ברוכים הבאים לקבועים ולאורחים

nagars

New member
לרן מגן!!!

רני חולה אני עליך ועל התשובות שלך שחר נגאר(מתגעגע לשיעור איתך אבאל'ה!) כמו שאתה יודע אתה מוזמן לכל השיעורים שלי רק סמס לי מתי.. you well...
 

Tami661

New member
ברוכים הבאים לקבועים ולאורחים../images/Emo140.gif ../images/Emo50.gif

 

crowspin65

New member
שאלה לגבי שיטה שנוסתה בגו-אקטיב

שיטת Les-Mills המיוחצנת שאותי איכזבה בגדול עם כל הרעש והצלצולים שהיו עם השקתה. האם לדעתכם זה רק בגלל האופי הישראלי שצריך כל הזמן גירויים ושינויים? להזכירכם: בשיטה זו כל המדריכים משתמשים באותה מוזיקה ומערך שיעור במשך 3 (כן, שלושה) חודשים!!! בארץ הורידו את זה לחודש אבל לפחות במועדון שאני מתאמן בו, מהר מאוד התרוקנו השיעורים בשיטה הזו והיא נפחה את נשמתה לפני שהתחילה ללכת בכלל....
 

מגן רן

New member
שלום חיים

למען הגילוי הנאות ברצוני לציין שאני עובד, בין היתר, ברשת גו אקטיב מזה כעשור. את שיטת les mills היכרתי זמן רב לפני שהגיע לגו אקטיב וכשיורם אילת, מנכ"ל החברה והאיש שבנה את הרשת מכלום כמעט שוחח עימי ושאל את דעתי, אמרתי לו שאין סיכוי שהתכנית שעוסקת בספינינג (שהרי לס מילס היא רק ספינינג, יש גם בודי פאמפ, בודי וייב, בודי קומבט ועוד..) הקרויה RPM תצליח בישראל. הסיבות לכך שונות: 1) המוזיקה- מי שעשה פעם שיעורי ספינינג בחו"ל יודע שאופי השיעור, סגנון ההדרכה והמוזיקה שונים ממה שאנו, הישראלים, מכירים. כמה פעמים אפשר לעשות ספינינג לצלילי אוליביה ניוטון ג'ון (עם כל הכבוד, ויש כבוד..). זה נחמד לגיוון אך שלושה חודשים אותו דיסק...לא לעניין... בחו"ל זה עובד- אצלנו זה נועד לכישלון מהתחלה. 2) מערך השיעור ואופי ההדרכה- ללמד אותו שיעור במשך שלושה חודשים (עם הוראות כתובות של מה לומר, מתי ואיך)מסרס את המדריך מכל אפשרות לגיוון ואלמנט ההפתעה (ואיתו גם הכיף הגדול) של שיעור חדש, מערך מאתגר חדש ומוזיקה שונה מהשיעור שעבר נעלם כך בסופו של דבר אתה מוצא עצמך (כמדריך) ממחזר שיעור שמישהו אחר בנה עבורך במש 3 חודשים וכמתאמן אתה מוצא את עצמך מגיע לשיעור ורוכב 3 חודשים באותו מערך אימון, עם אותה המוזיקה והמדריך אומר את אותם דברים ובאותם השירים.לי, כמדריך, זה לא מתאים וזו גם הסיבה שהייתי בין המדריכים הבודדים ברשת שלא לימד בשיטה הזו. מקווה שעניתי לשאלתך.
 

Tami661

New member
טוב, עכשיו זה ב-LIVE וזה הזמן להזכיר לאורחים

שהאירוח, בכל הנוגע לשאלות שעניינם הקורסים, יסוכם בטבלה שתסכם את השאלות ומנגד התשובה של כל אחד מהנציגים שהביעו הסכמה ונכונות להתארח ולהשיב לשאלות הגולשים. מה שאומר שאם אין תשובה... זה יראה לא כל כך טוב בטבלה (שתוכנס למאמרי הפורום)
ולך רן, תודות גם בהמשך אך פשוט לא יכולה להתאפק ולהביע את הערכתי לזמן שאתה מקדיש ולתשובות המפורטות. כמובן שתשובות כאלו יוכנסו בהמשך לשאלות הנפוצות של הפורום
פעם ראשונה
 

מגן רן

New member
דוגמא למערך אימון

חלק מכין: רכיבה למשך כ- 10 דקות, קצב קבוע של כ- 80-90 סל"ד. שינוי התנגדות קלים. חלק עיקרי: בסיס האימון הוא רכיבת מישור, כ- 90 סל"ד, התנגדות קבועה בה המתאמן חש תחושת מאמץ קלה עד בינונית. במהלך חלק זה אנו מגבירים מהירות למשך זמן הנע בין 15-60 שניות לפי מפתח של 1:3, ז"א זמן התאוששות פי 3 מזמן מיאוץ: משך ההגברה משך המנוחה (הכל בשניות) 15 45 30 90 45 135 60 180 מורידים את החלק הארוך ועושים רק את שלושת ההגברות הראשונות. מורידים את החלק הארוך ועושים רק את שתי ההגברות הראשונות. מורידים את החלק הארוך ועושים רק את ההגברה הראשונה. מבצעים סט נוסף כזה אך מתחילים מהסוף. מבצעים סט נוסף משולב. הערות: לאחר כל מיאוץ חוזרים לקצב מישור ואף פחות מכך (80-90 סל"ד) קצב הרגליים בעת המיאוץ: כ- 110 סל"ד. חלק מסיים: רכיבת התאוששות ומתיחות.
 

gin11

New member
here i am../images/Emo6.gif

היי דיוויד ... היי רן ... היי לכולם :) הלכו האורחים ( שבת ארוכה) ועכשיו לעבודה ... לקרא את הכל ... ולקרא את האנגלית של דיוויד .. אלוהים ... יש קורס בתרגום ?!
כותבת כאן , לא קשור להודעות ולתוכנם ... 3ריכה זמן לקרא .... יכולה רק לומר , שאני בוגרת קורס מדריכים של דיוויד .
.. .
.. .
.. .
.. והחל מהקיץ הזה אהיה בקורס של רן מגן ...
( קורס מדריכי כושר בהנהלתו המקצועית של רן ... ומכיוון שנהיה שם לפחות שני מדריכי ספינינג ( 3מד y ) ... מניחה שרן יפנק אותנו גם בתחום הספין . ) כך שאני לא מפספסת אף אחד מן המקצועיים והמומחים :) את שניהם הכרתי אישית .. ומשניהם ספגתי ואת שניהם מעריצה . כל אחד בדרכו , באישיותו , באמונתו ... רן , דיוויד .... שמחה לראותכם כאן .... ועוד יותר שמחה לקרא אתכם ... כספינרית 8 שנים וכמדריכה כמעט שנתיים יודעת יותר מתמיד להעריך מקצועיות לשמה . ואתם - נותנים את התשובה .
 

Tami661

New member
מתערבת איתך שכולם עוד תקועים בנסיון לתרגם

את התשובות של דיוויד
ואני? בין תרגום אחד למשנהו - התחלתי כבר בעיצוב הטבלה שתסכם את האירוח וזו הולכת להיות עבודה קשהההה
 

Tami661

New member
../images/Emo6.gif שמעון נראה לי הסתבך עם הניק החדש../images/Emo6.gif

צריך להוסיף לתוכנית הלימוד בקורסים את נושא הגלישה בפורומים
 

Gspin

New member
תודה רבה לשניכם

על הזמן והנכונות לענות ועל ההערכה ההדדית האחד לשני. קיבלנו הרבה מושגים ותשובות מפורטות שהעשירו את כולנו ואת כל מי שמעוניין ללמוד. נראה כי אם זאת הרמה שאתם מציגים בקורסים, בהחלט כדאי למדריכים לעתיד וגם למתאמנים הרוצים להבין מה הם עושים, לקחת בהם חלק. הרעיון של רן להשתתפות מדריכים בקורסים להכשרת מדריכים בשיטה אחרת, היה במקום ונראה כי שני בתי הספר להסמכה יוכלו רק להרויח מכך. בעצמי השתתפתי בשני קורסי הסמכה שונים והפקתי הרבה ערך מוסף מכל גישות המרצים לתחום. אני לא מסכים עם רן שהתחום "אפור". עצם התאמת המתאמנים באופן פרטני לתוכנית אימונים מסויימת, אינה הופכת את המדע שמאחוריה לאפור ובהרבה תחומים בתורת האימון הגלגל כבר הומצא. עוד שני נושאים ש"הציקו" לי ונשאלו בכוונה תחילה, היו אימונים על קיבה ריקה ודיאטת דלת פחמימות. למרות שאין כל רע בתשובות "מהספר", אין בהן כל חידוש רעיוני מתבקש. ברור לכולם שיש כאלו המתאמנים על קיבה ריקה וגם כאלו שצורכים פחות מ- 100 גרם פחמימות ביום ועדיין משתתפים בשיעורי ספינינג. תשובות אבסולוטיות כגון, "אסור", "צריך" או "מומלץ" צריכות להיות מגובות במספרים, או לפחות בהצגת דיעה נגדית המצדיקה את הנושא (שרירות וקיימות דיעות כאלה) וזה לא נעשה. לסיכום, אחד מהאירוחים האיכותיים יותר של הפורום. הרבה מהנושאים נידונו בפורום והצגתם בצורה כה נהירה וברורה תרמה לנו רבות. מרים כוסית להרבה ספינינג ומעט בבל"ת ומודה שוב לכל האנשים שלקחו חלק באירוח.
 
Your welcome

If you leave thsi i will try to keep on answering later on Ran has been answering all day and i only came home at 16.45pm.... i will try to keep on answering even if not live if this is possible??
all the best David Rodriguez​
 
למעלה