בוקר טוב, אהבתי את הפסנתרנית צ'ינג יונג הו

יקנעמית

New member
אם מתחשק לכם קצת לטייל השבת אז...

יש ביקנעם בית פתוח של אומני המושבה.
 

מלכה 5

New member
בוקר טוב, אהבתי את הפסנתרנית צ'ינג יונג הו

לא יכולתי להתנתק ממנה ומהצלילים שהוציאה מאצבעותיה. יום טוב לכולנו, ממני מלכה.
 

מלכה 5

New member
../images/Emo65.gif../images/Emo151.gif../images/Emo65.gif אממי-מזל טוב לרומי הקטנה.

 
בוקר טוב, מלכה חושבתני שכולם היו טובים,

אהבתי את הפסנתרן הישראלי אבל - נראה שאף אחד מהם לא היה טוב מספיק ואין בכלל זוכה במקום הראשון. צר לי עליהם. הם היו כל כך מתוחים לקראת הקביעה הסופית.....אבל זכינו ושמענו כמה פסנתרנים גדולים.
 
אתמול התפנו לי מספר שעות והתעופפתי

לי לגני הטבע באבו כביר - ממליצה מקרב לב על סיור שם. ממש מתחת לאף. בכניסה פגשתי באדון נכבד זה, ערכתי אתו שיחה קצרה וביקשתי רשות להיכנס לשטחו. הוא נאות ברוב כבוד. בכלל הוא קצת מזכיר לי גברת זקנה שיושבת ומתחממת בשמש. דרך אגב - העיניים שלו אדומות.... זאת לא ידעתי - ובתוכן האישון שחור. והשתדלתי שלא להגיע לטווח המקור שלו למרות שחושבתני שלא אכפת לו היה כל כך ממני - רק שלא אסתיר את השמש.
 
פגשתי בזו בדרך, ומשום שזה השטח שלה-

זזתי הצידה. היא הלכה לה אל פינה מוצלת, סידרה את החול סביבה ורבצה לה למנוחת הצהרים.
 

מלכה 5

New member
יהודית, אני רואה כאן נחש, בוודאי לא

חתמתם על הסכם ידידות נפלאה
. ובכלל יופי של סיור, בטעם של עוד.
 

טרה10

New member
שני דברים..בגלל איכות הפסנתרנים..

בתחרות הפסנתר הבינלאומית על-שם ארתור רובינשטיין, שנחתמה הערב (חמישי) בגמר חגיגי בהיכל התרבות בתל-אביב, החליט במפתיע חבר השופטים שלא להעניק לאף מתמודד את הפרס הראשון. את הפרס השני יחלקו המתמודד הישראלי רומן רבינוביץ' והמתמודדת צ'ינג-יון הו מטייוואן - כל אחד מהם יזכה בפרס כספי על סך 20 אלף דולר.
 

טרה10

New member
בקטע שראיתי-רומן רבינוביץ ניגן טוב יותר

אבל זה תלוי ביצירה-איך צריך לנגן אותה. ומי מתרגש פחות.[בני ההגדול והמוכשר ניגן עד גיל 30..עד שהבין שפרנסה אין מזה..]
 

יוליקה

Member
מנהל
היה לי קשה להחליט באיזה ערוץ להתיישב

ערוץ 2 - אחד נגד מאה - אני כל פעם מתפלאת עד כמה לשאלות פשוטות לוקחים עזרה... ערוץ 10 - תחרות מלכת היופי - הטעם ביופי מאד השתנה ערוץ 1 ומצו - תחרות רובינשטיין - החלטה מוזרה: למה לחלק את פרס מס' 2? היו מחלקים את פרס מס' 1 כך יצא שמי שזכה בפרס מס' 3 קיבל יותר מהשניים שמעליו. ועוד דבר חשוב: בארה"ב לא מקבלים אזרחות עד שלא עוברים בחינה שבה מוכיחים ידיעה בהסטוריה הבסיסית של הקמת המדינה. חבל שלא מאמצים זאת גם פה - זו בושה עד כמה בורות יש בקרב הצעירים בכל הנוגע לידע בסיסי בהקמת המדינה.
 

טרה10

New member
לא נמצא ראוי לפרס ראשון.

ולא מדובר על כסף בלבד.הפסנתרנית הטייוונית.- חיה בפילדלפיה-ומנגנת בקונצרטים בכל העולם. פרנסה יש לה. זכיה במקום הראשון בתחרות רובינשטיין -היא תאר לכל החיים- שמופיע במודעות ובכתבות. התברר שההופעה שלה בערב הסיום- לא היתה מבריקה. ובכל השלבים היא היתה הטובה ביותר.
 

אפי 7

New member
בוקר מואר ומחוייך לקראת סוף שבוע ../images/Emo6.gif

בגלל החלפת השעון נרדמתי ממש ממש ממש מאוחר והנה התוצאה - השכמה ב-11:00 - נו טוב הייתי צריכה להשלים את שעות השינה. מה אכפת לי מתי - אני קוראת ורואה טלוויזיה עד השעות הקטנות של הלילה ומשלימה את השינה בשעות הבוקר - מה, מישהו רץ אחרי..... סוף שבוע נעים אפי
 
למעלה