טורנירים רשמיים

GLADIATORBEAST

New member
טורנירים רשמיים

היי לכולם אני מקווה לראות חלק מכם בטורניר שבועות שיהיה בפריק הנה קישור לאתר יוגיהו הישראלי למי שאין שם יש את איזור הפורומים ששם יש את העידכונים הכי חמים לגבי טורנירים וכו http://www.yugioh.co.il/ וכמובן את האתר של פריק בו מתקיים טורניר שבועי ופעם כל כמה זמן את טורנירי פריקי אליו מגיעים משתתפים מכל הארץ http://www.freak.org.il/ תכינו דק ליסטים D:
 

GLADIATORBEAST

New member
טורניר שבועות

על תשכחו שב 28 לחודש יתקיים טורניר שבועות ענק ההרשמה תחל מ 9 בבוקר ותסתיים בעשר וחצי חובה עליכם להביא דק ליסט מסודר וקריא ללא קיצורים על מנת שיהיה ניתן להבין אותו במלואו גם על מנת להקל על כולם קחו הצצה בבאן ליסט החדשה והתאימו את החפיסות שלכם בהתאם לכך קישור http://www.yugioh-card.com/en/limited/
 

Witchcrafts

New member
אולי במקום להבריח גולשים מפה לשם,

נעשה את ההפך? הא? הא? |מיואש|
 

impale

New member
XD

אף אחד לא מבריח אנשים... זה גם לא סוד שהיחס בפורום השני הוא אולי טיפה פחות אדיב.... מצב שני... לפורום השני של פאנל מומחים שעונים על כל שאלה ובעיה... בניגוד לפורום הזה כאן כאשר נשאלות שאלות לגבי חוקי קלפים-אני המענה היחיד (ובפורום השני יש אנשים שמכירים את המשחק טוב ממני בהרבה)
 

Witchcrafts

New member
לא משנה כמה יותר בקיאים ממך קיימים בעולמנו,

זיגי'לה יש רק אחד. אתה נכס לפורום, צאן ברזל! אני מוכנה לשלוח להורים שלך כרטיס "תודה". הסיבה היחידה שתגרום לי להירשם לפורום השני (רק לי זה מרגיש כאילו מדובר בפילגש או משהו כזה?) היא אם הבית הזה יסגר. או בשביל לשחד גולשים משם שיעברו לפה. לא כי אני לא רוצה, פשוט אני חוששת שאם אצטרף לשם, הפ' שלנו יגווע לחלוטין. מתישהו ניסיתם לעשות יחסי ציבור לפ' הזה דרך הפורום האחר? גולשים שם מודעים לקיומנו? קיימים אזכורים אודותנו? יש מצב לשיתוף פעולה בין השניים? לדוגמה, באנר שיפנה לכאן או קישור בולט. על מי צריך לאיים בשביל זה? P-:
 

impale

New member
תגובה

מודיעים כאן על טורנירים ושאר ירקות לפעמים... אני חושב שאנשים מעדיפים להגיב שם כי המערכת ההיא נוחה יותר והיא שייכת לגמרי לקהילת היוגיהו הישראלית.. היא שמממנת את השרת הדומיין והמערכת. לפורום הספציפי הזה כאן בתפוז יש חשיבות מסויימת,חשיבות שאינה מבוטלת ואם אני הייתי מנהל בפורום השני,הייתי דואג להשקיע מאמצים מסויימים על מנת להביא את הפורום הזה לסף פעילות מסויים על מנת למנוע את סגירתו....
 

Witchcrafts

New member
"חשיבות שאינה מבוטלת"?

באמת? איך זה בא לידי ביטוי? לפי הרושם שנוצר לי, נדמה כאילו אנחנו נדחפים או מיותרים. אין לי בעיות עם זה שהם מפרסמים פה טורנירים ותחרויות, להפך, אבל אם הטענה שלך אכן נכונה (ונחמד לדעת, אגב), למה אין מהצד שלהם שיתוף פעולה, שמץ של אינטראקציה? הנחתי שמעצם העובדה שקיים כבר פורום גדול יותר נוצרת תחושה שהפורום בתפוז מנסה "לגזול" או לפצל את הקהילה. ופתאום שברת לי את התיאוריה הזו. אני לא חושבת שהממשק הוא אכן הסיבה. אולי יותר תירוץ. כן, הוא קצת מוזר לגולשים חיצוניים ואולי אפילו מסורבל או מעוות. אז מה? מתרגלים לזה, כל אחד בקצב שלו. בסופו של דבר לא זוכרים מה גרם לתחושת האנטי הראשונה ואפילו משתקעים בפורומים נוספים בפרדס. מניסיון! גם לי זה קרה והסתגלתי מהר מאוד. מילא, אם האווירה פה היתה עכורה, דיקטטורית מדי, לא כיפית וכו'. ככל שידוע לי, הבעיה היחידה היא שיבש כאן – כנראה החלטנו להמחיש את מצב הכינרת – ובזה אני לא יכולה לטפל לבד. אלא אם כן אני טועה והבעיה היא אני. |שולפת ממחטה| גם תחרויות שאני מעוניינת לארגן, נבצר ממני לקיים ואני דוחה שוב ושוב, עד ליום המיוחל. לסגור פורום שהנושא שלו מוצה, לא משנה עד כמה נקשרנו לאנשים, זה בסדר גמור ואפשר להבין. הבעיה היא שזה לא המקרה המדובר (עובדה שכן קיימת קהילה פורחת) ולכן אני כ"כ נגד הרעיון.
 

impale

New member
תשובה~

למה לא עושים כלום לתמוך בפורום הזה? אני מניח שמאותה סיבה שלא שולחים קבוצות מאורגנות לכנסים כדי למשוך שחקנים.. מאותה סיבה שאני עצמי עזבתי את הניהול בפורום ההוא-כי אנשים פשוט לא מזיזים שום דבר. אם את רוצה שיתוף פעולה כזה או אחר-צרי איתם קשר. לגבי הממשק... זה לא שאי אפשר להתרגל.. אבל לשחקן חדש אם יש את האפשרות להגיע לפורום מפורט ונוח יותר ובנוסף גם יש שם כוח אדם המאפשר לו להתקדם מהר יותר.... אין לו סיבה שלא לעבור... אלא אם הוא נפגע בקלות.. כי בפורום השני לא תמיד היחס לחדשים הוא היחס שהם אמורים לקבל. לגבי חשיבות- אני מדבר בצורה אנוכית כמובן.... לפורום השני כפורום המנסה לאגד תחתיו את כלל השחקנים בארץ (והוא לא משקיע שום מאמצים על מנת לעשות זאת כמובן אבל קשה להאשים...) חשוב שיהיה הפורום הזה כאן בתפוז כי מהיותו פורום השייך לפורטל גדול (תפוז) כאשר מישהו מקליד "יוגיהו" בשורת חיפוש הפורום בתפוז יקפוץ לו ראשון בעוד שהפורום המקצועי נמצא הרחק הרחק מאחור. כך שהפורום בתפוז נותן מענה ראשוני,כאן אנשים מבינים שהם לא לבד ושיש עוד שחקנים בארץ... ומכאן ניתן להפנות אותם לפורום השני (אם כי... אף אחד לא אומר להם לעזוב את הפורום הזה... להפך.... זה שהם מפסיקים להגיב כאן זה מבחירה שלהם בלבד....) שם אם הם רציניים- עוזרים להם להתקדם. ואם רואים שאין להם מה שדרוש ושהם לא באמת הולכים להיות חלק מהקהילה-אפשר לנסות להשיג מהם דברים טובים בדרכים נלוזות. או פשוט לא לתת להם יחס וזהו (לצורך העניין,כשמישהו אומר שהוא גר באילת,שלא יבוא לאף טורניר ושאינו מעוניין להוציא כסף על המשחק-אנחנו לא קוסמים ולא יכולים לעזור לו).
 

Witchcrafts

New member
אוקיי, קיבלתי. תבורך!

לול, לא חשבתי על העניין של גוגל.
למי צריך לפנות? יש לך דוא"ל או חשבון בנק של אחד מהביג בוסים?
 
למעלה