אגב, הנכד/ה עושים עבודת שורשים?

אם לשנים עשר ילדים נעצרה היום על

התעללות מחרידה בילדים שלה - כולל גילוי עריות שהיא איפשרה ביניהם. הבן הגדול היום בן 30 ורק בשנה שעברה אחד הילדים התלונן. המפלצת הזאת הכתה אותם מכות רצח, הרעיבה אותם, לא איפשרה להם להכנס הביתה אם אחרו ואפשרה להם גילוי עריות ביניהם. ולא יאמן - הנפלצת הזאת מכסה את כל גופה מכף רגל ועד ראש בשל צניעות..... לדברי המשטרה היה קשר שתיקה במשפחה הארורה הזאת, והילדים כמובן הם שסבלו אימים. אולי צריך להתחיל לעבור ממשפחה למשפחה ולבדוק מה קורה עם הילדים?
 

ediana

New member
../images/Emo7.gif../images/Emo7.gifראיתי כרגע את הכתבה,מרגש עד דמעות

לילה טוב לכולכם, אידית
 

pazi66

New member
ערפה תורידי תוכנה חינמית Family Tree Builder

מהאתר הזה קלה לשימוש - מגוון אשפים הופכים אפילו את המשימות המורכבות ביותר לפשוטות.
 
התוכנה היא גנופרו

יש לה יתרונות עצומים- א. עפשר להכניס ולשבץ אנשים כמעט ללא סוף (בעץ שלנו יש כבר כ-500 אנשים ובערך שבע דורות אחורנית) ב. לכל אחד נפתח כרטיס בו ניתן להכניס המון נתונים וגם כתיבה חופשית ותמונה ג. אפשר כמובן להוציא גם טבלאות שונות וחתכים שונים ד. קלה מאוד להפעלה אחרי הסבר קצר ה. אפשר לפצל שירשור עם קפיצה משירשור לשירשור בנגיעה בדמות המפצלת ו. התוכנה גרפית עם גישה לכרטיס אישי
 
ניסיתי לשבץ את הקישור ולא הצלחתי

www.genopro.com זו התוכנה הגרפית המצויינת שמשלבת גם כרטיס אישי עשיר מאוד עם תמונות וביצוע חתכים שונים. למשל, מסדר תאריכי הולדת, והסתבר לי פתאום שסבתא שלי (אמא של אמא) נולדה יחד איתי באותו יום , בהפרש של כמה שנים טובות.
 

motyka

New member
הבעיה של חלקנו היא המידע

במשפחות שלא נשארו בהן קרובים מבוגרים, משפחות שבהן לא נעשתה עבודת הכנה ושלא נשארו הרבה קרובים אחרי השואה - עבודות השורשים דלות למדי.
 
מצחיק ומעציב

אמא של אשתי מעולם לא ידעה לכתוב עברית כמו שצריך וזה תמיד יצא לה מצחיק ומצריך פיענוח (למשל: מה זה "המכומ שכוור אוי"- המקום שקבור אבי), אז נכון שעצוב שהיא נפטרה אבל השאירה משהו לצחוק. אשתי במסגרת המאמצים חיפשה שוב בחפצים של אמה ומצאה ערימת פתקאות בכיס של שמלה שכמעט הלכה לאשפה , בכתב יד צפוף, פירוט שמות מלאים ומקום לידה ותאריכים ומקום קבורה מדוייק עם תאריכים, וכל זה חמש דורות אחורה ממנה, ז"א , 8 דורות אחורה מהנינים שלה. אז זה מה שעשיתי בשלוש שעות האחרונות, לשבץ אחרי פיענוח את הפרטים לתוך העץ שהפך להיות כבר ג'ונגל. אז מצידנו אם זה משפחות: שפירא מנור גלנטי וילדר מרגולין מרקוביץ שלונסקי דובוביץ שקד איינזמאייר סלומוביץ סגל פרימר פייביש שוורצבורט רוטשטיין פוליק הרמן גרינברג שוכמן מלר גרשט מורגנשטרן פנצר דובוביץ מנדלוביץ מנדלסון סמואל הלפרן שוורץ פלגינג קונפינו סמואל הרמלין - יש תיעוד אחורה 8 דורות ואילו מצד אביה של הנכדה משפחות- אקוני בכר, בקושי דור אחורה, וזה לא קשור לשואה אלא לחוסר ענין
 
למעלה