חברת מתן יעוץ משכנתאות

limoer36

New member
חברת מתן יעוץ משכנתאות

שלום לכל היועצים יש לי משכנתא 100 מורכבת 50 זכאים 50 משלימה מחזירה היום 1500 ש"ח עוד 4 שנים מסיימת משכנתא אחת 10 שנים גם את השניה. האם כדאי להחזיר אותה? בנוסף אני צריכה 500 לדירה חדשה שקנינו ב 1650 קוטז ומכרנו בית ב1200 ההכנסה שלנו 12 נטו צריכים החזר נמוך. האם לדעתכם כדאי לפנות לחברת מתן יעוץ משכנתאות? האם מישהו מכיר? תודה לכולכם
 

ab1729

New member
לא הבנתי כלום

מה התנאים של המשכנתא כרגע? מה הקנס על פירעון מוקדם? כמה כסף אתם צריכים להוסיף לבית החדש? כמה החזר אתם צריכים? כמה ילדים יש בבית (גם כאלה שמשחקים כרגע בחוץ)? האם כדאי לפנות לחברה לייעוץ? תלוי. הם בעיקר חוסכים את כל הטרחה ורצים בשבילך, אבל השירות שלהם עולה כסף. מתן? ביררתי אצלהם משהו, אבל הם לא יכלו לעזור לי (שכן הייתה לי בעיה רישומית עם הדירה) אני הייתי מנסה את משכנתאברוקר שהמנכ"ל שלהם (פליקס) כותב פה מדי פעם. התייעצתי איתו פעם אחת והוא התנדב לעזור לי בלי היסוס.
 

limoer36

New member
תנסה להבין

אני יסביר את עצמי יותר טוב. המשכנתא שלנו היא ללא עמלת פירעון מוקדם. לבית החדש חסר לנו 450 יש לנו 3 ילדים קטנים, וכרגע יש לנו 113 משכנתא ישנה. השאלה היא האם כדאי להחזיר את המשכנתא הישנה? לגבי יועץ אני פשוט מתחילה להתבלבל לא יותר פשוט שהם יבדקו בשבילי ויקחו את ההצעה הטובה ביותר?
 

ab1729

New member
אממממ

הכל הסברת - חוץ מהתנאים הנוכחיים של המשכנתא. אבל אני אניח שהתנאים שם פחות טובים ושכדאי למחזר (שזה מאוד סביר) 450K ל20 שנה זה ~3K בחודש. רק את יודעת אם אתם מסוגלים לעמוד בזה (אחרי הכל, 5 נפשות זה לא מעט). יועץ? ברור שהרבה יותר פשוט שהיועץ יעשה לך הכל. באותה מידה יותר קל שתבוא מנקה וכל שבוע תנקה לך את הבית. קחי בחשבון שיועץ עולה כמה אלפי שקלים. אם זה שווה את כאב הראש שלך - לכי על זה.
 

limoer36

New member
המשכנתא הישנה היא חלקה זכאים

היא ב 4 % ריבית ועוד 5 שנים אני מסיימת אחת מהם את הזכאים. אבל הבעיה היא שאם אני מחליטה למחזר אני צריכה לקחת משכנתא אחת של 600K מה יהיה ההחזר של משכנתא כזאת נכון להיום נניח ל 25-30 שנה?
 

ab1729

New member
אהההההההה

450 זה לא כולל המשכנתא הישנה את רואה שאני קשה קליטה.... 600K ל20 שנה זה 4K החזר. ל25 זה יותר מ3.5K ולכן לא כדאי למשוך ל25. אמנם אין לי מושג בתחום, אבל משכנתא כזו על 5 נפשות עם 12K הכנסה זה כבד. אולי כדאי לשקול מחדש את נושא שדרוג הדירה או, לחילופין, להחליף את אחד הילדים בכלב \ חתול.
 
תשובה

מניסיון תוכל לעשות את העבודה לבד עם קצת מאמץ והתעניינות בתחום. זה שווה לך לפחות אלף דולר.
 
למעלה