Witchcrafts

New member
../images/Emo124.gif

ב-19 בספטמבר הפורום יחגוג ארבע שנים להיווסדו; זה גם התאריך שבו יסגר. בדיעבד, נדמה כאילו גידלתי – יחד איתכם – פג אשר מנהל מאבקים כדי לשרוד (מתנצלת אם ההשוואה לא במקום, אך זו בדיוק התחושה). מיותר לציין עד כמה רווח לי כשאיומים לסגירת הפורום הוסרו כל פעם מחדש, בין אם המאבקים לשימורו היו גלויים לכולכם ובין אם התקיימו מאחורי הקלעים. הפעם, לדאבוני הרב, אין מנוס אלא מלקבל את גזר הדין. נותר לנו קצת פחות מחודש להיות בפורום הזה (תרתי משמע) ביחד, וכדי לוודא שננצלם כראוי כל מיני הפתעות יצאו לפועל עד אז. שבוע נפלא!
 

Mokona Modoki

New member
../images/Emo204.gifאוץ' ../images/Emo122.gif

דווקא הייתה פה תקופה נחמדה בזמנו :)
 

magicannn

New member
אוי...לא נכון!

אני כל כך מצטער שהפורום ייסגר. היה כאן ממש כייף...חבל שלא הצלחנו להביא יותר אנשים לפה...סליחה יסמין. בכל זאת...זה היה מאוד נחמד =]. היו כאן נשים ממש נחמדים. אני מקווה שלא עצוב לך לראות את הפורום הולך...
 

Witchcrafts

New member
עצוב ומצער וחבל לי,

אבל ככה זה, אין טעם להילחם במערכת יותר. היה כיף וכיף שהיה. אתה לא צריך להתנצל, כמובן. אם יהיה טעם אקים קומונה לפליטי הפורום ושם נתבצר. אז, נו, ההמשך תלוי בנו. P-: בכל מקרה, זה לא שרשור פרידה או משהו כזה. עדיין לא, בכל אופן.
 
אבלאבלאבל../images/Emo7.gif

אני רציתי להצטררף!@%!@%!!!!!!!!!!! אני רציתי להצטרף לפורם זה פעם ראשונה שאני רואה אותו ואני מתה על יוגי הו! ואני רציתי להצטרף
זה לא פיייר
 

Witchcrafts

New member
את עדיין מוזמנת להצטרף,

ברוכהבאה!~
איזו דמות את הכי שונאת? והאם יצא לך לשחק?
 

magicannn

New member
=[

היי חברים...יש סיכוי שנצליח לארגן מפגש פורום אחרון ? 0.0 אולי בחגים או משהו?
 

Witchcrafts

New member
גזר הדין הוקדם ונבצר ממני לשנות זאת.

הפורום יסגר ביום ראשון הקרוב. הפתעות, מסתבר, כבר לא יהיו (אל תתחכמו, זו לא נחשבת!!11םכן5ו40הק). אני מקווה שאתם יודעים עד כמה היה לי העונג לנהל פה ואיך נקשרתי לכולכם. תודה מיוחדת לזיגי'לה שלנו, האדום הנצחי. פרעה קטן עליך! |חצי המלכות| ביקרתם בארכיון הפורום, אגב? ממליצה בחום. די קריפי לקרוא הודעות שכתבתי בגיל 17~ P-: אני לא רוצה להיפרד לחלוטין כיוון שאני באמת ובתמים שוקלת מעבר לקומונה. תרצו שאפתח כזו עבור פליטי הפורום ונעבור לשם?
 
למעלה