שנה אחרונה בתואר וצריך לפטופ

tnt1674

New member
שנה אחרונה בתואר וצריך לפטופ

עד עכשיו עבדתי עם לפטופ ענק , 17.3 אינץ' ומשהו כמו 4.5 קילו . סחבתי אותו כל יום לטכניון ודי נמאס לי ממנו אז השנה נתתי אותו למשפחה ועכשיו הוא אפילו מטלב ממאן להריץ . אז חשבתי לקנות לפטופ קל וזריז לשנה האחרונה וכמובן להמשך . התקציב הוא בערך 3K-4K. אני רוצה לקנות מחשב שיהיה קל מאוד (פחות מ2 קילו), שיהיה זריז כלומר מעבד I5 ומעלה ושיהיה נוח לעבוד עליו . שאר הפיצ'רים כמו מצלמה , כרטיס מסך , וטאבלט במחשב לא מעניינים אותי בכלל. מעדיף גם מחשב שהוא יהיה של asus או dell ולא של lenovo. הגודל מסך המועדף הוא 13.3-15.6 . אם יש מישהו פה שמכיר דגמים מהסוג הזה , אני ישמח אם הוא ירשום אותם . בנתיים אני די לוטש עיניים לעבר הasus zenbook ux303la , האם אני ירגיש הבדל בין מעבד i3 או i5, במחשב הזה , בהנחה שהמקסימום נצילות של המחשב בעבודה שלי יהיה מטלב , וורד ואינטרנט פתוחים במקביל.
 

dudi4321

Member
תשקול גם לקנות לנובו.

ו-I5 יתאים לך.

בקשר למחשב שמסרת צריך לנקות אותו.
אבק שסותם מאורר ואז הוא מתחמם והמהירות יורדת.
ולנקות זבל שחלונות צובר כולל הדפדפנים. עם תוכנה בשם CCLEANER
בנוסף עלול גם מזיקים להאיט אז לנקות עם תוכנה ADWCLEANER
תגיד להם ודווח תוצאות.
 

tnt1674

New member
אני מודע לאיך לתקן מחשב נייד

הבעיה היא שגם אם אני יפרמט אותו וינקה את המאווררים שלו , עדיין אני לא פותר את הבעיה שהוא שוקל פאקינג 4.5 קילו . זה נשמע לא כבד , אבל בפועל איכשהו בתיק זה מציק .

ולגבי הלנובו , כשהתחלתי לעשות סקר שוק לקנות מחשב נייד , ישר הלכתי ללנובו כי זה נראה שהם מציעים חומרה טובה יחסית למחיר . אבל אז נתקלתי כמעט בכל דגם שלהם בביקורות רעות , על איכות חומרים ירודה , תקלות ייצור , פגמים , התחממות מטורפת. וזה כמעט בכל דגם שלהם . אני לא ילך לשלם 4K על משהו שהוא טוב על הנייר , אבל בפועל מקרטע.

יש לך אולי דגמים שאתה ממליץ של dell או asus שהם i5 , קלים ובמחיר של 3K-4K.
 
למעלה