפוק במדינתינו הקטנה , המיוחדת והיחידה. בבסיס הזה אני התחלתי את שרותי הצבאי לאחר גמר קורס החובלים על סיפונם של אח"י יפו,אח"י חיפה ואח"י נוגה במשך כ-11 שנהולאחר מכן עוד כ- 5 שנים של תפקדי חוף באותו בסיס....ועבורי היה לחזור אחורה במנהרת הזמן, לימי נעורי מלאי הסיפוק ובמקביל לצעד קדימה במנהרת הזמן לטכנולוגיות חדישות ומרשימות שבזמנו אפילו לא חלמנו שנגיע אליהם. הסיור במוזאום מרגש ומרשים ומומלץ לכל אחד ובמיוחד לדור הצעיר אליהם בפרק זמן יחסי הקצר שזה קרה.
 

מנורה

New member
פזי אכן יופי של טיול ../images/Emo51.gif ששיתפת

אכן אקח את נכדי רעיון מצויין שבת שלום
 

יוליקה

Member
מנהל
יופי של טיול - פזי

הכנסתי לטאגליינס. זכור לי סיפורך על התקופה שלך בחיפה ממפגשנו בחיפה. שבת שלום
 

emmy5

New member
פזי , היתה עלידי , ולא אמרת לי שלום../images/Emo13.gif

חבל , שבת שלום , נהניתי בשבילך,יופי של בקור
 

itaf10

New member
פזי, יופי של טיול

הזכיר לי את יום הורים שעשו לנו בחיפה (הטכני של ח"א) בו למד בני לפני למעלה מ-20 שנה כמו כן את ביקור "יום הורים" ברמון כנף 253. ממש ריגש אותנו. היו זמנים, היו זמנים אותם לא נשכח לעולם.
 

itaf10

New member
אם בטרנס של חוויות אז...חחחח

גם אני עברתי חוויה מבוקר יום אתמול במשך כל היום. התחלנו במסעדה "חמישי נשי" 5 מפגשי בנות בלבד לארוחת בוקר עשירה + הרצאה. היה ממש כיף לפגוש חברות ישנות חדשות וסתם לקשקש. בחציו של היום הגיע אלינו נגיד רוטרי לחנוך כיכר מרכזית ברובע ו' שתקרא על שם רוטרי. אגב לא ידעתי שבדיוק באותו אזור ישנו גם גן ציבורי יפיפה נקי ומסודר וגם כן ע"ש רוטרי. לאחר הטכס והביקור, הלכנו למסעדת דגים (היה טעים מאוד) היינו 28 חברים חדשים ותיקים. לאחר הרמת כוסית
וברכות, חולקו לכל החדשים סיכת "רוטרי". היה אירוע שמח, איך שכחתי חחחחחחחחח לא ידענו שנשיא רוטרי בעירנו מוכשר בקולו היפה והמרנין הכין עבור כל הנוכחים שירון, שרנו איתו והשמחה געתה וגעתה.. ועימה מצב הרוח המרומם. החגיגה הסתיימה ועימה בשורות טובות להמשך החיים. אמן!
 
יוליקה, אצלנו לא יודעים אפילו מי היה ראש

הממשלה הראשון וכבר שמעתי תלמידי כתה י' אומרים שזה היה ווייצמן. ומורים אמרו שז'בוטינסקי זה שם רחוב. ולרוע המזל יש ילדים שאינם יודעים אפילו מי היה רבין.
 
ובכל זאת אמרו שרמת הנגינה השנה היתה

טובה עוד יותר משנה שעברה. שמעתי קטע של פסנתרן שלא הגיע אפילו לגמר והוא היה מרתק.
 

י מ י ת 2

New member
פזי, אולי פגשת את נכדי???

הוא מפקד על אחד הכלים שהזכרת. אני השתתפתי היום בסיור בגן הבוטני באוניברסיטת תל-אביב בהדרכת פרופ' יעקב גרטי, מנהל הגן. הוא ידען גדול ובעל חוש הומור שלא מהעולם הזה. ועושה את הסיור אפילו לבורים כמוני בעניני בוטניקה למענין ומרתק. מומלץ. הסיורים נערכים בימי ששי ונמשכים כ-3-4 שעות . יש לשלם 50 ש"ח כתרומה להחזר חובות הגן... הכל בתאום מקודם. מומלץ. שבת שלום.
 
גרטי היה המדריך של ב"נוער העובד"../images/Emo13.gif

אז כמובן עוד לא היה פרופסור. הוא שומר על קשר עם כל החניכים שלו ומידי זמן עורך מפגש אצלו בגן הבוטני.
 

טרה10

New member
פרס ראשון הינו בין הפרסים המוערכים-ועוד משהו

הפרס הראשון- מבטיח למנצח קריירה לכל החיים. אני אישית מצטער שלא השמיעו בגמר- את אחת היצירות היותר מפורסמות-כמו קונצ'רטו מס' 5[הקיסר]או מס' 3 של בטהובן או את הקונצ'רטו מס1 של צ'ייקובסקי או שופן..שופן שופן. או רחמנינוב מס 2..או בראהמס. שאלה הפופולריים ביותר.טוב מספיק עם זה.רק שאז יכולתי לשפוט בעצמי. שלשת הפסנתרנים מנגנים נהדר. אז אמרו על הטייואנית שהיא מיהרה..[אולי לסופר..]שהישראלי-[רוסי] השקיע המון אנרגיה..קצת יותר מדי. אולי הוא נח אחרי הצהריים. וקטיה..השלישית..קיבלה משהו..בעצם כולם קיבלו..שבועיים מלון ואת כל ההוצאות. נ.ב.[ לפי התכנית אתמול בערוץ ה-1.] למה עפרה חזה לא הלכה או לא התקבלה-ללהקה צבאית ? לי נראה שבצלאל אלוניהפטרון והמגלה והאפוטרופוס שלה- שמר אותה ליד החזה שלו. כמו קלפים טובים.או שהיא הצהירה.. [בטח לא כי היא היתה תמניה..משכונת התקוה !]
 
למעלה