נושא לדיון: ההסברה שלנו משנה כיוון.להלן לינק

אנימו

New member
נושא לדיון: ההסברה שלנו משנה כיוון.להלן לינק

לכתבה בעיתון "דה מרקר" שלפיה מסתבר שממשלת ישראל רתמה את YOUTUBE להפיץ בעולם את זוועות הטרור שנגרמים אצלנו. האם הסרט הזו, לדעתכם אכן, יעלה אותנו על המפה? דהיינו , האם ההסברה שלנו תהיה יותר אפקטיבית ופחות אנמית?
 

חיניה

New member
ערב טוב. אכן אנימו הגיע הזמן שנספק לעולם

תמונות משלנו ולא את הערביה התורנית הזועקת בקול זוועות שרצחנו לה את הילד התמים.האין זו זעקת הקוזאק הנגזל??????????? ההסברה שלנו אכן אנמית ועוד איך."לא נעים" לא רלוונטי לכאן.לא שאני מאמינה שהעולם יפול מהכסא אבל גם לא צריך להראות כמו רוצחי נשים זקנים וילדים בעוד שהם מכסחים לנו את הצורה. אכן הגיע זמן.
 
אנימו, מי שאוהב אותנו ימשיך בכך ויתמוך בנו

ומי שרוצה ברעתנו, שום דבר לא ישנה את דעתו. אבלללללל, בחזקת "לא יועיל, לא יזיק" - שווה לנסות
 
הסרטונים הללו חסרי ערך - כי הם לא מזעזעים....

בזמנו הייתי בקשר עם משרד החוץ ואמרתי שאני מוכן להכין סרט שיפיצו על תקליטור ובאתרי האינטרנט כי מה שהם עושים על כוס שמפניה בקוקטייל-פארטי זה חנטריש. צריך לזעזע. אחרת אנחנו נהיה הקלגסים בנעליים מסומרות, והם אסכופה נדרסת. יש לי אוסף של תמונות של מחסני הטילים והנשק שהערבים מחזיקים בלבנון במחסנים בבתים ואפילו ברכב וכל מי שבא לו יכול לירות עלינו, ואוסף תמונות מזעזעות מאתרים, על אירועי פיגועים באוטובוסים ומסעדות כולל אנשים שרופים באוטובוסים, מפוצצים לחתיכות במסעדות וכו. אם יש לי איזה ויכוח בנושא בחו"ל, אני אומר שאני לאר צריך לדבר, התמונות תדברנה, והאנשים מתפלצים וחוטפים הלם שלא ישכחו לעולם. והם מודים שרק כעת הם מבינים על מה מדובר. אבל ההסברע שלנו, הומנית אלק.
 
שפירא, אתה יכול לעשות סרטון

ולהפיץ אותו בכל רשתות האינטרנט, האם אתה חושב שמשהו יפריע לך? האם יש חוק שאסור לעשות זאת?
 

bimbo.

New member
איני מאמינה שהסרט הזה ישנה משהו

תמונות מהטבח האחרון התפרסמו בעולם ולא הסרטון הזה ישנה משהו. צריכים להזריק להסברה שלנו הרבה אדרינלין, כדי שתתעורר ותתריע. הערבים מאוד חזקים בתחום זה, ונצטרך לעמול קשה מאוד כדי להגיע לרמתם.
 

אנימו

New member
שפירא- האמת היא שיש עוד סרט באמתחת, אבל

כדי לצפות בו צריך להצהיר שאתה בן למעלה מ18 והוא כנראה עם תמונות מזעזעות. לא נרשמתי כדי לצפות בו. אבל הוא כנראה בכיוון שאתה מדבר עליו. אני לא בטוחה שכל סרט פוגע. צריך להיות איזה גימיק מיוחד כדי שסרט ירשים או ישנה עמדות וזה קורה לעתים רחוקות. דוקא הסרט עם שיחת הטלפון ודבורו השליו של התורן במד"א לעומת החרדה של תלמיד הישיבה מותיר רישומו עכל הצופה. חבל שהוא אפקטיבי מאוד בפס הקול ואילו התמונות הן סטילס ( לא נעות ) ומגמדות את הנאמר למרות הדם וההתרחשות הנוראית .
 

מנורה

New member
לזעזע את העולם שנרצחים עוד יהודים???../images/Emo4.gif

קשה מאד ולא חשוב עד כמה קשים יהיו המראות אבל עדיף שיראו את הסרטיים האלה ואולי בכל זאת יגע במישהו. העולם מזדעזע רק כשזה פוגע בתוך ביתו.
 

יוליקה

Member
מנהל
שימו לב לחידוש בפורום

טאגליינס - בכותרת הפורום יופיע מידי פעם נושא נבחר של המשתתפים בו. אם תלחצו על טגליינס תוכלו לראות את כל הנושאים הנבחרים.
 
הסרט שראיתי פה על הפגיעה בישיבה

הוא אנמי מאוד. חשבתי על האעיון להכניס הכל בתקליטור ואולי עם מצגת רק שאני לא שוחה ברזי הפאוור פוינט, ובנוסף לכך, אם אני מראה תמונות ומסביר אז האנשים מקשיבים. נתת קלטת, אז למי יש סבלנות לראות קלטת? והתמונה החמורה ביותר היא דווקא לא תמונה מזעזעת אלא תמונה של הפגנה שרק כעת מתחילים ברלין פריז ולונדון, להתחיל להסכים איתנו - "האיסלם ישלוט בעולם" - ואני מסביר לאנשים שהערבים מתכוונים לזה !!!!!
 
ולנוכח התפשטות הטרור בחסות הדמוקרטיה

אין לי אלא להזכיר שוב את דבריו של צ'רצ'יל שאמר שלעיתים הדמוקרטיה חייבת להגן על עצמה בצעדים לא דמוקרטיים, כיוון שאויביה מנצלים את הדמוקרטיה כדי להשמידה. היום ברלין פריז ולונדון מתחילות להבין זאת, אבל לא עושים כלום בתקווה שזה ייעלם, כי לא מאמינים שזה יקרה. גם במלחמת העולם לא האמינו שמטורף זעיר עם שפם מצחיק יהיה הטרוריסט הגדול בעולם וישמיד 10 מליון אנשים, ככה כי בא לו, צ'רצ'יל ראה זאת אבל כולם היו שאננים ונגדו. אז אם החרדים צועקים "אנחנו נשלוט בארץ" - תאמינו להם, הם מתכוונים ויש להם את הנחישות ולחילוניים את האדישות. אם הערבים צועקים- "אנחנו נשלוט בעולם" - תאמינו להם, הם מתכוונים ויש להם את הנחישות ולאנשים האחרים את האדישות. על זה נאמר- "יצר האדם רע מנעוריו".
 

אפי 7

New member
צדקת מאיר - כל העולם - אבל כל העולם

צריך להתאחד נגד הטרור להשקיע את כל המשאבים לזה כדי למנוע חיסול כללי.
 

בת אל 7

New member
כמו כל דבר בחיים,,יציאה מאיזון וכניסה

לקיצוניות, בכל שטח ושטח בחיים גוררת אחריה כליה. כלית הגוף, וכלית הנפש. הדוגמא שהביאה יהודית על אותן נזירות היא דוגמא מצוינת ובכלל, קיצוניות הדת,,מכלה כל חלקה טובה. יש גם קיצוניות בחיי היום יום הנקראות אופססיה ולעיתים מצריכות טיפול רפואי כגון נקיון יתר ,קנאת יתר יכולה להוביל אפילו לרצח ,אהבת יתר ,גוררת אחריה חניקה,, אפילו אותו פרח שאנו משקים ומשקים ומרב אהבה,,,חונקים וגורמים לכמילתו. המינון בחיים, הוא אשר יקבע את טיב חיינו.
 

טרה10

New member
שלש שנים לאחר עליית הנאצים לשלטון

נערכה בברלין אולימפיאדה. הבחירות שבהם זכו הנאצים-- נערכו בחסות אימה ופחד שהוטלו על העם הגרמני . כעבור שנה ב-1934 נרצחו 1000 מאנשי הס.ד. הארגון המתחרה בארגון הס.ס.גם הם היו חברי מפלגה 'נאמנים'. האולימפיאדה התקיימה לאחר שחוקקו את חוקי הגזע. כעבור 6 שנים וחצי פלש צבא גרמניה לפולין. לאחר שהיטלר סיפח את אוסטריה ואת צ'כיה. והועולם עבר על כך בשתיקה- [הסכם מינכן] אז העולם לא התעורר בזמן, ולא נראה שמשהו השתנה.
 

יוליקה

Member
מנהל
האולימפיידה וחוקי הגזע

האצן האמריקאי השחור שזכה במדליית זהב על 100 מ' נדמה לי ששמו היה ג'סי אוואנס - היטלר סרב ללחוץ את ידו
 
למעלה